{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.414 visninger | Oprettet:

savner mine hunde!! {{forumTopicSubject}}

Er indlagt.. har været her i snart et døgn.
savner frisk luft, aktivitet, hundeånde, våd pels og kolde tæer. Savner vådt græs, bolde og pølsestykker i mine lommer. Savner Funkys trælår og Novas skarpe tænder i undermunden der gør ondt når hun snupper godbidderne..:( Sygeplejerskerne synes jeg er underlig fordi vinduet er åbent konstant men har så meget brug for LUFT!
Her er en sygeplejerske der forstår mig da hun også har hunde, men resten synes jeg er bims.
Er indlagt pga. voldsomme smerter i min ryg og mave. Har piskesmæld og min medicin har ikke virket i snart 3 mdr..og de kan kke finde ud af hvorfor..
Øv hvor må de godt finde ud af nu hvad der er galt.. så jeg kan komme ud og lege med mine piger. JEG SAVNER DEM!!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  savner mine hunde!!
  • #1   26. nov 2012 Åh for filan altså smiley
    hvor har jeg dog ondt af dig Sarah !
    Rigtig god bedring til dig, håber dælme snart de finder en løsning !!!


  • #2   26. nov 2012 Sarah jeg har også piske smæld og mit medicin stoppede os med at virke pludselig og da jeg efter en uge ringede grædende ned til lægen kom jeg ind og han indlage mig.. de scannede mig og de fandt så ud af at der var frilæggende væske rundt omkring mine nakke hvirvler...

    bare li så du er opmærksom på at de tjekker dig i hoved og .... smiley

    God bedring og jeg forstår dig fuldt ud.


  • #3   26. nov 2012 Kristina: det gør de nu. min læge har bare ladet mig ligge på langs i 3 mdr og de er pænt rystede herinde på sygehuset over det. Derfor slipper de mig ikke før de fnder en diagnose. Det der bekymre er de stærke mavesmerter.. De siger ting som cancer osv. eller at medicinen har nedbrudt nogen i maven.. også vil de alligevel ikke sige noget.

    Freja: tak søde.. håber jeg osgå. Savner så meget at tæne mine piger at det gør ondt i hjertet at tænke på.


  • #4   26. nov 2012 har de tjekket for mave sår og sådan..? Kender det godt.. min første læge sagde direkte til mig at jeg bare var bylret og at piskemæld kun var for folk der manglede noget at gi sig til... (behøver jeg sige jeg hurtigt skiftede læge)

    god bedring....


  • #5   26. nov 2012 Dig og de to har jo også noget helt specielt ! og du er jo om nogen et ægte hundemenneske, Kan totalt sætte mig ind i din trang, dit savn og din kærlighed !
    det er også bare en kæmpe kontrast så at ligge på et hospital og kigge ind i væggen :S


  • #6   26. nov 2012 -

    profilbillede
  • Beanmor *
    Beanmor * Tilmeldt:
    okt 2012

    Følgere: 1 Hunde: 3 Svar: 225
    #7   27. nov 2012 Uha, det må være skrækkeligt for dig at skulle undvære vufferne. Jeg håber du snart får det bedre. God bedring. Kram.

  • #8   27. nov 2012 Rigtig god og hurtig bedring til dig. Har selv haft lejlighedsvise nedbrud med ryggen i lidt over et år og véd godt det er møgsurt at ligge på langs når man nu slet ikke har tid og hundene står der og logrer med snore og seler og opfordrer til gåtur. Har dog ikke været indlagt og sender dig de bedste ønsker om at du hurtigt er hjemme ved dine kære igen.

  • #9   27. nov 2012 Jeg håber, at det er noget, der kan fixes ret hurtig. smiley
    Stort trøstekram.

    God bedring.


  • #11   27. nov 2012 Du ønskes rigtig god bedring herfra smiley

  • #12   27. nov 2012 Kan godt forstå du SAVNER både frisk luft og aktivitet - og våd hundepels lugter MEGET bedre end sygehuslugt - stakkels dig - jeg tror også hundene savner dig.
    Håber du får en huritig diagnose og er på vej hjem igen snart...STORT tørsteknus herfra!


  • #13   27. nov 2012 God bedring til dig smiley

  • #14   27. nov 2012 Hvor er i bare søde alle sammen... smiley

  • #16   27. nov 2012 Pia: problemet er bare at jeg ikke KAN gå når jeg har det sådan.. kan ingenting. Kan ikke engang overskue de 6 m. ud til toilettet..

    men idag har de hidkaldt nogen forskellige folk så må vi se hvad de siger.. ihvertfald har de fundet lidt medicin (et andet morfinpræparat) der tager en del af det så jeg ihvertfald får slappet af i ryggen når jeg sover. Det hjælper meget. Nu skal de så bare finde ud af grunden til det andet svigter..

    De lufter de værst tænkelige diagnoser, men også "småting" som de så tester for også..


