{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.108 visninger | Oprettet:

dårlig samvittighed {{forumTopicSubject}}

Jeg har nok i de seneste dage siddet for meget foran computeren.på h.g. og netbank og mailen. og det "forbandet" tv.(som jeg elsker)

Har gået ture med mopsen,talt med andre hunde ect..
Men har nok glemt at,"aktiverer" mopse verner.

Han får sin fine mad serveret i en glasskål,ikke engang løgn.

Gider ikke altid at,spise den.Han sover i sengen,som regel oven på mit hoved,eller tværs over mine ben,og jeg mumler,hvor er det godt,vi ikke behøver at,sove på en kold bænk,nede i parken.

Så,igen her til aften,spisetid,serveret i en glasskål.Han gider ikke.
MEN,så lige pludselig,går han hen til en aktiverings ting,jeg bruger til ham,når jeg skal gå,UDEN ham.
Tingen er i 3 "etager",han skal dreje etagerne rundt for at,få fat i godbidderne.Tingen er tom.Han dreje på den,og så putter jeg hans aftensmad i "etagerne",han skal så dreje rundt for at få sin mad,og ved gud i himlen,maden bliver drejet rund,og halen går som et "møllehjul",og alt ædt.

dårlig dårlig samvittighed,jeg aktiverer ham ikke nok.
Jeg cykler med ham,mest fordi,ved fugt får han svamp i poten,så det gør ondt.Men,han er selvfølgelig,ude af kurven hele tiden,går løs,og hilser på alle hunde,og de hilser tilbage,der er megen hundekommunikation her.

Er bange for at,jeg har gjort ham til en "gammelkone hund".

Det må,jeg rette op på.

Indlægget her,var mest ment som et afløb,for min dårlige samvittighed.

hilsen
vibeke


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  dårlig samvittighed
  • #1   26. nov 2012 Hehe så må du se om du kan gøre Verner til en ungpige hund smiley

  • #2   26. nov 2012 Sød hund der fortæller "mor jeg keder mig!" smiley
    Op på hesten igen. Internetter sluger nemt vores opmærksomhed smiley


  • #3   26. nov 2012 tina a

    Ved du hvad,til "en ungpige hund" igen.Ja-så skal jeg da lige dø først,og så komme igen som teen-ager,så måske.For nogle måneder siden,tændte jeg for radion,og hørte heftig musik.Tog så,mopsen op og vi "dansede".Og,bagefter dansen gik han i kurven,og så miget bebrende på mig.Så,det gør jeg ikke mere.At,du ved det.

    den danske kæmpe/jeg keder mig.

    Ja,(undskyld sproget)gu keder han sig,når jeg i den seneste tid har siddet her.
    Men,jeg taler meget med ham .Men,nu vil jeg tage mig sammen,slukke for det her net,og være "legetante",og kaste 2 bolde.

    hilsen verners "røvkedelige mor".


  • #4   26. nov 2012 hvor er han bare god. at han fortæller dig at dette der gider jeg ikke mor smiley fantastisk. har en hund der splitter ting af hvis han ikke bliver aktiveret nok.. smiley

  • #5   27. nov 2012 ine l

    nej,"dydige" verner har aldrig ødelagt noget.

    .Men,fra imorgen vil jeg aktiverer ham.Kan ikke lige finde ud af med hvad.Han gider ikke løbe efter pinde,og lege med bold/pivdyr gør han mest for min skyld,tror jeg.
    Men,aktiveres skal han,med eller uden "tvang".
    Så,nu går mopsen og "oppasseren" i seng.
    Og,så ved jeg 99%,at han l løbet af natten,bliver min "nathue",altså han lægger sig ovenpå mit hoved og snorker.Jeg vågner så lidt "skævhovedet".
    Men alt for min mops

    hilsen
    vibeke


  • #6   27. nov 2012 Tror de fleste lejlighedsvis bliver opslugt af sofa eller internet eller hvad ved jeg, som kan give dårlig samvittighed i forhold til at man også skal huske at lave sjove ting med hunden.
    Jeg ser dog en tryghed i denne dårlige samvittighed, både min egen og andres på den måde at jeg mener at folk der får dårlig samvittighed over at de ikke er gode nok som hunde-ejere NETOP er de bedste hunde-ejere.
    Hav en sjov dag med hundene i morgen og sov godt under mopsehatten.


Kommentér på:
dårlig samvittighed

Annonce