1.466 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 26 Svar

Hund & Indbo Forsikring? Hund & Indbo Forsikring?

Hej smiley

Nu er vi kommet dertil hvor vi skal have tegnet Hundeforsikring på den bette også indbo oveni, hvor hvor er det bedst/billigst at tegne dem henne?

Jeg har aldrig tegnet forsikringer før, så jeg aner ingenting om det, synes det virker som en jungle med alle de selskaber der er at vælge imellem.

Så jeg håber i kan hjælpe mig lidt på vej smiley
- Har intil videre kigget på Agria

Dramatiske optagelser fangede øjeblikket, hvor en hval kolliderede med en lille båd i Barnegat Bay, New Jersey, den 2. august. Sammenstødet fik båden til at vælte og kastede en kvinde i vandet. Det blev senere bekræftet, at en vågehval døde som følge af kollisionen nær kysten. Der er ikke rapporteret om andre tilskadekomne.
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring i vores butik 800 kr.
  • Kan du skifte en vandhane? 1.000 kr.
  • Maling af brændt hele vejen rundt om huset. Ca. 50- 60 meter 1.000 kr.
  • Møbelsamling 1.249 kr.
  • Hækklipning 2.500 kr.
  • Hjælp til enhætte 1.249 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hund & Indbo Forsikring?
  • #1   13. feb 2013 Jeg har ved IF og gir 300kr i måneden for indbo, hund, mig selv og min søn smiley

• #2   13. feb 2013 jeg har Alm brand og giver lidt under 4000 om året for indbo og hunde sygeforsikring

• #3   13. feb 2013 Jeg vil råde dig til at forsikre hunden et andet sted end huset. Det sker nemlig ind i mellem at man smides ud af et forsikringsselskab pga. en større skade eller mange små skader, og så er det simpelthen så svært at komme ind andre steder.

Du kan starte med at lave pristjek på selskabernes hjemmesider, for at kunne vælge de dyreste fra.
    Vi er lige flyttet til GF, fordi de gav os det bedste tilbud på indbo- og ulykkesforsikringer.
    Bilen er billigst at forsikre hos IF. Hundene er hos Agria.
    Jeg samler aldrig det hele igen. Hvert selskab har deres speciale.

• #4   13. feb 2013 Har ikke lige hørt om IF faktisk?

Ja har kigget Alm Brand os smiley

Malene - Ow, jeg troede faktisk det var en fordel at samle det hele?
    - Nå jamen så vil jeg da forsikre hende hos Agria, sammen med katten smiley

• #5   13. feb 2013 Du kan ikke bruge andre folks priser til noget. Der er stor forskel på indbos værdi, landsdel, adresse osv. Du skal selv ind og beregne ud fra dine oplysninger.

• #6   13. feb 2013 Til hunden ville jeg selv vælge www.dyrekassen.dk

• #7   13. feb 2013 Jeg har ved tryg, det er hund, indbo og begge børnene for 1885,- hver halve år.

• #8   13. feb 2013 Der kan være en økonomisk fordel ved at samle alle forsikringer, men ulemperne er større efter min mening.
    Jeg får bedst service, bedst pris og mindst risiko for at ende uden forsikringsselskab ved at dele forsikringerne sådan ud.

• #9   13. feb 2013 Alm brand skulle vidst være "bedst i test" over hunde forsikringer smiley selv har jeg top Danmark smiley

• #10   13. feb 2013
    jeg har alt ved tryg bil indbo min søns ulykkeog min egeen også hunden og ekstre udvidet hundeforsikring også og knallert

• #11   13. feb 2013 Malene, til gengæld kan der blive et problem ved en skade hvor der kan være tvivl om, hvilken af forsikringerne, der skal dække skaden. Altså hvis der kan være tvivl om det f.eks. er indboforsikr. eller bilforsikringen, der skal dække skaden på noget, der er i bilen.

Min bror kæmper på 2 år om at få udgifter til udbedring af en stor vandskade på forskelligt inventar dækket af sine to forsikringsselskaber. De smider ham fra det ene til det andet, noget har indboforsikringen dækket, andet har husforsikringen - noget tredie kan de ikke blive enige om, hvem af forsikringsselskaberne skal dække. Pi... irriterende for der en kun en til at betale regningen i første omgang, nemlig ejeren.

