{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ? Hund får nyse/hoste/vejrtræknings anfald
  • #1   24. nov 2012 Reversed sneezing?
    Prøv at youtube det.

• #2   24. nov 2012 Jeg tænkte også reversed sneezing.

Min egen Cody havde sådanne "anfald" for noget tid siden - vi tog til dyrlægen, og det var dog ikke reversed sneezing. Han fik noget penicillin mener jeg nok, da han var irriteret i luftvejene, og har ikke haft anfald siden - er dog begyndt en anelse igen, men vi holder bare øje med det smiley

• #3   24. nov 2012 Prøv at google reverze sneezing, lyder det ikke som det, så vil jeg råde jer til at få hunden til dyrlægen, kennel hoste er meget udbredt i tiden smiley

• #4   24. nov 2012 Hej igen,
    Har googlet omvendt nysen og nogle af symptomerne lyder som det, dog har han gjort det i anfald hele dagen idag...
    Det skal siges at han er 10 år gammel og har aldrig haft de anfald før

• #5   24. nov 2012 Så vil jeg råde jer til at få ham tjecket af dyrlægen, hellere få ham tjecket en gang for meget, fremfor en gang for lidt smiley

• #6   24. nov 2012 Tjek ham ved dyrlægen. Min havde også disse symptomer, men ikke alle, vi tog til dyrlægen, og det var ikke reversed sneezing

• #7   24. nov 2012 Jep, vi ser lige hvordan det går i nat/imorgen. Uanset hvad så får vi ham tjekket mandag så dr dyr kan se på ham smiley

• #8   24. nov 2012 Hej hej min hund har lige været igennem det samme og der tjekket de først for hjerte orm som heldigvis var negativ men ikke 100 % sikker men så mente de også det han være det der indvendt nysen som hvis nok kommer sf en lille mide i næse .. men min hund har fået det der advocate og han har kun fået den første ude af 3 pipetter eller hvad de nu hedder og det har hjulpet rigtigt meget nyser måske kun en gang om dage nu men få det heller tjekket for det er ubehagelige for dem

• #9   26. nov 2012 Hoste/nyseanfaldene er stoppet - tilgengæld har han nu været akut til dr dyr pga pludselig opstået øreproblem!

Han har meget betændelse i øret og hotspot uden på øret og går nu rundt i dopet tilstand efter at have været i narkose for at få øret ordnet og tjekket igennem.

Ad hvor betændelsen lugter fælt!

• #10   26. nov 2012 Puha stakkels hund håber snart han er frisk ... Snakkede dr dyr om det havde forbindelse med hinanden ??

Kommentér på:
? Hund får nyse/hoste/vejrtræknings anfald

Annonce