1.690 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 13 Svar

Hundepension ved Jordrup.. Hundepension ved Jordrup..

Hej allesammen... Nogen der kender hundepensionen ved Jordrup ? Min hund skal i pension for første gang til sommer og betaler med glæde de 175 kr i døgnet hvis det er pengene værd. Synes det lyder som et rigtig godt sted men vil gerne hører hvis nogen kender stedet. Godt/skidt ?? Har bare lidt svært ved at efterlade min guldklump sådan et sted men håber den vil tage det positivt ;0)

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skif af toiletsæde. 500 kr.
  • Tilslutning af strøm + afløb af opvaskemaskine 500 kr.
  • Samle klædeskab 1.500 kr.
  • Samle ikea pax skabe 1.200 kr.
  • Beskæring af buske og grøft 1.000 kr.
  • Repetition af vaskemaskine (E15 fejlkode) 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hundepension ved Jordrup..
  • #1   30. jan 2013 Kender ikke til stedet, men kan varmt anbefale Kolding Hundepension smiley

Har lige været 3 uger i Rio smiley
    Brugte Kolding hundepension, og hvor er jeg dog glad for det!
    Han var så stresset aftenen vi afleverede ham og jeg var helt sønderknust, jeg kommer hjem og Gunne (ejeren af stedet) sender mig en besked på Facebook at han lige havde været ude at rende og lå trygt i sin kurv og sov smiley

Hele ferien fik jeg billeder lagt ind på min profil hvor jeg kunne se at han havde det som blommen i et æg og jeg kunne slappe af og nyde turen.

Jeg køre helt fra Sydsjælland til Kolding da det er det eneste sted jeg tør overlade nogen til min Basse smiley Han er blevet passet der en gang før og han var helt bombet da han kom hjem smiley Skønt sted hvor man ikke altid bliver tiltalt med sit eget navn, men efter hunden's navn efterfulgt af Mor smiley
    Der er meget fokus på hundene der smiley

• #2   30. jan 2013 Er det den ved Seest du mener ??

• #3   30. jan 2013 Seest? smiley

• #4   30. jan 2013 Jeg går ud fra det er Doxx, du mener. Jeg bruger stedet til hundesvømning og træner sammen med flere, der har brugt det flere gange som pension og de taler alle kun godt om stedet. Jeg kan varmt anbefale det. smiley

• #5   30. jan 2013 Ja det er Doxx. Virker som et utroligt dejligt sted. Altid rart at hører fra nogen der kender noget til stedet

• #6   30. jan 2013 Det er et rigtig rart sted. Annette som har stedet, er utroligt sød og professionel. Facilteterne er totalt i orden, der er som nævnt svømmehal (man kan arrangere svømning mens hunden er i pension), udendørsarealer med både indhegninger (græs og skov) og træningsbane og så har hun endda indrettet et stykke af skoven som hundeskov, hvor alle er velkomne. smiley Der er også en hundekiropraktor tilknyttet stedet.

• #7   30. jan 2013 Lyder rigtig godt. Må vist hellere ringe og tage en snak med hende imorgen ;0) er bare meget spændt på hvordan min hund vil reagere ved at skulle passes sådan et sted ?

• #8   30. jan 2013 Det kan jeg godt forstå. Og man ved det jo aldrig helt, før man har prøvet det. Men jeg ved at de gør rigtig meget ud af at stimulere hundene og minimere stress og dem, jeg har hørt fra fortæller, at det er en glad, rolig og lidt træt hund, de har fået hjem. smiley

• #9   30. jan 2013 ;0) tror også bare det er mig der over reagere. Er sikker på min hund vil nyde alt det nye og de andre hunde. Tak for svar ;0)

• #10   30. jan 2013 Kan varmt anbefale DOXX. Kender 2 der altid bruger deres pension. Hundene blir leget og aktiveret - og kan de lide at svømme, får de også lov at komme i svømmebadet. Et rigtig godt sted.

• #11   31. jan 2013 Tak for dit svar Hanne ;0)

• #13   31. jan 2013 Jeg har aldrig brugt pensionen - men kommer hos kiropraktoren dernede med begge mine hunde. Super lækkert sted og dejlige faciliteter... Forestiller mig absolut at kennelen er lige så fin som alt det andet...

Men det eneste jeg ved om kennelen er, at der er gulvvarme i boksene smiley

• #14   31. jan 2013 Anna ; Hun er også helt fantastisk. Skal selv over til hende sidste gang om 1 mdr.

Kommentér på:
Hundepension ved Jordrup..

Annonce