  • #17   27. nov 2012 rigtig god bedring.
    Kan godt forstå det er hårdt, men du er jo nødt til at blive rask, så du rigtig kan hygge med tøserne når du kommer hjem _)


  • #18   27. nov 2012 Sarah - ved ikke hvad din ryg fejler, men her er råd som du kan overveje når du kommer hjem..
    Jeg havde en diskusprolaps i lænden for 4 år siden, der var ved at tage pippet fra mig. 2½ mdr nedlagt på en sofa med al verdens mærkelige piller, som jeg ikke kunne tåle og udsigten til smerter fremover, måtte jeg selv finde på noget.
    Jeg havde meget stor succes med akupunktur der efter bare 5 behandlinger fik mig på ret køl igen og jeg har ikke siden spist smertestillende...og har det godt i dag.
    Ved godt det ikke er din diagnose, men nåle sætter gang i mange ting..så måske??


  • #19   27. nov 2012 Veronika: har prøvet akupunktur 3 gange (2 gange af en læge og 1 gang af en alternativ behandler ) og alle 3 gange er jeg blevet syg med opkast og høj feber efterfølgende..så for mig er det desværre ikke en løsning:(

  • #20   27. nov 2012 Øv hvor synd smiley men det er vigtigt at det er en uddannet akupunktør med erfaring...men det lyder ikke som om de har gavnet dig. Der har klart været en reaktion...bare ikke en go´en.

  • #22   27. nov 2012 Åh altså. God bedring søde Sarah, jeg er sikker på at dine piger os savner dig smiley

  • #23   5. dec 2012 Nå UPDATE! Nu har jeg været hjemme en uge.. har fået lidt tid til at sluge resultatet af de mange dage på sygehuset.

    Jeg har HAFT piskesmæld. Men det har jeg ikke længere. Men piskesmældende har udløst en ret agressiv gigtsygdom der har ligget latent i kroppen i mange år. Det er så hvad det er. Den er kronisk, men på sigt skulle jeg kunne træne mig ud af smerterne istedet for at leve resten af mit liv på smertestillende medicin. Derudover skal jeg på en form for diætkost fordi min vægt absolut ikke må stige over et vist BMI.
    Men de kunne jo så ikke finde ud af hvorfor det var gået amok nu, indtil et lys åbenbart gik op for en læge et eller andet sted. De testede min blodprøve for noget så simpelt som graviditet da det åbenbart gør knoglerne blødere end normalt. Og bonus. Vi skal så åbenbart være forældre til april.
    Grunden til mavesmerterne er at kroppen har ledt alt morfin osv. til maven til nedbrydelse for at skåne barnet (som jeg forstod det) og alle graviditetssymptomerne er gået fløjten i det smertehelvede jeg har været i.
    Og da jeg har tabt mig meget de sidste 4 mdr har ingen skænket det en tanke. Heller ikke mig selv pga. prævention har det aldrig været en mulighed i mit hjerte. Vi har sågar adoptionspapirene liggende herhjemme og ville udfylde dem i juleferien. DOH!
    Men vi skal åbenbart være forældre til en meget aktiv(scaningerne) dreng som er fuldstændig sund og rask har et godt NF tal og følger kurven perfekt vægtmæssigt... Fandme noget af en "dom" at få..
    Vi har været pænt chokerede men er så småt ved at være med igen..


  • #24   5. dec 2012 JAMEN DOG !!!!!!!!!!! smiley :D smiley

    Sarah altså ! Hvor er det helt vildt !!!!
    Så skal vi føde i samme måned, det er lidt sjovt smiley

    Hvor er det fantastisk - Specielt med tanke på de papire i har liggende og de tanker der har måtte følge med dem !!!

    Ei jeg er glad for jeres vegne ! - Kæmpe stort varmt tillykke herfra !!!!!!!! smiley


  • #25   5. dec 2012 Mini: jo tak.. men synes det er lidt sygt.

  • #26   5. dec 2012 Freja: ja tak. smiley Ja papirene var nu ikke fordi vi ikke selv kunne, men fordi at vi godt kunne li tanken om at hjælpe. Kenneth har jo en søn i forvejen og han var sådan en alder hvor man ville kunne forklare ham det osv. men jo pænt psyrealistisk.

    Christina: tak..


  • #27   5. dec 2012 undskyld for min glæde på dine, vegne hvis den er malplaceret lige nu smiley smiley

  • #28   5. dec 2012 Også en rigtig smuk tanke synes jeg !
    naturen ville bare anderledes med jer smiley hehe


  • #29   5. dec 2012 Arj, hvor VILDT!
    Det var da noget af en oplevelse smiley

    Jeg er rasende nysgerrig på, hvad det er for en gigtsygdom, som du har fået konstateret som følge af et piskesmæld?


