{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hængt 3 lamper op 1.200 kr.
  • Ophængning af lampe 400 kr.
  • Hænge tre lamper op 800 kr.
  • Samle Ikea Pax to skabe 1.000 kr.
  • Hænge 2 billeder op 450 kr.
  • Udskift kontakter 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Skal ud om natten?
  • #1   4. feb 2013 Du acceptere det, og lukker dem ud. Silje er 1 år og 9 måneder, det er heller ikke hver nat hun kan holde sig, så der må jeg også op for at lukke hende ud.

• #2   4. feb 2013 Der er ikke så meget at gøre.. Emmi er godt 14 mdr. og skal stadig ud de fleste nætter..

• #3   4. feb 2013 Hvorfor holder de sig ikke?
    Er de oppe og lege? Oppe og drikke/spise? Eller kan de bare fysisk ikke tidsmæssigt? Ringer overboens vækkeur og vækker hundene?
    Hvis hunden fysisk ikke kan holde sig kan du ikke gøre noget.
    Hvis hunden vågne og så skal - så kan du evt. ændre rytme så hundene ikke vågner, og derfor begynder at sove natten igennem.

• #4   4. feb 2013 Hvor lang er natten hos dig:), mine hunde sover fint i omkring 8 til 9 timer og det bør alle raske hunde på over 1 år kunne, dvs kan din hund ikke det må du finde ud af hvorfor? Fx flytte på fodring, flytte på luftetur, eller bare mere ro på om natten, fx have hunden hos dig i soveværelse eller lign.

• #5   4. feb 2013 Silja har 7-9-13 altid sovet igennem om natten, helt fra 8 ugers alderen, pånær de dage hun evt. har haft dårlig mave og været syg. Ved ikke om det er fordi chiens blære ikke er så stor? Ellers er det vel bare fordi det er blevet en vane for dem at komme ud?

• #7   4. feb 2013 De kan godt holde sig i 9 timer mens vi er på arbejde. De vågner om natten og skal ud;/ de leger ikke eller noget de sover lige ind til de piger og skal ud:/ de sover i sengen kan det have noget at sige? Når vi bevæger os og de vågner eller.

• #8   4. feb 2013 har 5 chihuahua de kan også komme ind i meller og vil ud om natten og vil en ja så skal alle lige med ....
    men hende jeg har på snart 3 år ....hun kan sove ....nogle gang må jeg vågne hende og tage hende med ud om formidagen hves jeg skal noget ....hun kan godt sove og holde sig op til rigtig mange timer .....når hun får lov sover hun til over 12 hver dag men når hun så kommer og vil ud ..så er det også her og nu hun skal så skal du se hende danse for mig ....det er lige før hendes øjne siger mor løb nu jeg skal altså ud nuuuuuuuuuuu
    og skal lige sige hun er den minste jeg har så lille blære kan godt holde sig i mange timer....vil tro hun kan holde sig over 12 timer ....ved bare at hun ikke vil ud lige så meget som de andre hunde ....når de får lov til og komme ud i haven ...løber hun hen under en tæppe eller lige der hvor varme rør går op der er jo dejlig varmt og sove:)

mine sover også ved os....

• #10   4. feb 2013 Min sover også i sengen, tror ikke det har noget at sige:-) tror det er hvad man vænner dem til:-)

• #11   4. feb 2013 Polly sover i sin kurv ved siden af sengen, og når hun begynder at ligge uroligt vågner jeg og tar hende op i sengen, så jeg kan få nattero.. Dårlig vane måske, men jeg kan ikke sove når hun er vågen smiley

• #12   4. feb 2013 Emmi sovere i gangen, men kommer ind i soveværelset når hun skal ud om natten..

• #13   9. feb 2013 Rikke aka

har du tænkt på og lave et std han kan tisse om natten ...når du ikke høre ham ...
    da jeg havde hvalpe ....brugt jeg ikke aviser ...hvor de moske sku gøre det på...
    jeg tog en plastbalje ...og fyldte den med tør jord ....hvor jeg lære de små og gøre det i ....da de var så stor de så ku komme ud var der ikke noget poblem da de jo kente lugten af jord .....
    ku du lære ham og gøre det i sådan en balje .....går det jo ikke ud over dine gulve ..
    var det noget ??

• #14   9. feb 2013 Burde en "normal" hund ikke kunne holde sig en hel nat uden problemer ?

Eller er det noget andet med små hunde, Floyd er gerne nede omkring kl. 21 og så igen mellem 6-7, sådan har det været stort set fra han var 12 uger

• #15   13. feb 2013 Rene : som jeg skrev længer oppe det er forskelig ...jeg har en der gerne vil ud flere gang i døgnet ja ud i haven smiley
    men jeg har også en der kan sove 12 timer og skal vækkes når jeg synes nu er det vis på tide hun kommer ud smiley
    og har man flere hund ....ja vil en ud ...og man åbner døren ud til have ja så rander de andre jo også gerne ud ...men om de så får lavet noget ....det står jeg ikke altid og kikker efter ......de skal jo ogs¨å ha lov til og få løbet og lege der ude som de vel .

Kommentér på:
Skal ud om natten?

Annonce