{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.577 visninger | Oprettet:

Hjælp til gode hunderacer til mig :) {{forumTopicSubject}}

Hej
Jeg er en ung pige (næsten 18 år) som har haft hund hele livet (en lab blanding og en terrier blanding)
Min kæreste er 22 år og har aldrig haft hund, dog elsker han hunde og vil rigtig gerne have en.

Vi skal ikke have hund foreløbig, da hverken bolig eller økonomi er til det pt. Men jeg drømmer stadig om når jeg skal have hund igen, og vil også gerne være godt forberedt på racer der passer til mig.

Min situation kan selvfølgelig ændre sig, men skriver ud fra hvad der er realistisk lige nu.


Vi vil gerne have en lille hund, fra 1-15 kg.
Den skal ikke have for meget pelspleje, dog kan jeg godt børste den et par gange i ugen og sådan.
Den skal kunne med andre dyr.
Om den er selvstændig eller pleaser er ikke så vigtigt, da jeg ikke vil gå til træning på højere plan, og jeg elsker forskellige hunde, og deres individuelle personligheder.

Vi kan tilbyde:
at den ikke er alene i mere end 6 timer om dagen.
at den får mindst 3 daglige gå turer, hvor den ene vil være på ca. en time.
At den bliver mental stimuleret af lege, foder søg osv.
At den kommer til hvalpe/hunde træning
At den kommer ud og leger med andre hunde.

Både min kæreste og jeg elsker at hygge på sofaen med en god film, og bare generel hjemmehygge, så det må gerne være en rolig race som også kan lide bare at slappe af på sofaen.

Ingen af os går i byen i weekenderne, og vi er begge meget hjemme mennesker, og så vidt muligt vil vi have den med når vi skal noget, så den vil sjældent være alene udover i hverdagen.

Vi er vilde med fransk bulldog, men pga sygdommene i racen, vil jeg gerne se om der er andre der er gode til os.

Hvis der er mere må i meget gerne spørge. smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til gode hunderacer til mig :)
Kommentér på:
Hjælp til gode hunderacer til mig :)

Annonce