Undskyld mig, men hvad foregår der? {{forumTopicSubject}}
Ja, altså min familie har opført sig højst mystisk de seneste par dage!
Her forleden gik vi alle en tur i skoven, og det var super sjovt!
Så skete der noget mærkeligt. De tog sgu et af træerne med hjem!
Jeg var sikker på, at det var til mig - en KÆMPE pind jeg kunne bide i, så jeg ville hjælpe til med at bære det hjem, men det var min mor og resten af familien ikke enig i og jeg blev sat i snor - hm! Ikke sjovt.
De tog det ind i stuen, og nej, jeg må ikke tage pinde ind, men de må tage et træ ind! Unfair, siger jeg bare!!
Derefter lagde de nogle store æsker under det, som jeg lige ville undersøge, og jeg var ved at tage en af dem, men det måtte jeg ikke.
Aftenen efter gik de rundt om det imens de sang - mystisk. Jeg prøvede at lægge mig på ryggen for lige at fortælle dem, at der lå en forsømt lille hund, der bare ville kløs på maven, men de forsatte bare!
"Jul" kalder de det. Jeg ved ikke rigtig, hvad det handler om, men jeg fik en stor kylling i stof og et stort gnaveben! Det blev jeg super glad for!
Har jeres familier også opført sig sådan?
Vuf fra Mocca.
mar 2008
Følger: 33 Følgere: 940 Hunde: 8 Emner: 354 Svar: 8.059
Den anden aften forlod de os så igen! Og kom først hjem klokken MEGET sent... Vi var såååå glade for at se dem igen! Men de havde travlt med alle de dersens gaver... Jeg fik legetøj og shampoo(og jeg HADER den...)
Fenris fik en børste og noget de kaldr en regnfrakke.. Han ser SÅ sjov ud i den!
Den aften holdte jeg mor vågen det meste af natten.. Vi legede! Eller. Jeg legede og mor ville sove, men det er da kedeligt?
Nu er dagene ved at falde på plads igen. Det hvide forsvinder og vores gåture bliver flere og flere igen!
Det larmer udenfor lige nu. Men mor siger, at det ikke er farligt
Vuf vuf fra Alvin og Fenris!
okt 2012
Følger: 5 Følgere: 4 Hunde: 1 Emner: 20 Svar: 490
det sad vi så i i rigtig lang tid, jeg prøvede at fortælle at jeg altså kede mig, men mor og far sagde bare stille. men nøøøøj hvor sad vi der lææææænge.
da vi endelig stod af kom min mors far og hentede os i bilen, og det var sjov!
og da vi kom ind i deres hus, havde de også slæbt et træ inden for! og jeg må heller ikke tage mine pinde med ind. altså tavligt. men træet lugtede meget sjovt og det var rigtig spændende. ville lige afmærke at det altså hørte til, nu alle var så glade for det, men nej nej nej, det måtte jeg ikke og i have gik mor og jeg. men jeg skulle altså ikke tisse. ville jo bare lige markere at træet var okay og at det godt måtte være inden for.
alle mine mennesker, brugte rigtig lang tid ved et stort bord og de blev ved med at tage nye mad ting ind. jeg luskede ud i køkkenet og smagte lidt på nogle af tingene men så blev de først rigtig sure og jeg kom i snor og parkeret foran brændeovnen, dejlig varmt, men jeg var slet ikke færdig i køkkenet, lugtede så dejligt alt sammen. de der løg, må de nu godt beholde for sig selv, men fisk og flæskesværd og flæskesteg og and ogflødeskum var nu dejligt.
mor blev dog sød igen og jeg fik en mystisk ting, som duftede af mine guffer. og mor opmuntrede mig til at ødelægge kassen og finde tingene inden i. plejer jeg ikke at må, men nøjjjjjjj det var sjovt, der var rigtig meget avis over det hele og rigtig mange guffer inden i. tog lang tid og det var super sjovt. mor kaldte det en gave.
og fordi vi var på noget som hedder besøg, fik jeg lov til at komme op i sengen og putte, det var hyggeligt. plejer jeg nemlig ikke at må.
Undskyld mig, men hvad foregår der?