{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.097 visninger | Oprettet:

Arghhh... Jeg går snart ud af mit gode skind.... {{forumTopicSubject}}

Undskyld min frustration og måske en del indlæg (havde også et i går), men nu er det bare ikke sjovt længere smiley

I går spurgte jeg herinde om det var ok at presse dyrlægen lidt på.. Hun havde selv forslået at jeg ringede til forsikringen for at høre om de ikke ville betale "deres del" af regningen ved at betale direkte til dyrlægen.. Det ville det godt, men min dyrlæge skulle lige bekræfte det..

Det er så 14 dage siden og jeg havde stadig ikke hørt noget.. I dag ringede jeg så til hende og hun sagde at hun ikke kunne få fat i vedkommende (har fået direkte navn og telefonnummer), men ville prøve igen i dag.. Hun lød bare ikke som om hun havde gjort et ihærdigt forsøg...

Jeg bliver sgu bare ked af det som hundeejer, når jeg har haft hende i snart 5 mdr og hun stort set har kløet fra day-one.... smiley

Hun startede med at få lopper, fordi min daværende kæreste mente at det var ok at slæbe en hund fyldt med lopper ind i min lejlighed (uden at fortælle mig den havde det), hvor min hund skulle komme hjem dagen efter... ØV! siger jeg bare... Derefter blev hun bare ved og ved med at klø, så vi tog til dyrlægen og der blev hun også tjekket for lopper, INGENTING, så kom hun i behandling for skab, det hjalp heller ikke en skid, så i behandling med kløestillende medicin, det hjalp lige indtil jeg skulle begynde at trappe ned, så kom kløen med det samme smiley

Jeg har også snakket med dyrlæge Flemming Kristensen (mener jeg han hed).. Han skulle være rigtig dygtig omkring allergier og allergitests.. Men føj en ubehagelig samtale.. Jeg ringer pænt med min bekymring, men hende ved telefonen afviser blankt at se hunden og "jeg kunne da bare gå til egen dyrlæge", den fik jeg da lige i hovedet efter at have givet hende hele historien.. ØV, igen smiley

Jeg er bare SÅ ked af det.. Det er min første hund og jeg gør virkelig hvad jeg kan for hende..

Hvad fanden gør jeg snart? Undskyld mit grimme sprog, men er bare så frustreret og ked af det....

Kom nu ind i kampen dyrlæge.. Er normalt rigtig glad for hende, altså dyrlægen (og hunden selvfølgeligt) smiley ), men det er satme ikke nemt at blive ved, når det ikke lyder som om hun har gjort sig umage med at få fat i hende hos forsikringen.. Hun skulle for fanden da bare ringe og bekræfte at det var rigtigt at min hund skulle have taget en allergitest og længere var den ikke....

Undskyld hvis det blev lidt rodet...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skift lås på hoveddør 1.000 kr.
  • Montering af bordplade i køkken 1.300 kr.
  • Skifte blæser i ovn 900 kr.
  • Samling af tre IKEA-skabe 1.500 kr.
  • Bil rengøring 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Arghhh... Jeg går snart ud af mit gode skind....
  • #2   19. dec 2012 Jah, men et dyrlæge skift er lidt svært... Kender INGEN andre.. Har altid brugt hende jeg har nu og hun har altid været mere end tilfredsstillende.. Det er første gang jeg oplever sådan noget hos hende smiley

Ved hun er en travl dyrlæge, men alligevel smiley Det er en hård proces for mig som ejer, for ikke også at tænke på hvordan hunden har det smiley

• #3   19. dec 2012 Krøll, nu boede jeg samme sted som dig før, så hvilken dyrlæge bruger du? Skriv evt en privat besked.. Ikke allle i det område er lige gode.

• Beanmor *
    Beanmor * Tilmeldt:
    okt 2012

Følgere: 1 Hunde: 3 Svar: 224
    #4   19. dec 2012 Er det ikke bare at få lavet testen så hurtigt som muligt. Så skal dyrlægen vel nok få fingeren ud, når regningen skal betales.

• #5   19. dec 2012 Jo, det er det nok.. Men eftersom det var hendes egen idé så vil hun gerne have det på plads med forsikringen først.. Men det er altså hende den hænger på nu.. Jeg ringede og fik overstået det hele på samme dag, selv at ringe tilbage til dyrlægen...

• #6   19. dec 2012 Nu ved jeg ikke hvor i københavn du bor, men Helle hos Albertslund dyreklinik er super dygtig! Hun er rigtig god til at sige tingene som de er, hun siger også når der er noget hun ikke ved, og hun involvere sig ud over det sædvanelige! Jeg har en gang fået et telefonopkald fra hende kl 18 om aftenen fordi hende og hendes mand var kommet til at snakke om Zenas brækkede ben, og hun ville bare lige høre hvordan det gik...

• #7   19. dec 2012 Jeg bor i Albertslund, men har haft rigtig mange dårlige oplevelser på den klinik.. Heldigvis ikke med mine egne dyr, men dem har jeg desværre ikke meget tiltro til mere...

• #8   19. dec 2012 Bare ring og be dyrlægen om at få fingeren ud.

• #9   19. dec 2012 Det har jeg gjort i dag.. Hun bad mig ringe tilbage i morgen tidlig, hvis jeg ikke hørte fra hende i løbet af i dag... Det synes jeg bare ikke er en fair behandling.. Slet ikke over for dyret...

• #10   19. dec 2012 Har du haft dårlige erfaringer med Helle eller ham der havde den før? For jeg ved at der er en hel del der har haft problemer med ham der havde den før i tiden, men jeg har aldrig hørt noget om Helle?

