1.692 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Min hvalp drikker pludseligt meget vand Min hvalp drikker pludseligt meget vand

Hej alle sammen.

Jeg står i et lille dilemma med min lille hvalp på 15 uger.
Hun er pludselig begyndt og drikke rigitg meget vand. Ikke på én gang, men hun går meget ofte hen til vand skålen.

Dette er ikke noget hun altid har gjort. Det er kommet inde for den sidste uges tid. Hun er helt renlig, men med alt det vand indtag, er der nu også begyndt at komme små uheld på stue gulvet.

Vi fodre med Royal Canin hvalpe foder og har hele tiden gjort det. Altså det er ikke pga. Foder skift.

Er der nogen der har prøvet noget lign?
Eller ved hvad det kunne være?

På forhånd tak smiley

Vh Rikke og Ellie.

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Diverse opgaver 4.060 kr.
  • Anthony Bok spisebord 1.275 kr.
  • rengøring 1.000 kr.
  • Montering af skab 1.560 kr.
  • Handyman: lampe og gardin opsætning 800 kr.
  • Fejlsøgning ovn - relæ slår fra 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Min hvalp drikker pludseligt meget vand
  • #1   20. jan 2013 Urinvejsnfektion syns jeg det lyder som, så ring til din veterinær smiley

• #2   20. jan 2013 Er der nogle symptomer på det? Evt noget jeg kunne have overset ved hende? smiley udover hendes vand drikkeri og tisse trang.

• #3   20. jan 2013 Hun opføre sig helt som hun plejer. Fyldt med energi og altid glad og imødekommende

• #4   20. jan 2013 Nej, så skal det vare riktigt slemt hvis hun begynder at blive slov og lignende smiley Men når de får urinveisinfektion tisser de meget og drikker meget, smiley Man kan også se blod i urin. Jeg vil tage til dyrlægen imorgen så at det ikke når at blive værre, men spørg dem også, det kan også vare at de gerne vil at i skal tage urin med osv smiley Held og lykke!

• #5   20. jan 2013 Ja blærebetændelse er også det første der falder mig ind, prøvede det 3 gange på 3 måneder med sidste hvalp fra hun var 3-6 mdr...

en urin prøve og til dyrlæge... og de kan sagtens have ondt selvom de opfører dig helt normalt... og de kan sagtens holde sig meget mere om natten end om dagen slevom der er infektion...

• Michelle
    Michelle Tilmeldt:
    sep 2012

Følger: 1 Hunde: 1 Svar: 1
    #6   21. jan 2013 Jeg vil også mene det er blærebetændelse, når nemlig selv stået med samme problem da min hund, netop gjorde det samme som din smiley

• #7   21. jan 2013 Blærebetændelse er også mit bud!

• #8   29. jan 2013 Hej. Jeg beklager mit sene svar, jeg har været en del syg på det sidste smiley øv øv.

Lille Ellie stoppede med at drikke al den vand et par dage efter. Jeg tror simpelthen bare det var en smule stress hun havde fået sig. Hun har det i hvertfald godt igen smiley
    Tusind tak for jeres mange hurtige svar smiley

Kommentér på:
Min hvalp drikker pludseligt meget vand

Annonce