{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
963 visninger | Oprettet:

EFTERLYSNING TIL FOLK I NÆSTVED OG OMEGN... {{forumTopicSubject}}

Min elskede Oscar løb væk igår fra Førslevvej 28, hyllinge, Næstved. Man kan se ham på min profil. Så hvis folk i det område vil holde et vågent øje og kigge i skure/lader osv hvor han måske kunne have søgt hen så vil jeg være taknemmelig.

Jeg/vi kan kontaktes på 31321461/31317727

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vi mangler og sætte lys i huset 700 kr.
  • Hjælp til ophængning af 5-7 billeder 500 kr.
  • Opvaskemaskine fejl 900 kr.
  • Boret huller i køkkenlåge og isat hængsler 1.250 kr.
  • Dissemble and assemble cage 525 kr.
  • problem med vandtilførsel til opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  EFTERLYSNING TIL FOLK I NÆSTVED OG OMEGN...
  • #1   17. dec 2012 Åh nej hvor forfærdeligt jeg håber du finder ham hurtigt!! Hvordan løb han væk? Fra hjemme? Blev han skræmt eller hvordan?

Ledte efter en pinscher sidste år, han var væk i 2 døgn og blev fundet kun 1,5 km fra hvor han blev væk.
    Min egen forsvandt fra hjemmet sidste måned, han vendte selv hjem til vejen eft 7 timer..så min ide er at de ofte ikke løber så langt væk

• #2   17. dec 2012 Han er en strejfer og har stukket af fra min mange gange før alle mulige steder, og så igår så han sit snit og stak af for af jage vildt, for han elskede at jage... Ja, men føler jeg har gjort det jeg kunne nu. Sammen med min familie og kæreste har vi ledt og ledt og ledt, ringet til politet og delt 60 flyvesedler ud i området. Håber for alt i verden bare han har det godt der hvor han er/han ikke lider. Det er mit eneste ønske..

• #3   17. dec 2012 Men han løb ikke løs, han smuttede ud af døren i et øjebliks uopmærksomhed:( jeg er intet mindre end bund-ulykkelig.

• #4   17. dec 2012 Ja det var det samme petri gjorde, da han løb væk fra min svigerfars hus.. Er han en strejfer? Altså tror du han er på opdagelse, evt dame jagt? Eller hvad tror du han har tænkt på? Puha jeg ved PRÆCIS hvordan du har det.. Det er helt forfærdeligt jo smiley Min var jo ude for at lede efter mig, så han blev og ledte alle de steder vi plejede at gå i det område.. Håber i finder ham eller at han finder hjem igen smiley

• #5   17. dec 2012 Deler den på pinscher gruppen på facebook

• #6   17. dec 2012 Undskyld havde ik set at du havde svaret på det

• #7   17. dec 2012 ser efter ham bor lige i nærheden, håber han kommer godt hjem igen

• #9   17. dec 2012 Hvis man bor i området må man gerne kalde på ham... Han er en lidt sky hund, men hvis han ingen mad har fået i to dage så virker selv det tørreste mad.

• #13   18. dec 2012 Nej desværre...

Kommentér på:
EFTERLYSNING TIL FOLK I NÆSTVED OG OMEGN...

Annonce