2.614 visninger
|
Oprettet:
Letter ben når han skider?? {{forumTopicSubject}}
Min hvalp på snart 6 måneder, er begyndt at lette ben når han skider, han finder et sted hvor han kan sætte sit ene ben op af og begynder så at skide, den ene af gangene sked han faktisk ned af sit ene ben, så det er ikke særlig genialt :b Hvor normalt er det? skal jeg være bekymret for noget? Har aldrig set sådan noget før :b
aug 2007
Følger: 5 Følgere: 4 Hunde: 2 Emner: 26 Svar: 108
Tror ikke du skal bekymre dig, nok bare en personligheds ting.... De har af og til nogle sære påfund de kære...
dec 2011
Følger: 12 Følgere: 11 Hunde: 1 Svar: 497
jan 2013
Følger: 11 Følgere: 9 Emner: 37 Svar: 740
Min vovse kan ikke bare ligge en lort som alle andre, nej nej, han skal alle helst gøre det op af en lygtepæl, et træ, en væg, det bedste en høj kantsten og stedet skal vælges med omhu, skal lugtes godt til og lige godkendes og det bedste er, hvis han kan klemme sig op ad tingene, så han kun står på forpoterne
Ellers foregår det også med lettet ben.....
jun 2008
Følger: 12 Følgere: 12 Hunde: 2 Emner: 59 Svar: 1.167
aug 2008
Følger: 31 Følgere: 1466 Hunde: 9 Annoncer: 2 Emner: 30 Svar: 29.904
dec 2009
Følger: 9 Følgere: 8 Hunde: 3 Emner: 2 Svar: 262
min dansk-svensk gårdhund tæve letter også ben når hun tisser
feb 2013
Følger: 9 Følgere: 26 Hunde: 3 Emner: 89 Svar: 7.766
At hanhunde markere med deres efterladenskaber på den måde er ikke noget der automatisk er et problem, udover at det kan være noget klammo. Mine har altid gjort det og det har/er ikke problemknuser, men dejlige familiehunde og træningskammerater, der ikke forsøger at overtage verdensherrdømmet!
Letter ben når han skider??