2.613 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 146 Svar

EFTERLYSNING EFTERLYSNING

Hej HG!
Jeg fik i Oktober 2010 stjålet min chihuahua. Først fik gernings mændene det til at lyde som om hun var blevet taget uden foran netto i seden syd, men det fandt jeg hurtigt ud af var løgn. X kæresten og x veninden gik bag om rykken på mig, fordi jeg anmeldte en del overgreb mod min lillesøster, begået af min x kæreste.
Jeg var ved at flytte og x veninden tilbød at hendes veninde kunne passe hende imens jeg flyttede ( var på daværende tidspunkt stadig veninder med nu x veninden, havde i min vildeste fantasi ikke troet noget menneske kunne gøre som hun gjorde ) . Det sku jeg aldrig ha takket ja til. Hun fortalte nemlig x kæresten hvor hun var henne og han tog der ud og bestak hende med 1000 kr og fik min hund udleveret! Hun står reg. i mit navn så hun er min! Politi har haft ham til afhøring men han siger det noget jeg finder på. Men Odense er lille og folk snakker. Der bare ingen der ved / vil sige hvor hun er henne. Hun blev efterlyst i avisen samme dag, men uden held. Jeg prøver igen her..
Hvis der nogen der ved hvor Chanel ( muligvis med nyt navn ) så kontakt mig gerne ! Gir aldrig op. Hun er meldt stjålet ved hundereg. Hun er prøvet blevet omreg, men de kontaktede mig og det skulle hun selvfølgelig ikke. Men heller ikke der er hun.

Hjælp hjælp

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Der kommer ikke vand ud af vandhanen ved vasken. 2.000 kr.
  • Opsætning af hylder 900 kr.
  • hænge gardiner op 450 kr.
  • Rep. af kabelbrud på Alko robot der melder fejl CN010. Brud er fundet men forsøg selv fejler 400 kr.
  • Sette opp beslag til gardin 1.800 kr.
  • Smid et ikea skab ud som er fuldt afmonteret og står på gadeplan 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  EFTERLYSNING
  • #1   20. apr 2013 delt på FB

• #2   20. apr 2013 Delt på facebook

• Mona Ø
    Mona Ø Tilmeldt:
    mar 2013

Følger: 2 Emner: 8 Svar: 101
    #3   20. apr 2013 svineri... delt evt nummer man kan kontakte dig på ?

• #4   20. apr 2013 Mit nr er 61423390.. Faktisk et hemmeligt nummer.
    Tusind tak for jeres hjælp!

• #5   20. apr 2013 Kan du ikke bestikkele dem og sige du VIL have af vide hvor din hund er ?

• #6   20. apr 2013 Har prøvet ALT!! Virkeligt alt. Endda mødes med x kæresten for at lege go venner med ham, for at finde ud a det. Følte mig så ussel, efter hvad han gjorde ved min 13årige søster! Der kom intet godt ud a det..

• #7   20. apr 2013 Undskyld... Må jeg være så fræk og spørge hvad han gjorde ved din søster ?

• Mona Ø
    Mona Ø Tilmeldt:
    mar 2013

Følger: 2 Emner: 8 Svar: 101
    #8   20. apr 2013 Håber det bedste smiley vi har selv en chihuahua også og ville dø hvis jeg mistede ham !

• #9   20. apr 2013 Ja, han voldtog hende. Imens jeg var på ferie. Hun tog op til ham for hun havde lovet at passe min hund, sådan gå tur og lege med hende nogle gange. Så var han fuld en dag og så gjorde han det.
    Det er meldt, han har fået dom. Dog endnu ikke afsonet endnu.

• #10   20. apr 2013 Jo det var hans mors navn og adresse der ville omreg.

• #11   20. apr 2013 Lille pus smiley
    Håber du får din hund igen.

• #12   20. apr 2013 Nej ej hvor grusomt !!! smiley

Jeg håber du finder din elskede hund

• #13   20. apr 2013 Vi har brugt lang tid på at få min søster stabil igen, det er endelig lykkedes, så nu går kampen ind for at finde min lille Chanel

• #14   20. apr 2013 Politiet sagde at de ikke kunne gøre noget. Kun hvis jeg så ham gå med hunden. De mente de havde andre opgaver at løse. Kan godt se at det for dem " bare " er en hund, men håbede lidt handling i stedet for smiley

• #15   20. apr 2013 De havde ham til afhøring, men han nægtede hele vejen igennem. Og spillede offer. Dumme svin !!

• #16   20. apr 2013 Hvor gammel var hun ?

• #17   20. apr 2013 Kan se at min x veninde som så blev/ er hans nye kæreste og som sagde til ham hvor Chanel var henne, er bruger her inde!

