{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Shih tzu og Bichon havanais
  • #2   12. feb 2013 Det ved jeg :o)
    jeg har skam skrevet en privat beske til ham så gå bare og venter på han en gang har tid til at svar :o)
    så tænkte at det ikke kunne skade at spøger her i det åbnet forum i mellem tiden :o)


  • #3   12. feb 2013 Godt du har skrevet til Peter Michelle :o)
    De minder vist ret meget om hinanden, så vidt jeg ved. Dejlige hunde, men jeg er mere til Shih Tzu'en ;o)

    Et godt råd til dig, hvis du går efter ST en dag, sørg for at tjekke op på om forældrene er tjekket for PNP (nyresygdom), denne har (som jeg er informeret) været væk længe fra racen men er begyndt at poppe lidt op igen, så better safe than sorry.... kan også se flere steder (DKK) at de tjekker forældrene for det.


  • #4   12. feb 2013 hvis det bliver en ST eller BH så bliver det med DKK stamtavle og så bliver det under Peters og en der Hedder Marianne indflydelse :o)
    jeg har ikke rigtig mødt bichon Havanais i live

    men kan rigtig godt lide det jeg læse om den og det udsende
    de shih tzuer jeg har mødt er jeg virkelig forælsket i men er ikke helt så vild med den lidt flade næse
    så der for tænker jeg at hvis en havanais er magen til shih tzuen vil jeg fortrække den :o)


  • #5   12. feb 2013 Lyder godt :o)

    Du må ud og møde nogle BH'er ;o)


  • #7   12. feb 2013 Ja jeg må ud og møde nogen BHér

    Maj-britt det skal jeg da lige se om jeg ikke kan komme afsted til :o)

    jeg var af sted i lørdags og det var min mening at jeg lige ville have luret lidt på dem der men jeg endte med at stå og snakke med Marianne og se hvordan hun gjorde sin hund klar og så fik jeg også set nogen at alle det flotte shih tzuér i ringen
    kan det passe at din Kasper handle en shih tzu få så tror jeg nok at jeg så ham :o)


  • #9   12. feb 2013 så er jeg da sikker på at jeg så ham nydelig ung fyr
    tro måske også jeg lige så dig på et tidspunkt :o)


  • #11   12. feb 2013 hihi fordi jeg er genert og var ikke 100% sikker på om det var dig :o)
    men det må jeg jo så lige gøre næste gang ;o)


  • #13   12. feb 2013 ja det må jeg lige se om jeg ikke kan få gjort :o)

Kommentér på:
Shih tzu og Bichon havanais

Annonce