{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.302 visninger | Oprettet:

enja A
enja A
Tilmeldt:
11. nov 2012
Følger: 1 Emner: 9 Svar: 55

race forslag {{forumTopicSubject}}

hej HG
mig og min kæreste søger en dejlig hund.

den være en man kan hygge med.
en der elsker at gå tur. der kan bo med en kat som selv er van til hund.
den skal kunne bo i en lejlighed UDEN TRAPPER.
den skal være meget lydig eftersom jeg ønske den kommer med i skoven hvor jeg ride med min hest og min kæreste vil gå med hunden.

nogen der har en ide til en race?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  race forslag
  • #1   22. jan 2013 Der er så mange muligheder, om den så bliver lydig, er jo lidt op til en selv smiley Tænker du stor eller lille?

  • enja A
    enja A Tilmeldt:
    nov 2012

    Følger: 1 Emner: 9 Svar: 55
    #2   22. jan 2013 fra en 40-60 cm tænker vi lidt i

  • #3   22. jan 2013 Du sku da vidst tage at gå i seng igen og prøve med det andet ben først baronessen!

  • #4   22. jan 2013 Allrighty.. Hvor meget vil i gå tur med den om dagen? Hvor meget/hvad vil i gerne trænes ellers? Langhåret eller korthåret? Har i en have? Stil jer selv sådan nogle konkrete spørgsmål for at finde ud af decideret hvad i er til..

    For honestly, så kan stort det alle hunde gåes tur med, lære at bo med kat (hvis den gør det fra hvalp ihvertfald) og sådan. Så i skal til at være mere konkrete..


  • #5   22. jan 2013 Nej min humor fejler intet synes skam også det var sjovt det første par gange jeg så det men når du intet andet skriver end det ene indlæg hvor du henviser TS til at købe en build a bear... Tja det synes jeg er lige barnligt nok...

  • #6   22. jan 2013 Det er sjovt som det kun er folk på HG, som går mere end normalt op i deres hunde, må eje en hund, og alle andre der er lidt uvidende, eller stiller spørgsmål til at få hjælp og blive bedre, alle sammen bare skal have en Build a Bear..

    Mærkelig måde at tale ned til folk på..


  • #7   22. jan 2013 Glemte at sige at i også skal blive enige om det skal være en han eller hun smiley medmindre i selvfølgelig allerede har snakket om det...

  • #8   22. jan 2013 Kan slet ikke se at TS skriver at den ikke må koste mere?

    Men hvis ikke du kan hjælpe hvad får du så ud af at "svine" og tale ned til folk...

    Min hund kostede ikke mere end 1500 og vil heller ikke give mere dengang men derfor er jeg da stadig en god hundemor! Vi skal lære så længe vi lever men vi lære jo ikke ligefrem noget af udsagnet
    Build A Bear!


  • #9   22. jan 2013 ts: hvad med pelspleje? Hvordan har I det der?
    Hvad med børn, andre hunde osv? Skal det være en social hund eller lidt mere reserveret.

    Hvor lydig hunden er kommer jo an på Jeres træning. En hund er jo ikke født lydig.
    Men nogle racer er mere selvstændige, nogle mere egenrådige i deres træning og stædige, ja, så mit spørgsmål også: hvilket sind ved hunden går I efter?


  • #10   22. jan 2013 Jeanette og C&N: couldn't agree more. Fint hvis man er træt af den slags tråde fra folk, men så har man jo heldigvis den frihed at lade være med at læse den.. Sådan taler man vel heller ikke til folk i virkeligheden, kan ikke forstå at almindelig venlighed forsvinder, bare fordi man sidder bag en skærm.

  • #11   22. jan 2013 kommodens ejer: jeg er enig med dig i, at der mange useriøse tråde om samme emne. men her virker TS på mig, som en der stiller sine spørgsmål i alvor, og gør det for at lære mere, og blive bedre informeret.. at dette gøres på en måde, som du ikke forstår, eller synes er langt væk, har jo ikke noget at gøre med, at TS vil være en dårlig hundeejer, men måske blot bare at TS er uvidende om hvordan h*n skal formulere sig, og hvilke tanker man eventuelt ellers skal gøre sig.. synes at at komme med kommentarer som "build a bear... der kan man få alle ønsker opfyldt" er ekstremt nedlandede, og upassende.. Og lyder som om du er føler dig hævet over TS, fordi du måske besidder viden om hunde, som h*n ikke gør.(endnu, men søger viden her)
    ..og de fleste der er herinde, går lidt mere op i vores hunde, end den gennemsnitlige hundeejer, men det gør ikke alle andre til dårlige hundeejere..


  • enja A
    enja A Tilmeldt:
    nov 2012

    Følger: 1 Emner: 9 Svar: 55
    #12   22. jan 2013 Mette S vi har tid til at gå 3 timer om dage og vi vil træne den til at gå fri, finde ting vi gemmer og sådan noget, ønske en med langet hår, vi har ikke have men det er på stueetage.