• #18   20. apr 2013 Milion ja det tror jeg ...8(

• #19   20. apr 2013 Chanel er fra 2009

• #20   20. apr 2013 Ja det præcis sådan det er.. smiley

• #21   20. apr 2013 Det var 2011..

• #22   20. apr 2013 Nej, han sad varetægt i noget tid. Men det var vist for noget andet. Ved ikke hvad. Men nej. Den dom er ikke afsonet endnu.

• #23   20. apr 2013 Man kan ikke snakke med det menneske på normalt plan. Og jeg ved også hun ikke vil sige noget. Hun tog i byen med en 20 cm lang brød kniv for at stikke mig ned, da han blev varetægts fængslet .. Hun fik også dom.

• #24   20. apr 2013 Seriøst de må da være syge i roen ?!

• #26   20. apr 2013 tja så må der vel være noget i aviserne om ham.
    Mon ikke EB ville elske at få den her fortsættelse til voldtægten, at han ligefrem stjæler familiens hund. og politiet intet vil gøre.
    Det er da en som kan få tårer til at falde og salgstal til at stige.

• #27   20. apr 2013 Meget! Jeg ved ikke hvem der har min hund.men jeg opgir aldrig !!

• #28   20. apr 2013 Der stod noget i avisen om ham. Min stedfar har gemt det. Det kom nemlig ikke på den online avis.

• #29   20. apr 2013 Undskyld - nu skal jeg nok have en ordentlig tur....
    Men det hele lyder for mig ret så utroligt - næsten for meget til at det kan være sandt det hele...
    Sådan set lidt i lyset af sidste weekends begivenheder...
    Nok bare mig, der efterhånden ser spøgelser og lidt "for spændende" begivenheder alle steder.

• #30   20. apr 2013 TV2 Fyn havde det i den gang. Kunne måske være jeg sku kontakte eb eller bt. Men igen , så skal jeg gå og frygte for mit liv igen.

• #31   20. apr 2013 Tro mig , kan sagtens forstå det lyder utroligt for andre mennesker. Men hvert et ord er sandt! Der er hverken pyntet på sandheden eller noget. Det er skrevet så sandt og direkte som noget kan gøres!

• #32   20. apr 2013 Har du ikke nogle RIGTIGE venner som vil dig noget GODT ? Så få dem til at beskytte dig hvis du skriver til bt
    Så hold en tøseaften hvor i er sammen

• #33   20. apr 2013 På din profil står der hun er fra 2008. Længere oppe i tråden skriver du 2009. Hvilket årstal er det rigtige?

• #34   20. apr 2013 Jo det har jeg. Der blev så mange indblandet i alt det her.
    Nogen faldt fra de fleste blev dog. Det eneste jeg tænker på er min lillesøster, hvis jeg går til avisen , får hun rippet op i alt der er sket og ønsker ikke hun for tilbage fald igen. Hun er endelig kommet op igen. Hun har været meget langt nede. Har hele familien!

• #35   20. apr 2013 Hun er fra 2009. Det er en fejl..

• #36   20. apr 2013 Jeg forstår ikke hvorfor du først nu efter 2 år efterlyser hende.

Ked af det, men var det min hund nogen havde taget, kunne end ikke trusler på livet have holdt mig fra aviser, radioer, FB, diverse Forumer, Politi (naturligvis), Supermarkeder og lygtepæle ville være overhængt med plakater. Og alt andet jeg kunne komme i tanke om.

Jeg havde godt nok ikke ventet 2 år før jeg for alvor gik igang.

Hvis du ikke vil gå videre med sagen for din søsters skyld, så lad den helt ligge og accepter hunden ikke længere er din. Den har det jo nok godt hvorend den er og tror den bor der nu.

• #37   20. apr 2013 Hvad sagde din søster til det ?

• #38   20. apr 2013 Vi efterlyste Chanel i avis, nyheder, FB, HG , lygtepæle, børnehaver, SMS , taxaer ALLE steder!! Fik mange henvendelser, desværre ikke nogen der førte til noget.
    Jeg følte jo mere vi efterlyste, jo svære var hun at finde!!
    DERFOR, prøver jeg nu igen! Nu er der gået noget tud, og mit håb render aldrig ud! Jeg har et håb om at nogen ser det her, som ved hvor hun er! Hun kan ikke komme til dyrlægen, da hun er chippet og meldt stjålet ! Jeg ville give det endnu et forsøg, i håb om nogen måske havde viden og hendes skæbne !!
    Jeg tror man skal miste sin hund på den værst tænkelige måde, før man kan sætte sig ind i følelsen og sitationen !!

Jeg håber stadig! Håber for evigt !!!

