{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
681 visninger | Oprettet:

Tandbørstning.. {{forumTopicSubject}}

Nu fik jeg endelig taget mig sammen til at købe tandbørste og tandpasta til Aslan (Han er kun 1 år og har fået dentastix HVER dag siden vi fik ham hjem -så bare rolig, hans tænder har været passet! smiley ) Og jeg gruede så meget for at skulle prøve at børste hans tænder fordi jeg har læst at nogen hunde de bare SLET ikke vil åbne månden.. Men den "frygt" var til ingen nytte! Jeg har en glad hund der troligt kommer rendende med halen logrende og nyder at få børstet sine bisser! Allerede fra 1. gang af! smiley Det er jo skønt at det er så nemt! Så kan jeg rigtig sørge for at han har fine bisser resten af livet! smiley

Egentlig et ligegyldigt emne men ville lige dele min "glæde" over hvor nem han nogengange KAN være! smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tandbørstning..
  • #1   29. dec 2012 dejligt at han tager det så pænt smiley cleo bed fast i tandbørsten så snart hun så sit snit til det så vi måtte klikkertræne det i staten men idag er hun helt ok med det smiley

  • #2   30. dec 2012 Ja det er helt fantastisk! Dog er den tandpasta jeg har købt til ham med bøfsmag og han er lidt madglad.. så det kan være derfor han tager det så pænt! smiley Men så længe bisserne kan børstes så er det jo fint! smiley
    -Det er da også spændende for en vuf liige at hapse i det -tænk hvis man kunne lege med det! smiley Men dejligt at hun er blevet glad for det! smiley


Kommentér på:
Tandbørstning..

Annonce