826 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Indkøb til kommende chi hvalp Indkøb til kommende chi hvalp

Hejsa alle sammen
jeg er lidt tidlige ude skal først have en hvalp til foråret men har svært ved at blive ved men at sidde på mine hænder hihi
så jeg tænkte at jeg vel godt lige så stille kan begynde at købe ind til den kommende hvalp
det er første gang jeg skal have en hund så føler mig lidt på bar bund så håber nogen kan hjælpe lidt har selvfølgelig nogen ide, men kan da forstille mig at jeg mangler noget hihi
kom også gerne med forslag til sider hvor man kan købe de forskellige ting, og kom også endelige med anbefalinger om hvad i selv bruger har brugt til jeres hvalp
umildbart tænker jeg:

rodelon -masser af køkken rulle -hundeskildt -høm høm poser dette tænker jeg at jeg kan vendte med til jeg kommer tætter på

mad og vand skål, hvad er best plastik,metal,karamisk ?
Hundesnor og halsbånd måske sele hvad kan i anbefale ?
har to hjemme laver kurve i forskellige størelse som jeg bare lige vil give et andet betrag på, så de bliver lidt pæner.
så tænker jeg legetøj, men hvilken og hvor meget ?
en kativitsboldt hvilken er god ?
en kong måske ?
en børste eller kam hvad skal man bruge til en langhåret chihuahua
hvad kan jeg ellers komme til at mangle ?

Bodil Jørgensen får et kuld hvalpe
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Oliering af terasse brædder 250 kr.
  • Skift af badeværelse håndvask inkl armatur og rør, skift af toilet og bruse amatur 8.000 kr.
  • Ophæng af 4 lamper 2.000 kr.
  • Græsslåning ved sommerhus 500 kr.
  • Rengøring af sommerhus 650 kr.
  • Reparation af plæneklipper 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Indkøb til kommende chi hvalp
  • #1   7. dec 2012 Christina super tak for svar
    hundetegn er det jeg kalder hunde skilt kunne ikke lige huske hvad det nu lige hed,
    rodalon og køkkenrulle er på listen :o)
    men skriver da lige Negleklipper, tægetang/pincet og pipetter er det loppekur du tænker på eller

• #3   7. dec 2012 Karin mange tak så skal der skrives lidt mere på listen :o)
    som skrevet er jeg nok lidt tidlige ude da det nok først er til foråret eller der efter jeg skal have en hvalp, har kig på lidt forskellige opdrætter
    så jeg tænker lidt at hundetegn med de lovpligtige oplysninger og forsikring andsvars og sygeforsikring kan vendte til jeg har fundet hvalpen

foder tænker jeg som en start forsætter med at føder med det opdrætteren har foder med for ikke at lave bøvl med maven

det med en plastikkurv var måske en meget god ide jeg har som skrevet to jeg selv har lavet af skumgummie hvor jeg så har betrykket det med stof

keramik skåle er også det jeg umildbart fortrækker selv

sele og halsbånd på jeg lige så om andre kommer lidt på bane med

jeg vil stræks gå ind og kigge på de hjemme sider :o)

• #4   7. dec 2012 Christina tak det vil jeg lige få skrevet på også

• #5   7. dec 2012 jeg har ingen bil så tænker jeg skal have en transportkasse eller taske den kan være i når jeg skal have den med i bussen

• #6   7. dec 2012
    Jeg har plastikskåle, men det er smag og behag, men de er billigst
    En god snor, jeg foretrækker rundsyet læder, og dressurline, men en billigere nylon snor kan fint gå.!
    Jeg bruger bare halsbånd fra dag et, men nogen synes det er synd! Igen bruger jeg rundsyet læder. Dog starter jeg med de billige halsbånd så det ikke bliver alt for dyrt at vapsen vokser smiley
    Lidt forskelligt legetøj. Hvad tror du hunden vil synes om, hunde er meget forskellige med legetøj:)

• #7   7. dec 2012 Og alt det Karin skriver smiley

• #8   7. dec 2012 Kej Tak for dit svar også
    jeg tror jeg vil kigge lidt rundt på nettet og se hvad der findes og måske også kigge i nogen dyrbutikker her hvor jeg bor så jeg kan se det i virkeligheden også
    jeg har kigget lidt før men ikke for alvor forde der har være langtids udsigt til at skulle have en hvalp men nu hvor jeg endelig kan se at det nærmer sig er det ski meget svært at lade være med at gå helt shop amok hihi

• #9   7. dec 2012 Thanya tak for svar
    har allerrede en opsparingskonte til uforusete udgifter tænker at jeg bare ligger lidt flere penge ind der så der også er til hunde og de uforusete ting der kan dukke op som dyrlæge også vider
    det med at under søge vilken forsikringselvskab aller rede nu var måske en rigtig god ide :o)

• #10   7. dec 2012 Thayna mange tak
    jeg har en mor og en bror og svigerinde der heller en gerne vil passe den :o)
    kan også forstille mig at der er et par venner dette skal jeg dog lige finde ud af med sikkerhed, en hundepension er det hvis her i omegen men om den er god ved jeg ikke i nu, det med dyrlæge kender jeg til et bar stykker i den by jeg bor vil dog lige køre andre hunde ejer hvilken de bedst kan lide og anbefale
    jeg er med i en gruppe på fb som mødes og lufter hunde sammen og er gjordt opmærksom på at der også finde en chihuahua gruppe der mødes til traf og hygge i den by jeg bor i :o)
    jeg har de sidste 2 år undersøgt så meget som mulige om det at have hund og de forskellig racer så håber da at jeg er ved at være klædt godt nok på til at få en sådan en pels klump ind af døren :o)

Kommentér på:
Indkøb til kommende chi hvalp

Annonce