2.739 visninger
|
Oprettet:
Adlyder ikke {{forumTopicSubject}}
Hej, jeg har problemer med at min lille blanding mellem en mobs og border terrier ikke adlyder når han ser en anden hund eller leger med andre hunde. Der er ingen problemer når jeg går alene med ham, men lige så snart han får øje på en anden hund, høre han ikke noget som helst. Han skal dog nogle gange bare over og sige hurtig Hej også kommer han
jun 2010
Følger: 8 Følgere: 6 Hunde: 3 Emner: 104 Svar: 5.018
nov 2005
Følger: 41 Følgere: 55 Hunde: 6 Emner: 431 Svar: 5.947
sep 2005
Følger: 1 Følgere: 103 Hunde: 2 Emner: 364 Svar: 6.316
Så enig med calles moar - snor på, og så evt. finde nogen der kan distrahere mens du træner indkald.
sep 2005
For hvis det er, så er det bestemt usmart at du ikke kan vende ham på en 5-øre i indkald.
jun 2010
Puha. TS bor ikke nær mig og Calle hehe
jan 2012
Følger: 5 Følgere: 7 Hunde: 1 Emner: 79 Svar: 3.700
jun 2012
Følger: 39 Følgere: 87 Hunde: 6 Emner: 265 Svar: 5.394
feb 2013
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 41
Ja, det er den samme hund jeg omtaler! Min hund er ikke en dræber, den løber ikke bare hen og bider løs på en anden hund.
Prøv at lade være med at angribe mig, jeg søger et godt råd, ikke negative kommentarer!
nov 2005
1) Nogle hunde bryder sig ikke om andre hunde, eller er måske usikre og får derved en dårlig oplevelse af at din kommer stormende lige for at sige "hej" ..
2) Nogle hunde er eget køns dominante fx. så siger de ikke kun "hej" men bider muligvis fra sig,.. Og der er det din egen skyld hvis din bliver bidt, men det kunne jo være undgået!
3) Det kan være en løbsk tæve din løber over til, og det er sgu ikke særlig smart nu hvor ejeren har sin i snor (har 99,9% af ejere ihvertfald med en tæve i løb) ..
4) Du ødelægger det også for dem der træner kontakt fx. når der er andre hunde i nærheden, det er sgu svært at opretholde ens kontakt med hunden, hvis der pludselig kommer en fremmed und stormene!
Tænk nu på andre end dig selv!
sep 2005
Der er ingen der har sagt at det er din hund som bider - læs hvad vi skriver, og ikke hvad du tror vi skriver.
Desuden - for at gå løs i hundeskov, skal du stadig have styr på din hund.
Du får jo seriøst et kæmpeproblem hvis du ikke kan stoppe ham i at rende hen til en hund, der er ligeså dominant eller mere - og som er større.
Og du har fået gode råd - snor og træn indkald.
jun 2010
feb 2013
sep 2005
Den mindste bryder sig heller ikke om at blive domineret af fremmede hunde - så igen - hvis ikke ejer kan/vil/gider fjerne deres hund, så gør JEG det.. og jeg gør det effektivt.
Hvis du render ind i sådan en situation, så kan du faktisk ikke tillade dig at blive sur - det skal du være indstillet på.
jun 2010
Copy:
Er der nogen der har nogle gode råd om hvordan jeg får ham til at adlyde, jeg har trænet det meget med ham, men det er lidt svært og jeg ved ikke hvad jeg skal gøre (bruge af metoder) når han kommer, når vi er alene.
sep 2005
feb 2013
jun 2010
nov 2011
Følger: 29 Følgere: 28 Hunde: 4 Emner: 122 Svar: 2.692
Husk det er ikke alle hunde der gider at der kommer en hund hen i snotten på dem, og det kan godt give skrammer på din hund
nov 2005
sep 2005
feb 2013
nov 2005
nov 2005
jun 2010
feb 2013
nov 2011
du har fået råd : snor på din hund og øve indkald med ham uden at slippe ham løs
dec 2012
Følgere: 21 Emner: 49 Svar: 3.654
nov 2005
Der er da kommet de råd, som er de rigtige, øve indkald, snor på hunden indtil der er styr på indkaldet, og gå til træning? Der er jo andre hunde til træning også...
Håber ikke jeg vil møde din hund i skoven, eller andre steder.
For jeg har 2 tæver der ikke gider hunde der kommer farene i snotten på dem, både en lille og en der snart bliver en stor hund.
feb 2013
Ja og fred være med det, men hvorfor alle de smarte og negative kommentar der kom? Var der nogle der behøvede dem? Det tror jeg ikke.
maj 2012
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 2 Emner: 49 Svar: 938
På med en sporline, lang tørresnor what ever, også i gang med at øve.