  • enja A
    enja A Tilmeldt:
    nov 2012

    Følger: 1 Emner: 9 Svar: 55
    #13   22. jan 2013 Mette S vi vil helst have en han hund

  • enja A
    enja A Tilmeldt:
    nov 2012

    Følger: 1 Emner: 9 Svar: 55
    #14   22. jan 2013 Karina - kennel Joy de Vie ! vi ønske den skal være rolig om børn og en dag kommer der nok en hund mere men det er jo om mange år, vi ønske ikke en hund der skal til hundefrisør men om den skal bøstet gør mig ikke noget, den skal være social

  • enja A
    enja A Tilmeldt:
    nov 2012

    Følger: 1 Emner: 9 Svar: 55
    #17   22. jan 2013 der har jeg også, og synes det er for meget at klikke igen og igen på de mange racer for at se den ikke passe til mig og så kig på næste og se den heller ikke passe til mig. men kiggede også på den side

  • enja A
    enja A Tilmeldt:
    nov 2012

    Følger: 1 Emner: 9 Svar: 55
    #18   22. jan 2013 Kommodens ejer hvis du synes det er så træls så lad være med at skriv til det her opslag, for jo jeg læser om mange hunderacer har lånet bøger og købet bøger og siden på nette og læser meget om de forskelling racer men en ting er hvad der stå på en hjemmeside og hvor en ejer af de forskelling racer siger om hunden

  • enja A
    enja A Tilmeldt:
    nov 2012

    Følger: 1 Emner: 9 Svar: 55
    #19   22. jan 2013 Kommodens ejer: bare lad vær med at skrive her inde til mit spørgmål tak

  • #20   22. jan 2013 Der må jeg så give Kommodens ejer ret i sidste indlæg, hvis ikke du selv vil gøre bare en smule, for at finde en hund der passer til dig, så vil du næppe heller ikke rejse dig, som det midste fra sofaen når det regner, og ud med hunden..

    hvis du gerne vil have personlige erfaringer fra hundeejere, med forskellige racer, så er en udstilling et godt sted at satrte, for du har på sin vis ret i, at man ikke kan læse alt på nettet og i bøger.. men det virker også en anelse for mig, useriøst, at du ''synes det er for meget at klikke igen og igen'' det er et stort arbejde, at finde den hund der passer, og kan opfylde ens tanker,behov og krav.


  • enja A
    enja A Tilmeldt:
    nov 2012

    Følger: 1 Emner: 9 Svar: 55
    #21   22. jan 2013 ja men jeg siger jo og også kiggede rundt og snakke med folk om hunden og kiggede på nette, bøger og tro mig jeg gør meget for at finde ting om hunderace og hvad for en der passe til mig

  • #22   22. jan 2013 Jeg synes at det er super at du henvender dig her. Jeg meldte mig selv ind for at møde andre folk som var lige så intra. i hunde som jeg selv eller for at evt. hjælpe folk med et problem de har med deres kære hunde.

    Bortset fra at du ikke bryder dig om trimmeracer, lyder en mellem schnauzer som en mulighed smiley
    min mor har lige fået en i oktober. Hun elsker at være ude og er rigtig dygtig til træning selv om hun har meget energi. Hun fungere godt sammen med heste og forstår når hun ikke må være efter mindre dyr, jeg har en kanin som hun har mødt, hun vil helst leje med den, ikke dræbe den.

    En kooikerhondje kunne måske også være en mulighed. Jeg skal selv have mig en til efteråret. står pt. på venteliste smiley De er langhårede og kræver ikke vildt pelspleje, det er en aktiv hund og avlet til at lokke ænder så kan ikke forstille mig at det ville være et problem at bo med en kat.



  • enja A
    enja A Tilmeldt:
    nov 2012

    Følger: 1 Emner: 9 Svar: 55
    #23   22. jan 2013 ved du noget om hvor man kan købe en Kooikerhondje for den har jeg længe kiggede efter men kan ikke finde den nær århus?

  • #24   22. jan 2013 Gå ind på DKK's hjemmeside, her kan du finde en liste over opdrættere af de forskellige racer...

  • enja A
    enja A Tilmeldt:
    nov 2012

    Følger: 1 Emner: 9 Svar: 55
    #25   22. jan 2013 tak det vil jeg kig på

  • #26   22. jan 2013 okay, så det er også et krav at du skal kunne få fat i racen i nærheden af Århus??

  • enja A
    enja A Tilmeldt:
    nov 2012

    Følger: 1 Emner: 9 Svar: 55
    #27   22. jan 2013 kan godt få køre hjælp men det er bare ikke så tit hun har tid men kan godt få køre hjælp

  • #29   23. jan 2013 http://www.kooikerhondje.dk/index.php?option=com_content&view=article&id=16&Itemid=19

    her kan du se opdrætterne, hvornår de planlægger kuld og om de har gennemgået DKK hundeholderuddannelse


Kommentér på:
race forslag

Annonce