{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
991 visninger | Oprettet:

Back on Track {{forumTopicSubject}}

Er der nogen der har kendskab til disse dækkener? Ved om de virker?

http://www.backontrack.com/dk/

Back on Tracks led- og muskel-bandager er alle lavet af funktionelle tekstiler med varmereflekterende egenskaber. Tekstilet er en synergi mellem gamle kinesiske erfaringer og moderne videnskabelig tekstil teknologi.

Ved fremstillingen af polyester- eller polypropylentrådene smeltes keramiske partikler ind i trådene. Egenskaben hos de keramiske partikler er at når de bliver varmet op af kropsvarmen, bliver disse stråler reflekteret tilbage til kroppen. Varmen som på denne måde bliver reflekteret, er en langbølge varmestråling, som også er kendt som langbølge infrarød stråling.

Varmestråling
Det er velkendt og dokumenteret, at langbølge infrarød varmestråling øger blodcirkulationen.

Den øgede blodcirkulation i vævet medvirker til at lindre muskelspændinger og til at forbedre ydeevnen. En vigtig egenskab er den skadeforebyggende effekt du får, når produktet bruges til træning og konkurrence.

Hilsen Atlasbp


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Back on Track
  • #1   29. nov 2012 Jep, min veninde bruger dem, og efter hvad jeg har set og hørt, virker de ganske udemærket smiley

  • #2   29. nov 2012 Du kan evt søge på hestegalleri. Back on track = Bot bliver brugt rigtig meget i heste verden til forskellige ting og jeg har den opfattelse at det virker..

    Kender en der var en af de første til at forhandle det her hjemme, hun brugte bla et tæppe i kurven ved hendes gamle gigt plaget hund. Den blev smerte fri.


  • #3   29. nov 2012 Jeg har et BOT dækken til Bine og jeg synes det er fantastisk.

    Hun har dårlige hofter, så jeg bruge det til at holde hende varm i bilen når vi er til træning.
    Hun har ikke været så plaget af hendes dårlige hofter, så jeg bruger det mest til at forebygge. Hun har dog været meget stiv i bagpartiet når det er koldt, og jeg synes det ligner at det løsner lidt op smiley


  • #4   29. nov 2012 Jeg har dem til begge mine hunde. Men mine hunde fejler ikke noget, så om det virker ved gigt og sådan, skal jeg ikke kunne sige. Men jeg bruger det forebyggende, og er ganske tilfreds.
    Men har hørt om rigtig mange med ældre (agility) hunde, som er rigtig glade for dem, de kan tydeligt se forskel, når hunden benytter det.


  • #5   29. nov 2012 Bruger det til mine hunde og mig selv. Det er rigtig godt mod mine rygsmerter!
    Det bliver brugt meget inden for agility og langdistance ridning ved jeg.!
    Jeg ville ikke undvære mit rygbælte.
    Min stedfar bruger deres tæppe, han har problemer med at holde varmen trods tæpper og dyner, men BOT hjælper på blodcirkulationen!
    Jeg overvejer at købe en hasebandage til min tæve!

    Jeg var stor skeptiker indtil jeg selv prøvede det og var til foredrag efterfølgende, der blev indkøbt tre dækkener den aften! Når det hjælper mig må det vel også være godt for mine hunde!
    Jeg troede lidt det var noget hokus pokus, og var derfor stærk modstander, men det er nu helt naturlige "stoffer" .


  • #7   29. nov 2012 Okay.. det er nemlig fordi min gamle schæfer er meget plaget af gigt han fik nemlig dianogsen spondylose i 2010, Så ville høre om det ville hjælpe.

  • #9   29. nov 2012 Min datter bruger dem til sine heste med god effekt og jeg selv ville ikke undvære mine handsker.

  • #10   29. nov 2012 Kan klart anbefales, vi bruger den på vores gamle dreng Ivan og ingen tvivl om at den virker.

Kommentér på:
Back on Track

Annonce