1.020 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 1 Svar

Hov hvad er nu det for noget? Hov hvad er nu det for noget?

Hej alle HG.

Jeg har et spørgsmål som jeg håber i måske kan give mig svar på, eller måske hjælpe mig lidt med.

Som i ved, eller kan se på mit profil billede i hvert fald, så har jeg en blandings hund som hedder Gaby.

Gaby er halv labrador, og hun har arvet rigtig meget af labrador genet, i sær det med at være madglad, og sulten hele tiden smiley

Hun savler rigtig meget, hvis der er mad, og hun har altid gjort det.

Men så her får nogle dage siden opdagde jeg at hun kun savlede i den ene side af mundhulen. Og det skal siges her, at det var rigtig meget. Det løb virkelig.

Og jeg som er så bange være gang der sker noget nyt, og ser mistænkeligt ud ved hende, tænkte jo straks at hun er ved at være syg. At hun er ved at få problemer med hendes spytkirtler, eller noget i den dur.

Så jeg kikkede hende i munden, om hendes tandkød skulle være hævet. Men nej. Flotte bisser, og smukt tandkød.

Til sidst bildte jeg mig også ind, at hun begyndte at hæve i den side hvor hun savlede..

Er der nogle som har prøvet det før?? OG hvis der er som måske kan fortælle mig hvad det kan være??

Det er væk nu, så jeg tænker måske at hun er blevet stukket, eller har fået en pind til at kradse hende eller sådan noget. Min kæreste tror at det er noget som hun ikke kan tåle.

Når vi mennesker har været ved tandlæge, og er blevet bedøvet, har vi rigtig svært ved at holde på savl og spyt. Det er ca. sådan jeg vil beskrive at Gaby have det.

Men som sagt er der ikke noget mere, vil bare gerne høre om hvis det sker igen, om det er noget farligt noget eller?

Tak på forhånd smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til nedrivning af skorsten 205 kr.
  • Luge ukrudt 1.250 kr.
  • Hækklipning 1.200 kr.
  • Hænge gardin op 250 kr.
  • Hænge 3 billeder/ rammer op 300 kr.
  • Fjerne bænk og reparere knækket nøgle i kælderdør 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hov hvad er nu det for noget?
Kommentér på:
Hov hvad er nu det for noget?

Annonce