{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Shelf units need fixing to wall 650 kr.
  • Varme i radiator - stiften virker ikke 800 kr.
  • IKEA PAX garderobeskab 2.500 kr.
  • Samle to pax skabe uden låger 650 kr.
  • Hjælp af fagmand til tilslutning af nyt komfur (rette kabel haves) 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lopper-HJÆLP
  • #3   11. dec 2012 en MASSE rengøring bagefter hjælper også !

• #4   11. dec 2012 Hej Birgitte.

Prøv at søg her i forum under "lopper", der er rigtig mange tråde med gode råd, erfaringer og info omkring lopper.

• #6   11. dec 2012 Dyrlægen sagde også frontline ikke var så godt, så vi har brugt bayvantic.

Kan man ikke vaske hunden med noget?

Jeg har vasket hende pude, haft den i fryseren.

Den spray er det trinol bio? kan man spraye hunden med det?

• #7   11. dec 2012 @Karina - jeg har syntes jeg har ved at lede herinde, men syntes ikke jeg rigtig kunne finde noget som var var fornylig, derfor oprettede jeg dette

• #8   11. dec 2012 Du skal endelig ikke vaske hunden nu når den lige har fået det i nakken. Som de andre siger trinol til hjemmet og så giv den bayvantic eller advantage i nakken igen om tre uger. Vores får advantage fordi vi også har katte og hvis de får noget bayvantic på sig kan de dø, det er meget giftigt for katte. Vi loppebehandler alle dyr hver 3. til 4. uge altid hele året rundt.

• #9   11. dec 2012 det er også helt ok at oprette en ny tråd. Tror bare du kan læse dig frem til meget gode forklaringer og råd i de lidt ældre tråde. Produkterne, rådene og erfaringerne er de samme. Tror nemlig ikke folk gider gentage ved hver loppe-tråd. smiley Så det var bare et råd.

Jeg har selv skrevet lange lange forklaringer med hvordan jeg gjorde og de erfaringer jeg har lavet sidst jeg havde lopper for et par måneder siden, men vil ikke skrive det hele en gang til.

Kommentér på:
Lopper-HJÆLP

Annonce