• #39   20. apr 2013 Min søster gennemgik det værste!! Hun var helt nede!!
    Nu er hun oppe igen, sådan nogenlunde. Og jeg vil ikke trække hende ned igen, ved hun evt kan læse det i avisen.

• #40   20. apr 2013 Og så længe hun er reg i mit navn, er hun MIN og ingen andres !

• #41   20. apr 2013 Jeg kan se hun faktisk var efterlyst i oktober 2010. Jeg er ked af du ikke fik hende tilbage.
    Jeg tror desvære så nok din eneste mulighed for at få hjælp af politiet er ved at gå til aviserne smiley

• #42   20. apr 2013 Og så længe hun er reg i mit navn, er hun MIN og ingen andres !

• #43   20. apr 2013 Jeg er osse meget ked a det ikke lykkedes!
    Jeg prøver igen! Som sagt gir jeg aldrig op..

• #45   20. apr 2013 Håber i finder hende og rigtig god bedring med din søster...

• #46   20. apr 2013 Håber da ikke i tror at det er noget jeg finder på. Kan sagtens se det lyder helt overdrevet, men kunne osse nøjes med at efterlyse Chanel og lade resten a historien ligge, men da det er kædet sammen på den her måde, synes jeg det gir bedre " mening " at fortælle hele sandheden !

• #47   20. apr 2013 Jeg er ikke meget for Fairdog, men hvis de ellers er noget værd og mener hvad de siger at de ikke KUN og til for at hjælpe listhundene, så er her da chancen for dem for at bevise det.
    Prøv at henvende dig til dem, måske de kan sætte skub i politiet.

• #48   20. apr 2013 Det vil jeg da gøre. Tusind tak

• #49   20. apr 2013 Chloe: HG har været udsat for noget i de sidste uger som viste sig at være løgn, vi har sideløbene været bombarderet af TRolls, Derfor er mistroen lige nu lidt overdreven måske. Og din historie er lidt utrolig. Og sørgelig.
    Mistroen er altså på ingen måde rettet mod dig, og jeg beklager du lige fik den at føle.
    Undskyld.

• #50   20. apr 2013 Det helt iorden. Jeg kan på sin vis godt forstå det lyder overdrevet. Men desværre måske mere underskrevet faktisk.

• #51   20. apr 2013 Held og lykke. Jeg håber du får hjælp til at finde din hund.

• #52   20. apr 2013 Mange tak

• #54   20. apr 2013 Nårh. Hvis X kærestens mor ligefrem har forsøgt at ændre chip nr over i hendes navn, så syndes jeg da nok TS har bevis.

• #55   20. apr 2013 Det har hun. Men hun sagde til politi hun intet kendte til det.
    Og så gjorde politi ikke mere i det..
    Jeg ved hvor glad Chanel var for mig og jeg ved hun vil med mig når hun ser mig. Har gemt den parfume jeg havde på den dag jeg så hende sidst, og tager den på når jeg får hende igen!

• #56   20. apr 2013 Det hele lyder temmelig voldsomt... Men altså, hvis din eks kærestes mor har forsøgt at ændre hende over til hendes navn, kan du så ikke bare tage ud til eksen eller hans mor og se om hun evt. er der?

• #57   20. apr 2013 Hvis avis artiklen, den med foto, til alle naboer til din X og hans mor. Og bed dem holde øje. Du behøver ikke fortælle du har nogen mistænkt, blot sig den måske er blevet set i området.
    Har hun haft luftet din hund skal der nok være nogen som har set det.

• #59   20. apr 2013 Han tog ud og hentede hunden? Gav hende 1000 kr? Så jo jeg ved han ved hvor hun er. Hunde reg. Ringede til mig og spurgte om hun skulle rykkes over i det navn, og det var hans mors !!
    Kan godt høre du aldrig har prøvet at miste en højt elsket hund!
    Læs hele tråden, så kan du se hvad der står

• #60   20. apr 2013 Har været der ude. Plus en 6-8 andre steder i nærheden a hvor moren bor

• #61   20. apr 2013 Selvfølgelig er hunden din. Jeg ville os gå gennem ild og vand hvis det var min hund.

• #62   20. apr 2013 Nu som medløber: Enig.
    Jeg ville heller ikke kunne holde ud ikke at vide om min hund havde det godt hvor den er. OG jeg ville da afgjort ønske at få den hjem igen. TS har jo ikke selv givet afkald på sin hund. Den er uretmæsigt blevet taget fra hende

• #63   21. apr 2013 Nej og hvorfor skulle hun os give afkald på den??? Det er da noget underligt noget. Hunden skal hjem og sådan er det.

Jeg håber sku det lykkedes for dig TS smiley

• #64   21. apr 2013 Deler lige den her tråd på FB.

