{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.614 visninger | Oprettet:

Letter ben når han skider?? {{forumTopicSubject}}

Min hvalp på snart 6 måneder, er begyndt at lette ben når han skider, han finder et sted hvor han kan sætte sit ene ben op af og begynder så at skide, den ene af gangene sked han faktisk ned af sit ene ben, så det er ikke særlig genialt :b Hvor normalt er det? skal jeg være bekymret for noget? Har aldrig set sådan noget før :b

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Letter ben når han skider??
  • #1   14. aug 2013 Griner... Min hund har typisk den ene ben over nakken når han skider... Plus han helst vil lægge pølsen inde i hækken, eller ovenpå en sten... Aldrig sådan ude midt i det hele...
    Tror ikke du skal bekymre dig, nok bare en personligheds ting.... De har af og til nogle sære påfund de kære...

• #2   14. aug 2013 Nogle hunde skider og tisser på sjove måder. Min hund skider kun inde i buske og sådan.

• #3   14. aug 2013 Hahahaha, havde faktisk tænkt på at lave en tråd om emnet..

Min vovse kan ikke bare ligge en lort som alle andre, nej nej, han skal alle helst gøre det op af en lygtepæl, et træ, en væg, det bedste en høj kantsten og stedet skal vælges med omhu, skal lugtes godt til og lige godkendes og det bedste er, hvis han kan klemme sig op ad tingene, så han kun står på forpoterne smiley

Ellers foregår det også med lettet ben.....

• #4   14. aug 2013 Den øver sig. Hvis en voksen hund gør det, er det for at markere så højt som muligt.

• #7   14. aug 2013 Jeg har en tæve der letter ben når hun tisser smiley

• #8   14. aug 2013 ha ha de er såå sjove de skøre hunde, min willi letter også ben når han skal lave stort, det er lige før han får overbalance, det er ikk sådan når hovedet er tungere end måsen smiley

min dansk-svensk gårdhund tæve letter også ben når hun tisser

• #9   14. aug 2013 Det er rimeligt normalt at hanhunde letter ben når de klatter og at de gerne vil placere den højt og synligt smiley Min 'testosteronbombe' er eminent til at placere sine klatter på meget synlige steder og smøre dem godt ud incl i sin egen pels :-(. De placeres fx smurt ind i barken på et træ. Det er en god ide at sørge for at han er 'skidt af' inden man evt tager ham med i byen....
    At hanhunde markere med deres efterladenskaber på den måde er ikke noget der automatisk er et problem, udover at det kan være noget klammo. Mine har altid gjort det og det har/er ikke problemknuser, men dejlige familiehunde og træningskammerater, der ikke forsøger at overtage verdensherrdømmet!

Kommentér på:
Letter ben når han skider??

Annonce