{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
816 visninger | Oprettet:

Sur hund ved fyrværkeri {{forumTopicSubject}}

Hvad gør I med jeres hunde der er sure på alt fyrværkeriet? Saphira skal opleve sit første nytår om lidt, og hun er allerede stjernetosset lige så snart der bliver fyret et eller andet af. Hun farer rundt med rejste børster og knurrer og gør helt vildt.
Jeg har prøvet at berolige hende, skælde ud, ignorere det osv, men hun farer stadig op og gør lige så snart hun kan høre noget.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sur hund ved fyrværkeri
  • #1   18. dec 2012 Har selv fået en lille hvalp og det er en go idè smiley vidste ikke man ku få en nytårs cd smiley

  • #2   18. dec 2012 Rotterne - jeg klapper i hænderne - dit indlæg er så fin en beskrivelse af, hvad man BØR gøre.

    Håber at rigtig mange ser det!



  • #3   18. dec 2012 SÅDAN Rotterne!!!! Du sagde det hele.

  • #4   18. dec 2012 Min skaber sig tosset ,rejser børster og er gal ...

  • #5   18. dec 2012 Jeg anede heller ikke at der var sådan en cd. Jeg har derimod ventet (u)tålmodigt på at de netop skulle se at komme i gang med at fyre af udenfor, så vi kunne komme i gang med at træne smiley
    Lyde her indenfor er hun helt ligeglad med. Hun kommer højst trissende for at se hvad søren jeg laver.
    Har anskaffet zylkene. Så må vi se om det kombineret med noget af alt det i den anden tråd (når jeg har tygget mig igennem den) kan hjælpe hende lidt.
    Jeg er meget sikker på at hun er mere sur end bange. Det tager jeg som et lille bitte mikro mini positivt tegn.


  • #6   18. dec 2012 Det kan nemt være smiley nu har hun i hvert fald fået til zylkene her til aften og så fik hun masser af ros da vi gik tur for lidt siden. Der kom et lille knald meget langt væk, som hun knapt registrerede - hun havde mere travlt med at finde den rigtige tisse-plet.
    Må ud og se om jeg kan få sådan en cd i morgen.
    Her hvor jeg bor har de været usædvanlig stille med fyrværkeriet i år. Der er masser hjemme ved min kæreste, men der må ikke bo hunde i byggeriet, og selvom hun godt må komme på besøg er jeg ikke vild med at have hende med når hun teér sig sådan, på trods af at det ellers ville være god træning.


Kommentér på:
Sur hund ved fyrværkeri

Annonce