• #65   21. apr 2013 Årh.. Tak for jeres sidste beskeder. Det betyder meget at nogen kan forstå mig. Tak for jeres støtte og hjælp. Jeg har tænkt som en sindsyg hele natten. Om der var et sted jeg havde overset at lede. Men kan virkelig ikke komme i tanke om andre steder end dem jeg har været ved.
    Jeg ved der gik rygter på et tidspunkt om at han ville få hende om chippet i udlandet. Det håber jeg ikke er sket, så kan jeg jo ikke bruge mit chip nr til noget?! Jeg håber inderligt der sidder en der ude med svar på hvor Chanel er henne.
    Om man vil være anonym er mig lige meget, vil bare så inderligt gerne have hende hjem. Mit håb render aldrig ud

• #66   21. apr 2013 Har du talt med Fairdog?

• #67   21. apr 2013 Har mailet til dem. Så regner med svar i morgen mandag.

• #68   21. apr 2013 Krydser fingre.
    Kan godt være jeg personligt ikke kan lide dem, men de har større gennemslags kræft end en privat person. Nu får de så chancen for at bedre min mening om dem hvis de kan og vil hjælpe.
    Pøj pøj

• #69   21. apr 2013 Kender dem faktisk ikke. Men alt der har mulighed for at hjælpe prøver jeg.
    Tak for forslaget, holder dig gerne opdateret , om hvad de svare..

• #71   21. apr 2013 Det gjorde hun jo også Birgitta. Læs nu tråden for pokker

• #73   21. apr 2013 Undskyld mig? Hvad er det du skriver til mig??
    Jeg efterlyser min stjålet hund? Og så kalder du mig teenager?
    Politiet HAR snakket med både dhr og hans mor. Hun nægtede det var hende der havde noget med det at gøre og så gad politiet ikke mere?!
    Hvorfor skal jeg ha alt det hate, fordi jeg efterlyser min hund?
    Du er velkommen til at troppe op på min bopæl hvis du ønsker at se anmeldelser af ALLE sager? Det var dog utroligt hvad man skal ha kastet i hovedet..

• #74   21. apr 2013 Selvom at det er lang tid siden at din hund blev taget og at chancen for at finde hende nok er ret lille, så håber jeg at du får din lille vaps tilbage..

Krydser hvad der kan krydses.. smiley

• #75   21. apr 2013 Tusind tak. Håber virkelig osse

• #78   21. apr 2013 Chloe, tag de indlæg til dig du kan bruge og smid resten ud til højre.

• #79   21. apr 2013 Birgitta: Ved du noget vi andre ikke ved, siden du er sådan på nakken af en som har fået stjålet sit kæreste kære?

• #80   21. apr 2013 T.S

Ved du hvorfor din ex kæreste har taget/stjålet din hund ??

Du skriver din ex veninde er her på h.g.;; hvis hun er oprettet her,så må det vel være nemt for brugerne her,at få hende talt til fornuft. være medvirkende til at du får din hund tilbage,og så måske give sin version af hele denne kringlede historie om omregestrenig,og ejerskifte af din hund.

Jeg vil slet ikke komme ind på den sag om din lille søster.Det er grufuldt,voldtægt er noget af det værste på denne jord.Og,når så endelig voldtægtsmanden bliver sat ind,blandt de "almindelige" fanger,så har man jo hørt om,de sanktioner,de bliver udsat for.
    Jeg er i den grad imod vold,men lige sådanne sager,ja,så er det for mig helt fint,at selvtægt udøves.

Clohe b

Håber det bedste for dig,og regner selvfølgelig med at,alt det du skriver er 100% sandt.

hilsen
    vibeke

• #81   21. apr 2013 Birgitta: Jeg synes, det er meget upassende alt det du skriver. Hvad er det præcist du mener ts skriver "ungdommeligt"??? ... Find et andet offer i en anden tråd!

Kære TS: Sikke dog en historie. Jeg håber virkelig det lykkes for dig at finde din chi... Krydser alle fingre for dig.

• #82   21. apr 2013 birgitta

til dels enig med dig.

Håber på,og jeg tror det,at historien er 100%.
    altså man bliver nød til at tro på,at det der bliver skrevet her på h.g.,er oprigtigt.
    Der kan være nogen "sla" fejl

hilsen
    vibeke

• #84   22. apr 2013 Birgitta du er altså seriøst for meget!

• #85   22. apr 2013 Birgitta, jeg ser dig næsten kun være hård og nedladende mod folk herinde... Må virkelig indrømme jeg er uforstående overfor hvorfor du er herinde hvis du ikke ønsker at tale ordentligt til folk

• #86   22. apr 2013 birgitta - du er da seriøst langt ude , er du på et eller andet ?

