{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hun trækker
  • #1   29. jul 2006 milan smiley

• #2   29. jul 2006 Vi træner vores hvalp i at gå pænt uden at trække. Vi gør det, at hvis han trækker så stopper vi op og forsættter først med at gå når han har sat sig. Det har vi lært fra hundetræningen.

• #3   29. jul 2006 jane d<< ja den metode har jeg også brugt meget men det hjælper desværre ikke noget for hun bliver ved med at trække når så vi negynder at gå igen..

• #4   29. jul 2006 er der da virkelig ikke nogen der ved om en gå-pænt-i-snor ´snor virker???

• #6   29. jul 2006 Der kan købes en sele til at sætte om hundens snude, Min datter har en og når hunden har vendet sig til den er den rigtig god (link fjernet)

• #7   29. jul 2006 Eller til andre gå pænt seler http://www.foderlageret.dk/index.php?cPath=29_18587

• #8   29. jul 2006 prøv en antitræk sele, det er en sele der går ned under begge ben nærmest en slags mavesele, den er kanon god, da vi havde shar pei brugte vi den, det er den bedste sele/snor vi har harft..

• #9   29. jul 2006 En træner mand der altid havde succes med alle, og det er alle, hunde han blev bedt om at få til at gå på plads i snor var Uncle Matty - det kom på Animal Planet engang, desværre ikke længere, men han har en rigtig god hjemmeside: www.unclematty.com

Han bruger kvæler som redskab, men på den helt helt rigtige måde, og dyrker mere end noget andet Love - Praise & Affection. ikke noget ondt eller hårdt i det ..

Held og lykke med det smiley

ps. Sys agility har hjulpet vores kontakt, især med den Havaneser jeg osse går med - der plejede at stikke af hele tiden efter fugle og store biler (skræk), men det er slut nu efter vi har fået et stærkt partnerskab gennem træning. Men så bidt af agility som jeg er, så er jeg jo overbevist om det er løsningen på alt her i livet, hehe

• #10   29. jul 2006 Hav godbidder i orden, lav lidt lyde, vær lidt fjollet(måske lidt pinligt ude på gaden....) lav hop og vis at du er glad og når hun kigger på dig skal du rose hende meget og give hende en godbid, eller også smask lidt med munden og sig hendes navn og når at hun kigger så sig dyyygtig!... og giv en godbod, ellers gå den anden vej..

• #12   29. jul 2006 Marlene- den måde du vil fiksere på er en man kun gør i sidste udvej og ca. 5 min. af gangen. det gør direkte ondt på hunden..... og hvis der er nogle der fiksere sådan til udstilling er det direkte dyreplageri.... Jeg tager da osse halsbåndet op til ørerne, men det er ikke strammet og strammer ikke ind i hovedet... men for at holde hovedet rank hele tiden.
    det trykker faktisk på bestemte nerver inde i hjernen, derfor virker det... synes nu opdragelse og hundetræning er bedre.

• #13   29. jul 2006 Hver gang Aslan trækker, gover jeg ham et lille ryk i snoren, og det hjælper smiley

• #14   29. jul 2006 Du kan godt prøve en sele kombineret med træning og kontakt. Men du må endelig ikke købe den der Gå pænt sele, hvor det er tynde løkker der skal omkring hundens ben.. Den kaldes også en lupi.. Den slider huden i stykker på hunden..

Det er denne her..:

(link fjernet)

Du kan få SÅ mange andre gode seler, men du skal træne noget kontakt med hende.

• #15   29. jul 2006 Jeg vil råde dig til at sorterer godt og grundigt i de svar man indimellem får herinde...

1) Brug ikke en "gå pænt sele" - køb istedet en sele som er behagelig for hunden, og som trykker lidt på dominans punkterne... (evt. en powersele)

2) Jeg ville personligt ALDRIG bruge den med et hurtigt ryk i snoren... Eller Cesar Milians metoder....

3) Jeg ville heller ikke bruge den med at sætte kæden helt op bag ørerne - da jeg aldrig har set en hund, som ser ud som om at den nyder denne metode særlig meget.

Istedet ville jeg vælge den metode som Julie foreslår - det aller bedste er, hvis du begynder og træne klikker, så går det hele meget nemmere. Men ellers er det altså en super god ide, at vende om og gå den anden vej med hunden lige så snart den trækker... Du vil komme til at gå i cirkler i et stykke tid, men det virker altså i længden... Og så selvfølgelig rose hunden når den går pænt...

• #16   29. jul 2006 Allerbedste metode: Ligesom før nævnt! Når hun trækker, stopper du, siger nej og går den anden vej! Vender om igen og går frem... Gentag det i 14 dage, selvom det er røvirriterende. DET HJÆLPER men kræver at du ALDRIG giver op.
    Det får hunden ingen gnavesår eller ryk i snoren af. og det ender med en lykkelig afslutnig og nogle dejlige hundeture i fremtiden:: Held og lykke

Kommentér på:
hun trækker

Annonce