Men ellers har jeg også rigtig gode erfaringer med Karlslunde dyrehospital smiley

• #11   19. dec 2012 Jeg ved faktisk ikke hvem der havde den, men det er snart et godt stykke tid siden... Men dårlige erfaringer er svære at opveje..

Har fået flere henvisninger uafhængigt af hinanden, der alle har samme race som jeg, til Himmelev Dyrklinik..

De vil meget gerne overtage Cindy og hendes sag...

• #12   19. dec 2012 Det lyder som en rigtig god ide! Det er nemlig rigtig vigtigt at få den rette dyrlæge. Det er en meget personlig sag, og det er enormt ubehageligt hvis man ikke er tryg og 100% sikker på at vedkommende gør alt for at hjælpe!

• #13   19. dec 2012 Ja.. Den gamle dyrlæge har jeg ALTID brugt og har altid været glad for hende, men lige nu forsvinder en del af min tillid altså.. Det er ikke skide fedt...

Troede aldrig jeg skulle opleve sådan noget hos hende, da alle omkring mig anbefaler hende og jo, hun er rigtig dygtig... Men lige nu føler jeg ikke hun gør nok for vores sag...

• #14   19. dec 2012 Nogle gange handler det ikke om hvorvidt de er dygtige eller ej, nogle gange handler det simpelthen om at man ikke føler ens hund får den fokus den fortjener… Det handler rigtig meget om kemi mellem ejer og dyrlæge…

• #15   19. dec 2012 Ja, det gør det bestemt.. Jeg har altid været meget glad for hende, men lige nu... Bare tanken om hende...

En veninde som har brugt dyrlægen meget gennem årene synes jeg skulle tage hunden i snor og så tage ud til hende.. Så må hun ringe til forsikringen mens jeg var der.. Men det synes jeg bare ikke er vejen frem.. Det skaber da i hvert fald ikke tillid...

• #16   19. dec 2012 Nej præcis… og hvad nytter det når man føler at man skal tvinge en dyrlæge til at hjælpe?!
    Nej dyrlæger er der nok af så er man utryg er det bare at skifte hurtigst muligt…

• #17   19. dec 2012 Ja.. Det er jo lige det.. Og når dem jeg ringede til gerne ville overtage aftalen med forsikringen, så kan jeg ikke se problemet smiley

Det kræver dog en konsultation til 800 kr først (en længere undersøgelse af hudpatient).. De penge har jeg fundet nu og venter bare på at de går ind på kontoen, så har vi fået lovning på en akut tid når jeg ringer smiley

• #18   20. dec 2012 Det lyder som en rigtig god ide! Det er selvføgelig sure penge at skulle finde her midt i julen, men hvis det er de penge der gør en forskel for hunden, så er de rigtig godt givet ud!

• #19   20. dec 2012 Ja.. Jeg synes det er synd for hende...

Sideløbende med det her har hun kørt et forløb med en del morgen opkast.. Dyrlægen regnede med at det var forhøjet mavesyre.. Så vi har langt fodrings tidspunkterne lidt om og givet hende nogle tabletter for det.. Hun havde så ikke kastet op i 2½ uge, men i går aftes kl 18 kastede hun op igen smiley

Hun har et par dage virket en smule underlig, søgt kontakt på en anderledes måde, normalt er hun en nusse-pusse-gris, men de sidste har dage har hun ikke ville kæles, bare ligge tæt og være der.. Hun har heller ikke rigtig ville lege som hun plejer og har sovet meget mere end normalt..

Nu glæder jeg mig bare til at komme til dyrlægen inden jul..

• #20   20. dec 2012 Der kastede hun lige op igen smiley

• #21   20. dec 2012 Øv hvor trals! Men kan altså godt forstå at du reagere når hunden også begynder at blive sløv og ændre adfærd. Det er dig der kender din hund bedst, og jeg ville også kime dyrlægen ned hvis det var min hund! Jeg håber du snart får ro i sjælen, og krydser fingre for at din vaps snart bliver rask igen!!
    Du må gerne lige give en melding når du har snakket med den nye dyrlæge…
    For resten er der mange hunde der kaster op hvis de har for tom mave. En af måderne man kan afhjælpe det på er ved at sprede foderet over flere gange om dagen. Det er faktisk også derfor de fleste hvalpe får mad 3 gange om dagen…

• #22   20. dec 2012 Jeg har talt med den nye dyrlæge smiley Vi har tid i dag kl 14.30.. Det bliver dejligt at komme afsted med hende, selvom det er langt derud...

Hun får allerede nu mad 3 gange dagligt på grund af opkasten.. Det har aldrig været et problem førhen smiley Men dyrlæge synes jeg skulle faste hende, i hvert fald indtil de har set på hende smiley

• #23   13. jan 2013 Er der noget nyt?
    Hvad sagde dyrlægen?

• #24   13. jan 2013 Jep, vi har fået lavet allergitest og hun slår ud på Husstøvmider, Lagermider, Loppespyt og en græs der hedder Rødknæ..

• #25   13. jan 2013 Hvor nederen at i nu skal til kæmpe med en masse allergi, men fedt at have fundet ud af hvad problemet skyldes, og hvordan i undgår det... rigtig god bedring med hende smiley

• #26   13. jan 2013 1000 tak smiley ja.. Det var lige en hel del vi så skal kæmpe med, men nu har vi noget konkret smiley

Kommentér på:
Arghhh... Jeg går snart ud af mit gode skind....

Annonce