Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Et kabel er gravet gravet over, der mangler ca 10 cm ledning 890 kr.
  • Hjælp til at male og spartle 1.500 kr.
  • Samle kommoder 880 kr.
  • Rengøring af badeværelse 500 kr.
  • Vægmonterin af skænk 771 kr.
  • Wc afløb 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Back on track
  • #2   10. jan 2015 Hun bliver skam behandlet. Med smertestillende og canosan.. Tænkte bare at det evt kunne "lette" lidt på halten

• #4   10. jan 2015 Ok tak for Info (-:

• #5   10. jan 2015 Jeg bruger det til både mig selv og mine hunde - med STOR effekt. Så jeg er rigtig glad for deres produkter...

• #6   10. jan 2015 Hvis det er oppe ved skulderen, vil jeg anbefale et netdækken, fremfor kun at bruge det der hvor symptomerne kommer. En halten på forben kan godt stamme fra ryggen.

Vil anbefale dig at opsøge MAGTOR, de er virkelig dygtige.

• #7   10. jan 2015 En bekendt bruger det med stor succes til sin hund (12 år gammel, med gigt + mén fra en skade i ryggen). Hun har et dækken. smiley

• #8   10. jan 2015 Nå men der er åbenbart delte meninger om det.. Men der kan jo ikke ske noget ved at prøve det..men tror også hendes halten har noget med vejret at gøre. Har hørt gigt skulle blive værre i fugtigt vejr..

• #9   10. jan 2015 Der blev da publiceret en undersøgelse for ikke så lang tid siden, der viser at gigt-patienter reelt set har en større sygdomsaktivitet i perioder med regn og kulde, mens der i varmere vejr med en lavere fugtighed, sås en klar bedring i henhold til gigten.
    Mon ikke noget lignende gør sig gældende for de firbenede? smiley

• #10   10. jan 2015 Så ville jeg klart anbefale et netdækken, som din hund kan bruge inden døre. Mine ligger og putter med deres på lige nu ovenpå deres agility-træning og 10km gåtur. De nærmest tigger om at få dem på når vi kommer hjem, og jeg er ikke i tvivl om at det gør dem godt. Jeg bruger det skadeforebyggende...

profilbillede
  • #11   10. jan 2015 Fantastisk produkt

• #12   10. jan 2015 Grizzyly bjørnen ..jo det tror jeg også.. Har det med at "glemme" hvordan hun reagerer om vinteren.. Men syntes det pludselig er en voldsom halten . Håber bare det er en overgang ..tænker hun har jagtet en kat i haven, det før hun tit. Hun glemmer hun har gigt..
    Black beauty.. De ser dejligt afslappede ud (-: vil prøve at købe sådant et dækken..
    Selvom hun næsten altid ligger i sofaen med tæppe på..

• #13   10. jan 2015 Jeg har kun gode erfaringer. Og jo det er med til at helbrede, da det åbner op for blodtilførslen... smiley

• #14   10. jan 2015 har også gode erfaringer med det

• #16   11. jan 2015 Det vil jeg prøve birgitta..(-:

• #17   11. jan 2015 Jeg har været meget skeptisk over for BOT men efter jeg har prøvet det på egen krop og har set hvilken effekt det kan have. Anbefalder jeg med glæde det til andre. Kender flere som selv søger BOT tæpper eller puder, selv min veninde der ikke tror på det købte et dækken til hendes 8 årig hund med spondolyse og gigt i ryggen. Og efter første gang den havde det på, kommer den selv og beder om at få det på.

• #18   11. jan 2015 Tak ansofie.. Så må jeg se om jeg kan finde den rette str . Til prinsessen. smiley

• #19   12. jan 2015 find en forhandler, da de kan hoppe lidt størrelserne, min boston bruger en 30 i flecee dækken men en 34 i regn, vinter og net dækken. så ville tage et sted hen hvor du kan prøve det smiley

• #20   30. sep 2015 Jeg ved godt denne tråd ikke er helt ny, men jeg er på udkig efter BOT til min gamle gigtplaget herre. Men hvad er forskellen på deres fleece og netdækken? Umiddelbart står der jo det samme ved begge dækkener

• #21   30. sep 2015 Net dæknet er ikke så varmt som et fleece er.. Bruger fleece til min Boston og brugte net til den gamle tippe jeg havde og håber Esther kan overtage det smiley

• #22   1. okt 2015 Fleecen er ret tyk og varm, mens nettet er forholdsvis tyndt inderstof med netstof uden på.
    Bruger netdækkenet fra sen forår til tidlig efterår, i bilen og i deres kasse mellem træningspas eller efter en lang tur i skoven. Fleecen bruger jeg på samme måde om vinteren. Kan også godt finde på at give min hanhund med gigt net dækken på indendørs om vinteren smiley

• #23   1. okt 2015 Jeg tænker også at jeg må anskaffe begge smiley

• #24   1. okt 2015 Hvis du vil købe to, vil jeg anbefale dig, at købe deres vinter dækken, da den også er vandafvisende, det er fleecen ikke på samme måde.

Selv har jeg kun net dækken fra dem. Den får hun på efter at vi har gået ture, den kan hun også have på indenunder hendes vinterdækken fra hurtta, hvis jeg syntes. Grunden til at jeg ikke har BOT vinterdækken er, at min hund føler sig lidt generet af at have den på i forhold til sin hale, hun har højhaleføring men ikke så høj at det passer med halehulet i dækkenet, derfor bliver hendes hale "presset" ned.

• #25   1. okt 2015 About..: jeg tænkte nemlig fleece efter han har været i vandet og mens vi venter når vi er på jagt. Han kan vel bare have dem på under hans almindelig vinterdækken?

Kommentér på:
Back on track

Annonce