1.867 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 39 Svar

Beskriv jeres hund med ét ord - hyggetråd. Beskriv jeres hund med ét ord - hyggetråd.

Hvis i kun må beskrive jeres hund med ét ord hvad skulle det så være? Og hvorfor lige dette?

Min er NYSGERRIG!!

Hvorfor: Jamen altså hun skal bare være med i alt, se alt, prøve alt af. En lille sjov historie var da vi en dag som så mange andre var ude at gå en tur. Ovre på modsatte side af vejen ser hun så en mand komme gående med hans hund. Hun stopper lige op og glor lidt og synes det ser da hyggeligt ud derovre på den anden side (hvis det stod til hende så stoppede vi stadig op den dag i dag og snakkede med alle), nå men jeg siger så vi skal videre og hun går også pænt videre DOG kigger hun stadig bagud... Vi når at få gået 6-7 skridt og så skal vi dreje. Dette opdager hun ikke da hun stadig går og glor på denne her mand og hans hund, så bum siger det og Gia går lige ind i en hæk.... Jeg var simpelthen færdig af grin. Gia rystede lige hovedet, kiggede en gang tilbage som om "åh nej, så de det???!" og så kunne vi ellers gå videre med en hund som igen kiggede efter hvor hun gik smiley Hun kan stadig finde på det engang imellem så nu har hun lært at når jeg siger "se hvor du går" (som jeg gør hvis der kommer en forhindring mens hun kigger den anden vej) så ved hun at hun lige skal holde fokus fremad :o) Hehe.

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vinduespudsning 1.000 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo 1.000 kr.
  • Hænge montanareoler op 2.000 kr.
  • Samle PAX skab 850 kr.
  • Repair of dishwasher 1.000 kr.
  • Samle møbler hænge ting op 1.660 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Beskriv jeres hund med ét ord - hyggetråd.
Kommentér på:
Beskriv jeres hund med ét ord - hyggetråd.

Annonce