{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.849 visninger | Oprettet:

Hvalp skider når den er alene {{forumTopicSubject}}

Jeg har en hvalp og renlighedstræning går fint, der er efterhånden meget sjældent uheld når jeg ikke er hurtig nok til at lukke ham ud. Men når han er alene, selv i meget kort tid (½-1 time), så skider han over det hele, rigtig meget i hele huset! Han kan vel og mærke godt holde sig en hel nat, og bliver selvfølgelig "vredet" inden jeg forlader huset. Hans afføring er normal.... det undrer mig meget for han har ikke alene hjemme problemer (jeg har stået og "overvåget" ham lidt når han har været "alene" smiley ) og kan som sagt godt holde sig om natten, hvor han er lukket inde på et mindre areal (mit soveværelse), men lige så snart han har et større areal at være på og er alene, ja så går det galt. Har I idéer til hvordan jeg kan træne det? Har overvejet at lukke ham ind på mit soveværelse når han er alene, men det synes jeg er lidt synd, for det er meget meget småt. Har I nogle idéer?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvalp skider når den er alene
  • #1   10. dec 2012 hvor meget plads har han? min yoshi skider også hvis han får for meget plads at bevøge sig på, så han går bare i gangen og der holder han sig UDEN problemer smiley

• #2   10. dec 2012 Hvis han er tryg ved at være i soveværelset, så ville jeg lade ham være der. Han skal jo helst vænne sig til at sove, når han er alene, og det skal man ikke bruge meget plads til smiley Min er også altid lukket inde på mit soveværelse, når han er alene. Ellers står han og gør

• #3   10. dec 2012 Nu er der jo lidt forskel i størrelse på en pomser og en borzoi, så hvis soveværelset er meget småt, så er det nok ikke optimalt,,,,,
    Men reduceret plads er ingen dum ide

• #4   10. dec 2012 jamen jeg tror ikke han er mere tryg på mit lille værelse. Jeg kan selvfølgelig godt lukke ham derind i kortere tid, men så hellere at han kunne gå rundt og strække benene lidt når jeg er væk og når jeg kommer til at være væk i længere tid. Det eneste andet rum jeg kunne lukke ham inde i, stuen, er alligevel der han skider, så det ville vel ikke gøre en forskel.

• #5   11. dec 2012 Han er jo så tydeligvis hamrende usikker på at være alene. Kan godt være han kan holde sig om natten når han kun er i soveværelset, men der er du der vel også?
    Nu er det jo ikke til at vide hvordan du er gået frem med træningen og hvad i laver inden han bliver forladt, men du bliver nok nødt ti at starte forfra og gå stille og roligt frem og så ellers sørge for at mentalaktivere ham rigtig godt så han er træt i hovedet når han forlades.

• #6   11. dec 2012 Jeg ser det nu også som et tegn på usikkerhed og ville starte forfra med alene-hjemme træningen

• #7   11. dec 2012 Jeg vi også mene det er et tegn på usikkerhed...

Jeg ville prøve at lukke ham inde i stuen, og se hvordan han klarer det, og så starte mere eller mindre forfra med alenehjemme-træningen.
    Når han KUN har stuen, har han jo ikke resten af huset at passe på også, så det er ikke sikkert han skider hvis han kun har stuen.

• #8   11. dec 2012 Prøv at sætte kamera op der hvor han opholder sig og se i hvilken forbindelse han har afføring

• #9   11. dec 2012 Jeg prøvede i dag at lukke stuen af med et hvalpegitter, og det gik meget bedre - denne gang en tissetår, men ingen lort. Ser hvordan det skrider frem, men det er da i hvert fald et skridt på vejen.

Kommentér på:
Hvalp skider når den er alene

Annonce