{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
488 visninger | Oprettet:

Løb med hund {{forumTopicSubject}}

Nu har jeg efterhånden læst en del tråde med folk, som løber med deres hunde.

Jeg har ofte overvejet, at løbe med min gårdhund. Men men samtidig så tænker jeg, hvad får hunden ud af det.

Jeg løber 5 km. et par gange om ugen, og der ville jeg da gerne have gårdhunden med, det kunne være hyggeligt.
Hans form er fin, han løber lidt agility for sjov, og han elsker at spille fodbold - der kan jeg se glæden ved at løbe.

Men det kan jeg ærlig talt ikke ved, at han løber med på mine ture.

Hvad er Jeres erfaring, har hunden noget glæde af, at løbe med på Jeres løbeture? Altså, hvad får hunden ud af det?

Håber det blev foreståeligt smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Løb med hund
  • #1   10. jan 2013 Tror det er forskelligt fra hund til hund. Mine hunde synes det er super hyggeligt at løbe med mig. Især hvis det er i skoven, hvor de kan være fri på løbeturen. Men også i snor kan de godt lide det.
    Men det er selvf. slet ikke på højde med sjovheden ved agility ;o)

• #2   10. jan 2013 Hunden får motion. Hunden får strukket ud. Det er meget vigtigt for slædehunderacer, mynder mv.

• #3   10. jan 2013 Fellow løber selv ud til døren når han ser jeg trækker i løbetøjet - han elsker det!

• #4   10. jan 2013 Tænker lidt.. Så længe hunden ikke lider behøver den vel heller ikke ELSKE det?
    Når keiko er tilpas trænet i at gå tur, skal min kæreste også begynde at løbe med hende. Det kan motivere ham til at komme igang med en sundere livsstil, så det må hunden mere eller mindre bare finde sig i smiley
    At jeg så tror hun vil ELSKE det er jo bare en bonus

• #5   10. jan 2013
    Altså begge mine vovser, henter selv mine løbesko og smider dem foran mig- bare som et lille hint om at de mener jeg er tung i røven smiley

Jeg har sådan en fiks fætter til armen, hvor der er plads til iPhoney, hundekiks og en rulle prutposer og som snoren sidder fast på. Så har jeg bare en dobbelt line klipset fast forneden..

Før havde jeg sådan en mavefætter, men den var altså ikke nær så god som den her til overarmen..

• #6   10. jan 2013 Line:
    Jeg kan ikke se, hvorfor jeg skal slæbe min hund med ud og løbe, hvis ikke han har glæde ved det. For så er det jo udelukkende for mig skyld. Og jeg har ingen problemer i, at komme ud og løbe alene.

Til Jer andre, tak for svar. Det virker som om, jeg stille og roligt skal tage ham med, og så vurdere, om han får glæde ved det. Gør han ikke, ja så skal han ikke med mere.
    Han får så meget på motion på andre måder, så han får løbet rigeligt alligevel.

• #7   10. jan 2013 Alfa står også klar når min mand trækker i løbetøjet ved 5.30 tiden, hun elsker at bevæge sig.
    Ghini gider ikke, det er forsøgt, og hun kunne absolut ikke se noget som helst fantastisk ved at komme med på løbetur, hun er til frit løb og hurtige spurter, så hun bliver pænt liggende under dynen og letter ikke så meget som et øjenlåg.

Kommentér på:
Løb med hund

Annonce