{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  dette er IKKE okay!!
  • #1   13. dec 2012 Det der er BARE for meget, især da det åbenbart IKKE er damens og barnets hund, ejeren skulle have sådan en skideballe og hunden det største kødben og ros for sin tålmodighed.

• #2   13. dec 2012 ååååååh GUD NEJ !!!!! Var det mit barn havde barnet fået SÅDAN en røvfuld at det ikk kunne side i flere dag ..
    Er jeg den eneste som kan se på hunden den ikk vil havde det .. Men "god" af sig og lad være ..
    Siger det samme som dig ventet også bare på det !
    har aldrig været så anspændt ved at se en film med børn men den her GUD

• #3   13. dec 2012 Arj, det sgu for slemt.. smiley

• #4   13. dec 2012 Nogen folk er syge i hovedet :s Sgu da ikke ufarligt at presse en hund sådan overfor et lille barn :s

• #5   13. dec 2012 Tror i jeres hund ville finde sig i det . Jeg tror ikk tayson han ville ..
    Men ingen børn MÅTTE Overhoved gør det ved min hund

• #6   13. dec 2012 tager virkelig hatten af for den hund..
    manden bag kam. står sågar og opmuntre barnet til vild leg med hunden. JESUS CHRIST !!

• #7   13. dec 2012 Jeg tænkte først nåh det da meget sødt og hvis det så bare havde stoppet det hvor hunden gik så havde det været fint.. synt barnet sidder og hopper på hunden.. men ser ud til og være en virkelig dejlig hund

• #8   13. dec 2012 At ejer bare kan grine af det er foruroligende, det er bare forkert det der... Hunden går jo til at starte med fordi den ikke gider.

• #9   13. dec 2012 Barnet skulle ikk have en røvfuld for det er jo dem som kalder barnet over for at få den til det så dette er da overhoved ikk barnets skyld men faren som filmer

• #10   13. dec 2012 Nu skal det måske huskes at barnet ikke ved bedre, muligvis, men ejeren og moren til det barn, burde satme have mere mellem ørerne end som så????????? Stakkels hund smiley

• #11   13. dec 2012 Den hund har en ENGELS tålmodighed... Åh gud..

• #12   13. dec 2012 Zita ville IKKE finde sig i det. Mia og Zita kan sagtens tumle herhjemme og kravle overhinanden. men det der er grænsen.
    det kan jo skade hunden ...!

• #13   13. dec 2012 Stald Abli..

Sorry .. nej ik barnet .. var ikk barnet jeg mente hehe ..

• #14   13. dec 2012 Der var dælme ingen af vores hunde der havde fundet sig i det!

• #15   13. dec 2012 SORRY IKK BARNET JEG VILLE SKRIVE. voksnene .. !!

• #16   13. dec 2012 Stakkels hund smiley Og stakkels barn når/hvis den siger kraftigt fra en dag smiley Forældrene burde skamme sig!!!!!!

• #17   13. dec 2012 Sådan går det nå man sidder på samme tid og diskoter det med kæresten og skriver forkert ! smiley hehe .. Men godt så det på plads ..

• #18   13. dec 2012 Jeg ved min hund ville finde sig i det.. Hun har et hjerte af guld og finder sig i alt også derfor vi har børne gitter for at vores hund kan få lov og få fred fra vores datter og vi har normalt ikk vores hund og datter sammen medmindre de er under opsyn fordi at min datter vil så gerne lege med hunden og det er 90 % af tiden rigtig dejlig lej men hun er 2 år og nogle gange kan det jo blive for voldsomt.. så derfor er det under opsyn så vi kan holde øje og fortælle vores datter at nu hun altid for voldsom.. hun elsker tessa over alt og elsker og kramme og hygge med hende og kaster også boldt med hende og løber rundt med hende..

Men tessa ville 100% finde sig i det, er jeg ikk et sek i tvivl om

• #19   13. dec 2012 Ej nej nej ... Det er sgu synd for hunden!
    Det må da ha gjort pisse ondt på den stakkels vuf.
    En eller anden dag må bægeret da flyde over

• #21   13. dec 2012 kan slet ikk for den film ud af hoved den er bare lige en tand for meget .. Puuuha .. Lille pus ..

Tayson har jeg vendet til at børn også kan men jeg vil ikk havde det sker . Selv om jeg ved nogen børn har så nej . Han er en ikk en bamse og det jo min babs som det går ud over ! Ville mit hjerte ikk kunne bære ..

Melander ..

100% .. Sorry men forstå ikk selv om jeg går sammen med tayson 24/7 ville jeg aldrig stole 100% på ham da han er et rovdyr og alle hunde kan for et klik .. stoler på ham 98% .. Men stadig med det i baghoved at det kan gå galt ..