• #89   22. apr 2013 Har aldrig bedt dig om at forlade HG smiley Jeg skriver blot at jeg tit ser dig være lidt hård ved folk herinde, hvilket jeg ikke forstår.. Man kan SAGTENS sige sin mening uden at være nedladende eller decideret tarvelig..

Så lad venligst være med at sig mit ønske er du forlader HG, da jeg egentlig er ligeglad med om du er her eller ej. Jeg forstår bare ikke du ikke kan tale ordentligt til folk. Alle har ret til sin mening, jeg er da heller ikke altid enige med folk men derfor taler jeg stadig ordentligt.

• #90   22. apr 2013 læs hvad du selv har skrevet i tråden , så kan det være du vil forstå det ..... hvorfor sparke til en der ligger ned?

• #91   22. apr 2013 Så kom der svar fra fair dog. Håber godt nok der sker noget nu.
    Tak for alle de søde kommentar. Det betyder meget at nogen kan sætte sig ind i ens situation ..
    Jeg skriver som jeg skriver.. Skriver så alle kan forstå det.
    Jeg har ikke brug for at blive rakket ned , trædes på eller tvivlet på.
    Jeg har fortalt sandheden, intet mindre.
    Det må jo være interessant nok for dig at læse, siden du gider bruge tid på at kommentere.

Jeg lavede denne gen efterlysning pga jeg tænkte at eftersom jeg har ladet sagen ligge ( aldrig mistet håbet , aldrig stoppet med at tænke på Chanel ) i noget tid, at der måske var nogen der havde set hende et sted? Nogen der måske havde hørt noget. Jeg stopper ALDRIG med at lede. ALDRIG!!

profilbillede
  • #92   22. apr 2013 Dejligt smiley

• #93   22. apr 2013 B det er fandme godt du bliver ved med at tro på det !!!<3 ... 8D

• Hanne R
    Hanne R Tilmeldt:
    apr 2013

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 3
    #94   26. apr 2013 Godt at høre sådan smiley

• #95   28. maj 2013 Stopper dit vanvid aldrig??!

• #96   28. maj 2013 Bedstehunden: Det kunne være interessant at høre din version.

• #97   28. maj 2013 Åhhh troede alt det ballade med Frk Drama Queen var overstået. Men så blev jeg gjort klar over at der var en tråd der omhandlede mig.. Ingen har sagt noget før desværre..
    Vi har været det her igennem 100 gange de sidste år. Folk her i byen har valgt side og ved hvad der er sandt, og hvordan TS har løjet, stjålet og snydt sig til alt muligt fra alle mennesker.. Den korte version ; Jeg har aldrig været med til at stjæle en hund!!

• #98   28. maj 2013 Bedstehunden: Forstår ikke, hvis du er den omtalte veninde...hvorfor pokker har i så ikke kontaktet hinaneden, så der i det mindste er vished omkring hvor hunden befinder sig? smiley

• #99   28. maj 2013 Men det opklare IKKE hvor denne hund er, nogle "i byen" må jo vide hvor den er og fra min side lyder din kommentar lidt "jeg har dårlig samvittighed, slutter dette aldrig" agtig (;
    ( siger ikke det er sandheden, men sådan lyder det i mine øre)

• #100   28. maj 2013 Lise:

Jeg har slet ikke dårlig samvittighed.. Hvorfor sku jeg dog ha det?

Alexandra:

Jeg aner virkelig ikke hvor den hund er, og jeg er ikke blevet kontaktet af Elissa.. Vi snakker HELDIGVIS ikke sammen mere..

• #101   28. maj 2013 Lise:

Stopper hun aldrig med at prøve at ødelægge alt for os med hendes løgne???

• #102   28. maj 2013 Bedstehunden: Du siger, at du ikke har været med til at stjæle en hund, men ved du, hvor den er? Og hvis jeg blev truet af én med en brødkniv i strømpen, så kunne jeg også godt blive en anelse dramaqueen....

• #103   28. maj 2013 Muligt du kunne fortælle DIN side af historien...? For det du siger med du ikke ved hvor hunden er, det stemmer jo ikke overens med det som vi har fået fortalt herinde..

• #104   28. maj 2013 Bedstehunden - jeg siger ikke du har, det lyder bare sådan for mig (:

• #105   28. maj 2013 Bente:

Jeg har ikke truet nogen med en kniv? Og nej jeg ved ikke hvor den er..

alexandra:

Hvordan vil du ha jeg ska bevise overfor dig at jeg ikke ved hvor hunden er da?
    Elissa har selv sendt politiet herop og sagt at hendes veninde havde set mig gå tur med den og Gucci.. Gucci ville aldrig ku med sådan en lille hund og heller ikke med tæver, og det var grunden til at hunden ikke boede her.. Hun sagde også at Gucci var agressiv og gik uden mundkurv, men der ku jeg heldigvis bevise noget andet.

