{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.628 visninger | Oprettet:

EFTERLYSNING {{forumTopicSubject}}

Hej HG!
Jeg fik i Oktober 2010 stjålet min chihuahua. Først fik gernings mændene det til at lyde som om hun var blevet taget uden foran netto i seden syd, men det fandt jeg hurtigt ud af var løgn. X kæresten og x veninden gik bag om rykken på mig, fordi jeg anmeldte en del overgreb mod min lillesøster, begået af min x kæreste.
Jeg var ved at flytte og x veninden tilbød at hendes veninde kunne passe hende imens jeg flyttede ( var på daværende tidspunkt stadig veninder med nu x veninden, havde i min vildeste fantasi ikke troet noget menneske kunne gøre som hun gjorde ) . Det sku jeg aldrig ha takket ja til. Hun fortalte nemlig x kæresten hvor hun var henne og han tog der ud og bestak hende med 1000 kr og fik min hund udleveret! Hun står reg. i mit navn så hun er min! Politi har haft ham til afhøring men han siger det noget jeg finder på. Men Odense er lille og folk snakker. Der bare ingen der ved / vil sige hvor hun er henne. Hun blev efterlyst i avisen samme dag, men uden held. Jeg prøver igen her..
Hvis der nogen der ved hvor Chanel ( muligvis med nyt navn ) så kontakt mig gerne ! Gir aldrig op. Hun er meldt stjålet ved hundereg. Hun er prøvet blevet omreg, men de kontaktede mig og det skulle hun selvfølgelig ikke. Men heller ikke der er hun.

Hjælp hjælp

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vi mangler og sætte lys i huset 700 kr.
  • Hjælp til ophængning af 5-7 billeder 500 kr.
  • Opvaskemaskine fejl 900 kr.
  • Boret huller i køkkenlåge og isat hængsler 1.250 kr.
  • Dissemble and assemble cage 525 kr.
  • problem med vandtilførsel til opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  EFTERLYSNING
Kommentér på:
EFTERLYSNING

Annonce