Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte 2 lamper op 500 kr.
  • Fallen dryer blocking entrance into bathroom 2.000 kr.
  • Reparation af sage espessomaskine 1.000 kr.
  • Flydespartel 1.500 kr.
  • Montering af låge på intregreret opvaskemaskine / Siemens 1.540 kr.
  • Ukrudt fjernes 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  beskyttelse til døre
  • #1   5. feb 2013 har set at nogle skruer noget plexiglas på døre og væge

• #2   5. feb 2013 En hund i balance flænser ikke døre. Så det er der du skal starte.
    Hvis en hund skraber og skraber på ting, så er der noget i vejen. Den kan fx være angst. Det er meget ubehageligt for hunden at have det sådan.
    Forfra med alenetræning - og stimuler så hunden bedre/anderledes før du forlader den.
    Det er unaturligt for hunde at være alene, og det er ejers pligt at lære den det stille og roligt.

• #3   5. feb 2013 Alene hjemme træning?, vore hunde skraber på døren når de vil ind, vi har skruet en plexiglas plade på forneden, så bliver døren ikke ridset:)

• Lisbeth H
    Lisbeth H Tilmeldt:
    nov 2012

Følger: 1 Emner: 11 Svar: 20
    #4   5. feb 2013 Har ikke hund endnu, men ville bare forberede dørene, men vil helst gerne undgå at lave huller i dørene, vi bor til leje, så ville gerne undgå at der kommer skræmmer på dørene smiley

• #5   5. feb 2013 Sæt en plexiglas plade op med dobbeltklæbende tape. Det burde kunne holde med mindre hunden går helt amok, men hvorfor skulle den dog det? God alene hjemme træning og så burde hunden ikke kradse på døren overhovedet. smiley

• #6   5. feb 2013
    Mine hunde åbner yderdøren ved at springe op og tage fat i håmdtaget... men kløerne rammer også døren, som efterhånden er MEGET mærket og har lange ridser m.m.
    Når de vil ud skraber de på døren på indersiden så også her er der mærker/ridser - de sidder bare længere nede end på ydersiden...
    Vi har ingen hunde med alene hjemmeproblemer,angst eller som ikke er i balance smiley

• #7   5. feb 2013 Godt for jer, Rikke...
    Nej, det har ikke været muligt at lære dem og jeg glemte vist at skrive at vi har sat plexiglasplader på de omtalte steder og det beskytter da meget..

Mit indlæg var vist mere beregnet på at skrive at det altså ikke nødvendigvis er alene hjemme problemer der giver grimme døre smiley

• #8   5. feb 2013 rigtig Lise-Khyi mine kan også godt gøre det så mine døre her i huset ser heller ikke for pæne ud når man har store hunde og flerre af dem kommer der som regel nogle mærker på ens hjem af dem,her skal der være plas til os alle sammen,

• Lisbeth H
    Lisbeth H Tilmeldt:
    nov 2012

#9   5. feb 2013 ja der skal være plads til os alle sammen, gider ikke at have en diskussions gruppe ud af det her indlæg, men bare nogle gode forslag til hvad man kunne gøre for at beskytte døren, i mens man havde en hvalp i huset, så man undgik at få kradset døren itu, indtil den lærte at det skulle man ikke..

• Lisbeth H
    Lisbeth H Tilmeldt:
    nov 2012

#10   5. feb 2013 Nej men det er heller ikke det jeg siger, jeg vil bare gerne forebygge, hvis det skulle ske, så jeg ikke skal erstatte nye døre.

Kommentér på:
beskyttelse til døre

Annonce