• #106   28. maj 2013 Det siger jeg absolut ikke du skal bevise... Jeg siger bare, det måske var rart hvis du bød ind med hvad det er som åbenbart er sket.. Hvad DIN mening er og hvad DU føler er sket.. For det lyder jo p.t som om du har passet hunden og efterfølgende er den forsvundet...
    Så forventer ikke du skal overbevise mig eller de andre om du ikke har kendskab til hvor hunden befinder sig.. Tænker blot at du måske kunne fortælle hvad der var sket ifølge dig.

• #107   28. maj 2013 Jeg passede ikke hunden.. Hunden sku sælges og den ku ikke være her ved Gucci, så jeg gav hende en venindes nr og så aftalte de selv over SMS.. Veninden var oppe og handle, hunden blev stjålet foran Netto and that's it!
    Jeg har forklaret mig så mange gange, og jeg gider simpelthen ikke blive ved.. Jeg har andet at bruge mit liv på end alt hendes drama pis som der har været de sidste år, hvor der blir sendt rockere efter en, og man ikke ka være i byen uden at hun samler folk til at prøve at tæske os og smide flasker efter os. Det har intet med mig at gøre

• #108   28. maj 2013 Jeg tænker bare du kan jo ikke være helt træt af at forklare dig selv, når du alligevel dukker op herinde i dette emne som der ikke er blevet skrevet i 1 måned.. smiley

• #109   28. maj 2013 Hvis det intet har med dig og gøre, tvivler jeg stærkt på man gør SÅ meget for og få oplysninger om hunden.. just sayin' (;

• #110   28. maj 2013 Jeg har først fået besked om tråden i dag ;o)

• #111   28. maj 2013 Lise:

Nu ku jeg ikke være mere ligeglad med hvad du tror ;o) Det vigtigste er hvad dem omkring mig TROR og VED.. Men tak

• #112   28. maj 2013 Jeg anede intet om den her tråd. Er slet ikke blevet kontaktet.

• #113   28. maj 2013 Ja okay.. Jeg er heller ikke dommer, jeg synes nu bare det er rart at høre historien, da der åbenbart er meget som ikke stemmer overens. Men der er jo lagt et link om en kniv i strømpen eller hvad det var... (husker det ikke præcis og orker ikke læse det igen), så forstår ikke hvordan sådan noget kan være digtet.

• #114   28. maj 2013 Jeg er også blevet afhørt og så er der ikke gjort yderligere.

• #115   28. maj 2013 Elissa burde egentligt bare koncenterere sig om at finde hunden i stedet for at sidde og fylde folk med løgn historier.. Det hele startede med at hendes hund blev stjålet. Hun tror så det er hendes eks der hævner sig, for alt det hun prøver at sætte igang med at rockere ska tæske ham og med alt det hun stjæler fra ham HVER dag, som jeg sidder og hører på da hun boede ved mig. I stedet sidder hende og hendes søster oppe ved MIG og snakker om hvad de skal finde på for at få hunden igen (som de tror han har) de opdigter en historie som jeg hører på (som jeg iøvrigt også vidner om i sagen senere) og så prøver de også at afpresse ham. Både Elissa, hendes søs og hendes mor! De vil ha 100.000 og hunden ellers går de til politiet med deres historie. Det nægter eksen selvfølgelig og sådan starter den helt store ballade. Elissa vælger så at gå til sin chef også og sige at jeg har stjålet 2000 fra kassen. Vi arbejdede samme sted. Og at hun ikke ville arbejde der længere hvis jeg arbejdede der. Jeg har aldrig rørt nogle af de penge, og det ved hun godt. Vi arbejdede sammen den dag der var tale om, og hun var over mig hele tiden.
    De havde noget i mit navn, og jeg sku ha 500 r om mdr for det, og jeg blev ved med at spørge E til de penge, men hun sagde at hun ikke havde fået dem, men da jeg kender til E og hendes løgn historier og drama, prøvede jeg i stedet at kontakte hendes eks ang pengene.. Dem havde E selvfølgelig allerede fået, men dem havde hun brugt. Derfor er der med tiden opstået et kæmpe had! Men det er kun en brøkdel..

• #116   28. maj 2013 Og truslerne mellem os startede da hendes stedfar ringede til mig og truede mig på livet. Jeg valgte dog ikke at gå til politiet.

