{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.014 visninger | Oprettet:

Mavekatar {{forumTopicSubject}}

Hej HG..

Kan mavekatar komme i forbindelse med allergi?
Hvor lang tid varer mavekatar oftest?
Hvor meget kaster hunden op ved mavekatar?

Jeg spørger fordi min hund i en længere periode kastede op om morgenen vi vi troede det var forhøjet mavesyre.. Her på det sidste har hun ikke kastet op, men hun har virket MEGET sløv.. Jeg forbandt hendes sløvhed med at hun klør rigtig meget for tiden og også klør sig i søvn (hun skal allergitestes hurtigst muligt).. Men her til aften har hun kastet op igen..

Hun har fået samme mængde foder hver dag, så det undre mig at hun pludselig kaster op igen...

Håber I kan hjælpe en meget frustreret hundeejer... smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Shelf units need fixing to wall 650 kr.
  • Varme i radiator - stiften virker ikke 800 kr.
  • IKEA PAX garderobeskab 2.500 kr.
  • Samle to pax skabe uden låger 650 kr.
  • Hjælp af fagmand til tilslutning af nyt komfur (rette kabel haves) 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mavekatar
  • #1   19. dec 2012 Kan et fremmedlegeme i maven give voldsom kløe?

• #2   19. dec 2012 Det du beskriver kan ave mange forklaringer. Nogle med gode og noge med mindre gode fremtidsudsigter. Jeg synes ikke vi skal kaste os ud i gætterier og bekymringer. Af sted til dyrlægen, så hun kan blive ordenligt udredt. Jeg bryder mig ikke om at du beskriver hende som sløv. Er der i øvrigt feber?

• #3   19. dec 2012 Ingen feber og hun kan sagtens køres op og lege.. Men hun har virket mere doven de sidste par dage..

I dag var hun ude med en venindes hund, som hun normalt stormer efter i leg.. I dag var hun ikke så klar på leg, løb da lidt efter om opgav ham hurtigt..

Hun spiser som hun plejer og sådan, men hun er kontaktsøgende på en lidt anden måde end normalt.. Hun vil gerne ligge tæt, men hun vil ikke rigtig nusses..

Hun havde en periode for et stykke tid siden hvor hun spiste alle mulige underlige ting og de blev da også kastet op igen, men er da lidt bekymret for at der kunne være mere dernede?

• #4   11. jan 2013 Hvordan går det med hende?

• #5   11. jan 2013 Jeg har fået svar på allergitesten og hun reagere på Husstøvmider, Lagermider, Loppespyt og en græs der hedder Rødknæ.. Så nu går behandlingen igang, og så håber jeg det bliver bedre smiley

• #6   11. jan 2013 Åh, det er da træls for jer. Men det er da godt at få vished om, hvad det er. Håber i finder ud af det alt sammen.

• #7   11. jan 2013 Det håber jeg også.. Mine forældre er på vej for at hjælpe mig med at få gulvtæppet ud af lejligheden smiley

Også skal hun have en ny sæk foder som jeg fryser ned i små portioner til at starte med.. Håber det går smiley

Kommentér på:
Mavekatar

Annonce