  • #30   5. dec 2012 Freja: den er ikke malplaceret. Vi er skam glade, bare chokerede.. og lidt i tvivl om verden er klar til et mix af vores gener;-) Men det er bare en stor ting at få smidt i hovedet.. for vi er jo også derhenne hvor der ikke er så meget valg (med mindre han fejlede noget).Jo så kunne man bortadoptere, men når vi begge sad og tudede da vores ene marsvineunge skulle flytte hjemmefra i sommers ser vi ikke rigtig det som en mulighed;-)

  • #31   5. dec 2012 CH: sygdommen er ikke en følge af piskesmældende (har haft 4-6 stykker) men den har udløst sygdommen. Det er HMS. Yderstillingerne i piskesmældende har så "skubbet" til det så det er begyndt at udvikle sig. (igen som jeg forstod det -har fået pænt meget info på meget kort tid.)

  • #32   5. dec 2012 Hehe nej det ville være en svær beslutning !!
    Men så kan du vel også snart mærke ham derinde ? - jeg er sat til d. 10 april ( dvs 22 uger idag ) og jeg har riiiigeligt aktivitet. Tænker at det også hjælper lidt på "chokket" over det smiley

    Hold op, jeg kan slet ikke forstå du kommer ind med smerter og ud med sådan en nyhed ! - det er helt vildt !


  • #33   5. dec 2012 Det er hypermobilitet i de led, der har været påvirket.
    Jeg håber, det har tænkt sig at blive i de led, der har været skadet af piskesmæld.

    Jeg har faktisk ikke ført hørt om det som en tilstand, der udvikler sig, men derimod en, man får ved skade eller man er født med.


  • #34   5. dec 2012 Må læse lidt om det (ja, sorry, interesse for graviditet er ikke min stærke side *GGG*)

  • #35   5. dec 2012 Lyder ikke som om Sarah har noget imod det lige nu *G* smiley

  • #36   5. dec 2012 CH helt i orden. Som jeg har forstået det har jeg haft det altid (har f.eks altid kunne gå spagat og overstrække fingre osv. Men har aldrig haft gener. Da piskesmældende så er kommet har det påvirket de led helt ud til max og så har det udløst smerterne. Igen..hørte kun halvt efter..

    Freja: ja jeg kan jo se tilbage og tænke at det jeg har anset for at være mavekneb må have været ham..men igen hvad ved jeg. Var jo i mit hovedet ikke en mulighed overhovedet. Er sat til d.26.


  • #37   5. dec 2012 Det var da en sindsyg drejning det pludselig tog! Altså på den gode måde smiley

    Stort tillykke Sarah! smiley


  • #38   5. dec 2012 Nåå, ok.

    Jeg har et råd til dig - vær varsom med, hvad du gør med dig selv. Hypermobilitet og følger deraf ligger på grænsen til at være en lidelse, der knap er anerkendt og derfor kan man netop godt blive udsat for en masse træning, som kan forværre skidtet.
    Tag dig i agt for de såkaldte TERM.-læger og diagnoser under funktionelle lidelser (ved godt det sikkert er sort snak, men hvis du kan overskue det, kan du jo læse lidt om det)


  • #39   5. dec 2012 CH: indtil videre er de meget forsigtige. Jeg har fået et forløb med Roskilde sygehus´fys som jeg skal starte i næste uge. Så jeg netop ikke gør forkerte ting.

  • #40   5. dec 2012 Det, man skal tage sig i agt for er, hvis der kommer følgetilstande af hypermobiliteten. Hvis eksempelvis dine smerter ikke går over med den træning, du får (som jeg virkelig håber er meget meget gentle).
    Der kan man desværre meget hurtigt komme i en kategori af patienter, som lander i det psykiatriske system (ja, så grotesk er det).

    Men - jeg tager måske sorgerne på forskud. Tænker blot at det er rart for dig at vide det, så du ikke pludselig står med en omgang antidepressiv medicin til at behandle dine smerter med smiley


  • #41   5. dec 2012 Og SÅ tilbage til lillemanden i mavsen, han er trods alt mere fornøjelig at beskæftige sig med smiley

  • #42   5. dec 2012 CH har du det?? Tænker det lyder som om du ved en masse? oG det ville være rart at have en at læne sig lidt op af ...:)

  • #43   5. dec 2012 Hvor er det bare stort, kæmpe tillykke smiley

  • #44   5. dec 2012 CH er den bedste at læne sig op af smiley hihi

    Hypermobilitet er stærkt undervurderet synes jeg, jeg kan godt mærke hvordan det påvirker mig- og desværre tror jeg også det er en "diagnose" der bliver smidt lidt løst omkring ..


  • #45   5. dec 2012 Ja, jeg er også hypermobil og har som du faktisk bare "leget" med det indtil alle følgetingene begyndte at vise sig smiley

    Jeg har lært en hel masse om systemet og også om tilstande der knytter sig til hypermobiliteten af at selv at være der smiley

    Du er velkommen til at læne dig - jeg har en kampvægt, der kan modstå det meste *GG*


  • #46   5. dec 2012 Hold da helt op, hvor må der flyve mange tanker gennem jeres hoveder lige nu smiley
    Kæmpe stort tillykke med graviditeten også til Freja og Minion smiley


  • #47   5. dec 2012 For pokker da!!! STORT TILLYKKE - hvor vanvittigt - men godt for jer!!!!!!!!!

Kommentér på:
savner mine hunde!!

Annonce