• #117   28. maj 2013 Hvis DU nu lod være med og være drama queen og svare hende til og starte med, så var det ikke sjovt og blive ved (:
    Tryk avler modtryk (:

• #118   28. maj 2013 Sødt smiley

• #119   28. maj 2013 Nå vil ikke fodre E mere nu.. Dem der vil, ka skrive privat.. Jeg smutter..

• #120   28. maj 2013 Nogle gange overgår virkeligheden fantasien, det må man vist sige, er tilfældet her..

• #121   28. maj 2013 hmm Interessant forum...

Kan nu godt forstå politiet ikke har gjort mere, det er jo påstand mod påstand...

gæt hvem der lyver, øv bøv

• #123   28. maj 2013 Jeg bor også i Odense, og boede i Seden syd på givent tidspunkt og har ikke engang hørt om dette og jeg ejer selv chihauhua også (:

• #124   28. maj 2013 Det er godt nok langt ude begge historier. Men hvis hunden skulle sælges, hvorfor forsøger ts så igen at finde den to år efter?

• #125   28. maj 2013 Så er spørgsmålet om det virkelig er dét TS ønsker, eller om hun bare vil puste til ilden igen?!
    Var ikk helt smuttet alligevel.

• #127   28. maj 2013 Noget helt faktuelt, der halter: Hvis man har fået dom for vold eller voldtægt, så gælder helt særlige tilsigelsesfrister for afsoning. Så det kan ganske enkelt ikke være sandt.

• Sabina C
    Sabina C Tilmeldt:
    feb 2009

Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 1
    #128   28. maj 2013 Ja der er vel mange teorier om hvad der skete den dag.. Nu er det jo tilfældigvis sådan, at det var mig der passede hende den dag, og hvad der i virkeligheden skete, var at min søn og jeg tog hende med til netto, fordi vi skulle handle, og hun havde aldrig været ved mig før, så ville ikke lade hende være alene i mit hjem.. Da vi kom ud derfra, var hun væk og jeg ringede til dig med det samme!! lyder for mig, som om du prøver på at hænge folk ud på det der, din (ex veninde) feks.. det er for langt ude.. Du har fået af vide hvad der er sket, og jeg er rigtig ked af hun blev taget af nogen, ville selv havde været enormt ulykkelig, kan udemærket godt forstå, hvor svært det end har været for dig.. Der er bare ingen grund til at hænge folk ud på den måde, hverken mig eller din tidligere veninde!! det er for groft..

• #129   29. maj 2013 Hvem F***** (undskyld mit sprog) får sig selv til og stille sin chihuahua ude foran netto?!!!!
    Alle der har bare lidt med Facebook eller hunde og gøre ved folk stjæler chihuahua for et godt ord fordi de er lette og sælge for en stor sum penge...
    Jeg ville ALDRIG sætte mine hunde, chihuahua eller gadekryds ved en butik uden opsyn!
    Så hellere lade den være hjemme da!

• #130   29. maj 2013 Helt enig Lise! Tænkte godt nok det samme. Aldrig i livet om jeg ville stille mine hunde ude foran netto, så bliver de hjemme eller jeg går sammen med en ven/veninde som kan stå med dem. Folk stjæler med arme og ben, det gjorde de også i 2010, så det noget af et sats at stille en lille hund der.

• #131   29. maj 2013 Jeg havde dælen dytme heller ikke ladet en person jeg ikke kendte 100% passe mine hunde (:
    Kun folk mine hunde har mødt flere gange og jeg har fuld tiltro til ville jeg lade mine hunde passe af (:
    Vi har faktisk KUN en person vi har tiltroet vores hunde til på det grundlag at han var klar til at overtage dem hvis vi en dag skulle af med dem og at han ser dem en gang om ugen og de er helt vilde med ham (:

• #132   29. maj 2013 Ikke desto mindre sker det jo jævnligt at folk ikke tænker sig om og stiller hunden uden foran butikken (det sker ikke for mig - indstillingen).!
    Så lige præcis det kunne rent faktisk reelt godt være sket!

• #133   29. maj 2013 @ Lise og alexandria .... så enig ...

• #135   29. maj 2013 Søren: Hvad man ikke er, må man jo gøre sig... eller noget..

• #136   29. maj 2013 Min veninde har haft en bruger herinde i lang tid, men er slet ikke herinde, så hun har intet vidst om det med at sætte hunde foran en butik.. E bad mig bare finde en hunden ku være ved, og hun har mødt min veninde en gang før.. Hun vidste heller ikke om hunden kunne med børn, så det var også et sats.

• #137   29. maj 2013 Jeg lader kun min mor passe min hund. Ingen andre!

• #138   29. maj 2013 Så forstår jeg heller ikke at man opretter sig herinde for at finde sin hund, og lægger en efterlysning og så ikke er online hele den næste mdr.. smiley Hvor vigtigt er det så? Jeg havde tjekket HVER dag..

