{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
703 visninger | Oprettet:

opdatering på forkølet hund .. {{forumTopicSubject}}

Balder har hostet siden søndag, og i dag er det ikke lige så slemt som det var igår..
Han har kastet vand op i dag, så jeg valgte at ringe til dyrlægen og snakke med hende..

Hun fortalte at det muligvis kunne være Kennelhoste som også blev nævnt her inde, men da han ikke har vært sammen med fremmet hunde siden den 12 og han blev vaccineret den 26/1-2012, regner/håber vi på vi kan udelukke den ind til videre.. Han får dog stadig ikke lov til at være i kontakt med andre hunde ind til vi kan udelukke det 100%..

Den anden ting det kunne være var halsbetændelse, da han har meget tør hoste og nogen gang forsøger han at kaste op, men der kommer ikke noget (udover da han kastet vand op)

Den sidste ting han kunne have er hjerte lunde orm, som hun ville kunne teste ved at jeg skulle komme med gang 3 afføring, men der ville gå længe med at få svar på prøverne på grund af helligdage, så det venter vi med til efter nyt år, vis han stadig hoster der...

Jeg har taget hans temperatur og den hedder 38,4 så han har ikke feber, han er frisk og legesyg som en vær anden hund på 14 måneder, og spiser og drikker uden problemer..

jeg har så snakket med dyrlægen igen, og fortalt at han har det meget bedre i dag end i går, så vi håber på at han selv er ved at komme over det, for da jeg spurgte hende om "en hund kan blive forkølet som os andre?" sage hun "selvfølgelig kan de det"
så der fik jeg mit svar smiley

ville bare lige dele det her med jer, det kunne jo være der var andre der havde oplevet noget linende med jeres hund(e) smiley

Glædelig jul smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  opdatering på forkølet hund ..
Kommentér på:
opdatering på forkølet hund ..

Annonce