Jeg tænker meget over det da jeg faktisk har taget min kærestes datter i og sidde sådan på tayson blev så sur tog hende af tællede til 10 og så måtte hun fint sidde på sin stol .. Finder så ud af om aften hvorfor hun gør det . Da hun må sidde og hoppe og slå og bide jamen alt ved sin mor .. Hun er så blevet bedre til tayson nu . Hun rør ham ikk nå vi ikk er der for det har vi lært hende nu det må man IKKE .. smiley

OG det skal ikk lyde forkert ! smiley

• #24   13. dec 2012 Nu har vi haft tessa som valgt og jeg ved hun ikk kunne finde på det.. har haft hende fra hvalpt og hun bliver snart 4 og hun kan ikk engang tænke en ond tanke..

Men som sagt vi har kun barn og hund sammen under opsyn netop.. Men det mere for at isabella ikk bliver for voldsom hun er jo kun 2 og ikk altid hun kan finde ud at nu bliver det for voldsomt..

• #25   13. dec 2012 vores datter sidder dog ikk på vore shund og har aldrig gjort det hun går kun hen og ligger hoved på ryggen også armene rundt om det hende kram.. det eneste vi har taget hende i er at hun har holdt hende i halen fordi den er sjovt fordi den lovre.. og hun nogle gange har taget for hårdt i pelsen nå hun leger.. ellers er der ikk noget men hun få med det samme afvide det ikk er ok.. så vi har heldigvis ikk set noget af det i lang tid =)

• #26   13. dec 2012 Ja, en møgunge, men de voksne burde da være klogere, men desværre ser man mange voksne, som ikke har opfundet den dybe..., jeg arbejder selv med børn. Det ser mange steder sort ud for vores opvoksende generation.

• Cabacanis
    Cabacanis Tilmeldt:
    sep 2012

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 13
    #27   13. dec 2012 unbelievable.. Og det værste er, at hunden sikkert ville blive aflive hvis den sagde fra og bed barnet.

• #28   13. dec 2012 Hvad fanden er da det for noget at lære barnet??? Lærer barnet respekt for hunden på den måde??? Fy for pokker - jeg græmmes! Det er jo total grænseoverskridende adfærd overfor hunden. Første gang går den jo sin vej - ergo DEN GIDER IKKE!!!

• #29   13. dec 2012 Isabelle m ..

Ja i den forstand at vis han siger fra og bider . At jeg så skal af med min babs vis jeg havde en veninde som havde lært sit barn sådan .

• #30   13. dec 2012 Min hund havde ikke fundet sig i det.

• #31   13. dec 2012 Det værste er næsten, at vi alle jo ved at en dag siger hunden stop. Og hva sker der så? Jo jo den skal aflives for den er jo TYDELIGVIS aggressiv. (Fornem gerne ironien) de voksne sku have en røvfuld. Det er barnet, men ikke mindst hunden det går ud over den dag.

• #32   13. dec 2012 Og så vil alle "de kloge mennesker" galpe op om hvor FARLIGE rottweilere er...

• #33   13. dec 2012 bodil n

Hvordan ser det sort ud for den,opvoksende generation ;;

kathrine-
    måske er det rigtigt det du siger.
    MEN der er også mange mange hunde avlere,der ikke burde have lov til at formerer sig,og ligeså mange mange hunde der ikke der ikke burde have lov til at formerer sig..

Håber inderligt dit indlæg skal tages med "et gran salt".

Hvis ikke dit indlæg,skal tages med "et gran salt".Så,håber jeg verden går under i morgen eller i overmorgen .
    Dit indlæg er temmeligt uhyggeligt.Hvem skal have lov til at formerer sig,og hvem ikke ;;

hav en rigtig god jul.med eller uden formering
    Altså dit indlæg er en joke ikke ;

vibeke

• #35   13. dec 2012 Stor thumbs up til hunden IKKE til hundens ejer smiley

• #37   13. dec 2012 Bebs = Baby = Tayson ! smiley

• #38   13. dec 2012 So sorry minion. men den kommentar fik mig virkelig til at falde at stolen af grin smiley ! bedre kunne det ikke siges.

• #39   13. dec 2012 ja så er det desværre bye bye scooby smiley og ejeren tænker ikke et split sekund over om det var deres skyld..

SØRGELIG VERDEN !

• #40   13. dec 2012 Nææææ minion du har fået spacetast igen.... Tillykke:-)

• #41   13. dec 2012 Verner M:
    Jeg ser i mit arbejde så mange forældre, som desværre ikke magter forældrerollen, det er virkelig synd for deres børn.

• #42   13. dec 2012 Barnet er godt nok heldig at hunden er så tålmodig - min hund havde sagt fra for lææængst, hun ville sgu ikke finde sig i at en eller anden unge sad og hoppede ovenpå hende.

Kommentér på:
dette er IKKE okay!!

Annonce