2.326 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 16 Svar

Hunde og sofaer Hunde og sofaer

Mit spørgsmål lyder, hvad syntes i er bedst at have ......

Læder sofa eller stof sofa, når man har hunde?????

Det skal siges at vores kommer ikke i sofaen fast......det hænder dog til tider.

Men selvom de ikke kommer i sofaen, så kommer hårene der jo alligevel.
Men har også hørt at læder sofaen ikke kan tåle at der kommer hunde.....pga. evt negle.

Så hvad har I ?
Og hvad anbefaler I ?

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af loftslampe som er ved at falde ned og pt hænger i én skrue 400 kr.
  • Lavt tryk på varmt vand bruser 1.000 kr.
  • Gravearbejde med minigraver, 12kvm 1.600 kr.
  • Den gamle opvaskemaskine skal udskiftes og der skal monteres en ny opvaskemaskine. 625 kr.
  • 16A Kraftstik 1.500 kr.
  • Løsne 10 skruer 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hunde og sofaer
  • #1   26. dec 2012 Jeg har stof sofa og det foretrækker jeg også frem for lædersofa.. ;') Da nogle hunde kan kratte trælse huller i læder.

• #2   26. dec 2012 Vi har stofsofaer med vattæpper på for at skåne sofaerne og ville sådan ønske at jeg synes lædermøbler var et hit. Men synes ikke de er pæne.
    Vattæpperne kan vaskes, ligeledes betrækket på sofaerne.

profilbillede
  • #3   26. dec 2012 Vi skiftede vores læder ud for et par år siden og vi har fortrudt det lige siden.
    Har en fået en sofa i noget kunst læder og første gang katten tog en af sine ture hen over den var der huller, det har den gjort en million gange på de gamle vi havde uden det kunne ses.
    Mine forældre skiftede også deres læder for nogle år siden og selvom hundene ikke kommer i sofaen hjemme ved dem kom de hurtig til at se træls ud pga. hundehår og man kan tydelig se hvor hundene går forbi den og det har ikke været billige sofaer.

Så klog af skade hedder det klart læder her næste gang

• #4   26. dec 2012 Vi har kunstlæder, det foretrækker jeg (eller læder - bare ikke stof). Den er nemmere lige at tørre evt. pletter af. Vores hund fælder så ikke, så pelsproblemet har vi ikke.
    Og så er Tucker vist så pelset, at der skal en del til før kløerne skader.

• #5   26. dec 2012 Stof fungerer slet ikke med underuldshunde. Det bliver fyldt med pels. Læder fungerer

• #6   26. dec 2012 Jeg har læder- sofaer.....( ægte læder )...... begge hunde " ejer " den 2 personers.... den 3 personers er MIN... ( ingen hunde der )
    Jeg har haft sofaerne i snart 7 år...... ingen ridser af klør...... hundenes sofa er lige så pæn som min er....
    Og de har også venner på besøg i " deres " sofa........... se selv.... smiley

profilbillede
  • #8   26. dec 2012 ja vi har købt os en læder sofa til 20.000 kr i rigtig god kval, vores er altid i sofaen , og den ligner stadig ny efter et år... bare en gang læder fedt så kører det

• #10   26. dec 2012 Foretrækker afsolut lædermøbler - vel at mærke ægte.
    På de ægte kan småridser lukkes med lidt læderfedt i modsat til de uægte.

Møbler af ægte læder er også behagelige at sidde i. De uægte er kolde og bliver af og til fugtige.

Mine lædermøbler bærer ikke præg af, at 8 katte og 2 hunde gennem nogle år har hoppet rundt i dem og de foretrækker desuden at ligge på de puder og tæpper, jeg har lagt i sofaerne.

PS: Slidte og plettede stofmøbler er "triste", mens slidte og plettede lædermøbler har fået patina, som kun gør dem smukkere .... synes jeg smiley

• #11   26. dec 2012 Læder er sikkert mere praktisk, men jeg hader at sidde i dem, så jeg har stof sofa i strukturvævet stof og det er nu nemt nok at holde smiley

• #14   26. dec 2012 Jeg fortrækker lædersofa, fordi de er nemmere at rengøre. Men store hunde må ikke komme i min sofa fordi de laver grimme mærker.

• #15   26. dec 2012 Jeg ville til hver en tid foretrække læder -det er nemt at rengøre. Havde tidl en stof-sofa og der havde vovsen så et tæppe den måtte ligge på i sofaen, men det ER altså mere besværligt at holde sofaen pæn når den er af stof

• #16   26. dec 2012 Vi har lædersofa, og de eneste ridser er fra da manden satte sig i den, med kniv og gaffel i baglommen, tosse.

Vi har haft stof, og manden ville også gerne have haft stof. Men da en af hundene så lige valgte at kaste op i den nye lædersofa, så var han nu alligevel glad for at det lige var til at vaske af.

• #18   26. dec 2012 En impreneret stofsofa

• #20   26. dec 2012 Jeg har også haft hvide sofaer...... jeg lagde et hæklet tæppe over...... men det var faktisk et rigtig godt stof der var på....... hårene " gravede " sig ikke ned i stoffet... og var nemme at holde......
    Men jeg gad ikke tørre deres poter af hele tiden , når de havde været ude på terrassen ( ud og ind...ud og ind...ud og ind... ha ha )...og det havde regnet...... smiley

Jeg ved ikke om man kan se stoffet på armlænet ... men det er godt ...:)

profilbillede
  • #21   26. dec 2012 Vi har sort læder sofaer. Og der ligger vores basser ret ofte i smiley jeg vil nok foretrække læder frem for stof (alt efter hvilken hund/pels), for hårene er nemmere at feje af en læder sofa, frem for stof, hvor hårene nemt kan sidde fast i.

Men selvfølgelig bliver alle sofaer grimme af at der kommer dyr i dem smiley men vores har nu altså ikke fået nogle huller - der vil jeg nu også mene at læder er stærkere en stof

• #22   26. dec 2012 Kun læder der dur herhjemme.

Kommentér på:
Hunde og sofaer

Annonce