• #139   29. maj 2013 Det med at sætte hunde foran butikker er der ikke kun advarsler om på HG... Alle med bare en smule omløb i hovedet ved at man IKKE efterlader en lille nuttehund ude foran Netto (eller andre steder) - du kan til nød efterlade frådende pissed off Doberman derude, den står der muligvis når du kommer ud igen...

Er en lidt skidt undskyldning for at tænke med R**** - Just saying.

Men det er godt nok en meget rodet historie og ikke til at vide hvem der er "naren" i denne historie. Håber dog hunden ender der hvor den har det godt eller at den idag har det godt og så er det iøvrigt monster lavt at stjæle hunde... svarer til at stjæle en barnevogn, lavere bliver det ikke.

• #140   29. maj 2013 Det sys jeg nu ikke.. Men hver sin mening.. Jeg ved at hun ikke havde sat den foran Netto, hvis det var noget hun havde læst meget om.. Så ka ikke se hvad det har med en dum undskyldning at gøre..

• #141   29. maj 2013 Hold da op..

En lampe, gulvtæppe osv. er døde ting og kan erstattes.. Men en lille Chi, den skal da sættes udenfor en butik uden opsyn..

• #142   29. maj 2013 Fredsfyldt:

Ja sikke da noget at diskutere her tre år senere?
    Som sagt var det ikke der hendes opmærksomhed lå dengang, og med tanke på det og så at hunden var pisse nervøs og bange, ja så var det bedre at tage den med..

• #143   29. maj 2013 Så I sidder og sir at min veninde ikke har omløb i hovedet, fordi hun ikke har fulgt med i det med stjålne hunde på daværende tidspunkt?

Ja ja.. Man er efterhånden vant til at høre lidt af hvert her på HG ;o)

• #144   29. maj 2013 Helt ærligt jeg er 48 år. Jeg kom først på HG for 2 år siden. Jeg har aldrig været inde i nogen form for hunde forening, sammenslutning, menings udveksling og lignende. FB kom jeg først på sidste år eller så.
    Jeg vidste altså siden barnsben. at hunde bliver stjålet udenfor forretninger. Der har været et utal af avis artikler, Det har været i nyhederne tonsvis af gange osv.
    Man efterlader ikke en hund, og da slet ikke en lille hund (Chihuahua for at det ikke skal være løgn) man passer udenfor Netto.

Jeg gider ikke gå ind i jeres indbyrdes krig, men det vil jeg sige. Der er ingen undskyldning for det stunt overhovedet.

• #145   29. maj 2013 Kalder du det et stunt?? smiley Jamen dejligt for dig.. Så kommer du heldigvis aldrig til at prøve det jo.. Hurra...

• #146   30. maj 2013 Sket er sket og rigtig trist at hun ikke vidste bedre dengang.

• #147   30. maj 2013 Hvis man passer en hund for andre er man sgi da ekstra påpasselig og parkerer den ikke uden for en butik. Så er man da godt blank på den indvendige side af hovedet...

• #150   30. maj 2013 Hvordan ska trunte forståes?

• #152   30. maj 2013 Læste det som "unge lidt katolske piger". smiley

• #154   30. maj 2013 ''og med tanke på det og så at hunden var pisse nervøs og bange''

Ja så skal den da helt sikkert sættes foran en butik.. For der er der da absolut ingen der vil hilse på den lille fine hund..

Der er simpelthen ikke en undskyldning for at handle med hovedet under armen..

• #155   30. maj 2013 Okay tak smiley

• #156   30. maj 2013 Føler mig ikke som en ung kaotisk pige. Desuden er det heller ikke mig der har oprettet dette indlæg..
    Men fair nok. I ka mene hvad I vil smiley

• #159   31. maj 2013 Der er ikke nogen PLUDSELIG nedtrapning.. Og jeg tager ikke slankepiller, så tá dog og få styr på facts inden du slynger sådan noget ud!

• #160   31. maj 2013 Ja det er en vild historie. Men nok om det.

• #161   31. maj 2013 Bedstehunden: Er du så ikke bare en smule katolsk smiley ;) smiley

• #162   31. maj 2013 Vent vent!! Frys!!!
    *Drøner ud og henter popcornene*
    ooooog ACTION!!!

Sorry, ku sku ikke nære mig... smiley
    Jeg hælder mest til at det her er en meget dårlig joke - desværre.

• #163   31. maj 2013 Well, hvis TS kan få hunderegisteret til at dokumentere at de prøvede at få den omskrevet til x-kærestens mors navn, så ved man jo derfra hvem der taler sandt :o)

• #165   1. jun 2013 Okay

Kommentér på:
EFTERLYSNING

Annonce