1.298 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

Hjælp, min hund er bange! Hjælp, min hund er bange!

Hej hg
Håber i kan hjælpe mig
Jeg sider her i sengen med min hund, hun rydter helt vildt hun er ikk kold på kroppen kun snude.
Hendes snude er kold og våd.
Hur virker som om hun er bange for noget.
Hat ikk været hjemme før nu det kun mine forældre og e siger der ikk er sket noget anderledes noget hun kunne have fået en dårlig oplevelse med. Så jeg er helt blank syndes bare det så synd, hun ryster og virker bange smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Bygge terrasse for spejderhytte 5.000 kr.
  • montering af sovesofa 800 kr.
  • Replacing smoke alarm battery 375 kr.
  • Sætte lampe op 500 kr.
  • TV mounting / hanging 600 kr.
  • Fjernelse af grene og vedbend 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp, min hund er bange!
  • #2   23. dec 2012 dårlig overskrift men pyt.
    Måske den har hørt noget højt fyrværkerig. Husk hundens hørelse er langt bedre end menneskers.
    der kan altså sagtens have været noget dine forældre ikke har hørt

• #3   23. dec 2012 ja det kan sagtens være fyrværkeri.... Husk ikke at ynke den

• #4   23. dec 2012 Hun plejer ikk og reagere på fyrværkeri, vi ynker aldrig vores hund.

• #5   23. dec 2012 Det kan nu godt ske hunden bliver bange for fyrværkeri selvom den ikke normalt er det. Og at snuden er kold, har absolut ingen betydning -snudens temperatur siger ikke rigtigt noget om hundens sundhed smiley

Faktisk kan snuden skifte mellem at være kold + våd og varm + tør blot ved at hunden får en lille snuseopgave.

Jeg ville i første omgang antage at hunden er blevet bange, og se om ikke det går over igen ;:)

• #6   23. dec 2012 Jeg skyder på at hunden har ondt..Sådan rigtig ondt...Det er det jeg har oplevet hvis mine har haft rigtig ondt...Og så selvfølgelig også hvis de bliver MEGET bange, men så bange bliver de sjældent...

• #7   23. dec 2012 snow k det var det jeg havde tænkt på.
    men vi ser hvordan hun har det i morgen. kan ikk have hun går rundt og har ondt smiley

• #8   23. dec 2012 kan hun have spist sne, for så kan de godt blive ret dårlige, få ondt i maven osv

• #9   23. dec 2012 det kan være en mulighed hanne smiley

• #10   23. dec 2012 min yngste spiste noget sidst gang der kom sne og hun kastede op en dag og havde tynd mave, og havde det helt klart ikke godt . . . man skal jo tænke på at uanset det ser fint og rent ud, så er det langt fra, det er forurenet og andre dyr går på det, skider på det osv, der kan være ret mange bakterier i, så så vidt muligt sørg for den holder sig fra at spise det...
    men du må holde øje med hende og se om der udvikler sig noget decideret sygdom og så må du jo tage den derfra...

• #11   25. dec 2012 hun virker mere og mere som sig selv iegn dog træt men ikk noget tegn på at hun er bange. hun ryster ikk mere eller hænger med hovedt hun er kun træt

Kommentér på:
Hjælp, min hund er bange!

Annonce