{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hænge hylde op 450 kr.
  • Paint and wood work 10.000 kr.
  • Opsætning af håndvask og opvaskemaskine 1.640 kr.
  • Hækkeklipning 1.000 kr.
  • Rengøring 950 kr.
  • Hvide perle Steen lagt i have 4.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Berner sennenhund Ja Nej ???
  • #1   1. aug 2006 Heii... Jeg har os haft meget kig på en berner sennen, men måtte erkende at jeg gerne vil have en hund med lidt længere levetid. Fik dengang at vide at de fleste ofte ikke blev ældre en 7 å, både pga hofteskader, men de har også problemer med deres øjne ( Dog ikke i så stor en grad som sanksbern.....) Desuden må så store hunde heller ikke rigtigt blive trænet imens de vokser pga overbelastning af led (Med deres høje vægt og langsomme knogleudvikling ) Men hold da op hvor er de nogle dejlige bamser smiley

• #2   1. aug 2006 Tak

Så en i Søndermarken en bedårende hvalp (tæve) den var dog impoteret fra Schweiz
    og med fine papire iflg ejeren der skulle være Laaang ventetid på dem herhjemme hvis man ikke vil have en køkkenavl *S*

tror det skal være en tæve for det skal være min kærestes hund mest han mener at tæver lystre mænd bedre end hanhunden gør *S*
    ved du noget om hvordan de har det med børn og andre dyr???

• #3   1. aug 2006 Den var til Pil !!!

• #4   1. aug 2006 vi skal først have den når vi flytter på landet og kan tilbyde den ordentlige forhold NATURLIGVIS ikke en byhund

• #5   1. aug 2006 Det er en dejlig hund en stor bamse, men der er vidst en del kræft i racen desværre. kender to der er døda af det og har hørt om en masse :0(
    Men det er en skøn hund.

Kommentér på:
Berner sennenhund Ja Nej ???

Annonce