Men jeg har heller ikke selv samme forsikringsselskab til det hele, har Alm. Brand til hundene med ansvar og sygeforsikring, og hus, indbo og biler et andet sted. Liv-, og sygeforsikringer et tredje sted.

Anya husk at vælge et selskab, der dækker hunden hele livet - det er det ikke alle, der gør.

Og husk indboforsikringen dækker også dit ansvar samt retshjælp, det gør den ikke mindre vigtig, så lad være med bare at gå efter den allerbilligste, kik på dækningerne.

• #12   13. feb 2013 Har LB til indbo, bil og ullykkesforsikring. Priserne er helt i bund
    Agria og tryg til hundene (foretrækker agria)
    Manden bruger top Danmark til erhvervs forsikringerne!

• #13   13. feb 2013 Jeg vil kigge på det smiley

• #14   13. feb 2013 Vi har alm brand til Maggie. Mener det er ca 1600kr om året, og så dækker de 80% af regningen, derudover skal man betale 300kr pr i selvrisiko pr sygdom/behandlingsperiode. Når du får et tilbud på forsikringen sender de dig en police som er de betingelser du forsikre dig under, den skal du nærlæse - for det er ikke alt der dækkes.

Jeg har tidligere haft Ida/tryg forsikring af hjemmet - det var jeg RIGTIG gdt tilfreds med, men kunne ikke beholde den fordelagtige pris jeg fik da min søster flyttede da hun fik studiepris pga hendes studie. Nu har jeg i Bauta da de giver størst rabat for mit studie smiley Har ikke haft brug for at få noget dækket endnu

• #15   13. feb 2013 Det er korrekt Kirsten. Man må ikke være dobbeltforsikret, og hvis man er, nægter begge selskaber at dække.

• #16   13. feb 2013 Tjek igennem din fagforening, om de ikke har nogle gode aftaler med forsikringsselskaberne. Jeg har fx hundeansvar, indbo (uden selvrisiko) og fuldtidsulykkesforsikring inkl. dødsforsikring igennem mit forbund hos Tryg. Det giver jeg 1700 for om året.

• #17   13. feb 2013 Julie - Jeg er ikke medlem af en fagforening smiley

• #18   13. feb 2013 Malene, han er ikke dobbeltforsikret - har bare indboforsikr. i et selskab og huset i et andet, det er der problemet er.
    Og når begge forsikringsselskaber nægter at dække en ting, fordi de begge siger, at det er det andet selskab, der skal dække, så har man seriøst et problem. Der er bl.a. problemer på hårde hvidevarefronten, da de havde en del indbygget specialudstyr, ret dyrt af slagsen. Det er normalt husforsikringen, der dækker den slags fastmonteret udstyr, men de afviser, de mener, det er eludstyr, hvilket indboforsikringen skulle dække, men de henviser til husforsikr......... etc., etc. og den kamp har nu taget, ja faktisk over to år....

• #19   13. feb 2013 Efter min mening er fordelene ved at samle forsikringer noget stører en ulemperne, vi har alt samlet hos alm.brand vores pris kan du ikke bruge for det er incl. Landbrug og udlejningsejendom

• #20   13. feb 2013 Men jeg kan da oplyse at det ikke koster ekstra for os at have to hunde forsikret med

• #21   13. feb 2013 Kan stærkt anbefale Alm. Brand - Både til indbo og hund smiley

• #22   13. feb 2013 heh ok smiley

Jeg har valgt at forsikre hende i agria smiley

• #23   13. feb 2013 Til hund: Dyrekassen - ca 1700 kr/år
    Til indbo: Nykredit - også ca. 1700 kr/år (billig indbo fordi at jeg er under 28 år og forsikret for ca 1 million)

smiley

• #24   13. feb 2013 Hov...dyrekassen er inkl. sygeforsikring! Bare så det lige står fast smiley

• Tinna T
    Tinna T Tilmeldt:
    feb 2013

Følger: 1 Svar: 4
    #26   14. feb 2013 Du kan også prøve www.findforsikring.dk - så får du flere tilbud.

http://www.findforsikring.dk/Forsikringsbloggen/hundeforsikring

Held og lykke:)

• #27   14. feb 2013 Aah det prøver jeg smiley Tak for linket smiley

Kommentér på:
Hund & Indbo Forsikring?

Annonce