Evt. få hjælp af en anden med en hund, der kan gå forbi mens i øver. Så han også lærer at blive hos dig, når andre hunde kommer.
Kyllingepølse er de fleste hunde glade for, prøv med det som beløning.
nov 2005
Hvad skal uskyldige hundeejere stille op, når din hund kommer stormende! Det kan da blive rigtig grimt,.. Der er en del hunde der ikke kan lide andre hunde kommer stormende på den måde, vil du gerne have din hund skal bides?
jan 2007
Følger: 18 Følgere: 52 Hunde: 4 Emner: 553 Svar: 30.929
Så uanset om du vil tage hensyn til andre elle ej, så er det altså i din bedste interesse at få hunden i snor, når indkaldet ikke virker... for det bliver blot sværere og sværere at lære den et stabil indkald, når den får lov at "selv-belønne" ved at rende hen til de andre hunde.
Meld dig til noget trænig med hunden, så du ka få hjælp til at lære den indkald i omgivelser hvor chancen for succes er stor (= hundn får ikke mulighed for lge at tage en hilserunde, sådan som den gør i hundeskoven hvor man aldrig ved hvornår man møder en hund om det næste hjørne)
Så igen -snor på, hvis du vil gøre dig forhåbninger om en dag at kunne have et stabilt indkald
dec 2008
Følger: 20 Følgere: 55 Hunde: 2 Annoncer: 10 Emner: 224 Svar: 10.227
Hvis din hund var løbet hen til min, så havde den fået sådan et hak i tuden.. han hadede andre løse hanhunde... og hvorfor genere andre med en hund, som ikke lystrer???
feb 2013
Gem alt jeres negative lort væk, min hund er den dejligeste lille hund. Han er ikke 100% godt opdraget, men i kender ham ikke, i har ikke set eller mødt ham, så lad være med at udtale jer! Det da ufatteligt det her, det da skide synd for HG, folk kan ikke engang finde ud af at snakke pænt, og har helt glemt hvad respekt er.
dec 2008
og ja en dag, så går det galt.. og din hund eller en anden får en rigtig dum oplevelse..
feb 2013
Tak Line
jun 2010
Mia kan du ikke lige smide mig på filter så er jeg sikker på aldrig i farten at komme til at svare på en tråd fra dig.
Magen til uforskammet møgtøs skal man da lede længe efter.
Undskyld til sarte øre for mit sprogbrug
dec 2008
nov 2011
Du får masser af gode råd herinde, men du går fuldkommen i baglås, vi giver dig råd : snor og øvelse i indkald, + at folk herinde fortæller dig hvad der kan ske hvis din hund kommer hen til en der ikke gider din hund render hen til den
nov 2005
Og at man går i hundeskoven med sin hund, er det da ikke ensbetydende med at ens hund skal hilse på alle andre hunde. Hvis du mener din hund skal hilse på alle andre hunde i en hundeskov, ja så har du misforstået noget vil jeg mene.
nov 2011
maj 2007
Følger: 51 Følgere: 37 Hunde: 7 Emner: 149 Svar: 2.504
hundeskov er for at man kan gå med sin hund løs under 100% kontrol og ikke for at lege med fremmede hunde
feb 2013
mar 2008
Følger: 33 Følgere: 940 Hunde: 8 Emner: 354 Svar: 8.061
tag dog det til dig, som folk siger.. der er IKKE andet du kan gøre, end at TRÆNE TRÆNE TRÆNE... og så træne lidt mere...
jan 2012
Følger: 5 Følgere: 7 Hunde: 1 Emner: 79 Svar: 3.700
Hundeskoven er ikke din. Den er vores og der er regler vi skal følge, hvis ikke der skal ske fysiske eller psykiske skader på vores hunde.
Hundeloven gælder i hele Danmark også i hundeskovene
feb 2013
nov 2005
De er store, og vejer nok en 40-45 kg (både rottweiler og schæfere, og ja en dobber også) og de er ikke glade for hverken små hunde eller andre han-hunde!
Ejerne har styr på dem, men hvis ikke du har styr på din, ja så sker skaden jo, og det er udelukkende din skyld! og sådan en lille pjevs du har, overlever nok ikke et ordenligt bid fra en stor hund... Men så bliver du nok klogere når skaden er sket.
jun 2012
Følger: 39 Følgere: 87 Hunde: 6 Emner: 265 Svar: 5.394
Det kan godt være at det "kun" er i hundeskoven men din hund har ikke RET til at være løs der hvis du ikke kan styre den. Der er mange hunde der ikke bryder sig om at få en anden hund tonsende i hovedet. Min seneste hund ville være fløjet den modsatte vej så langt hun kunne. Hvorfor har du mere ret til at være der end andre?
nov 2011
dec 2008
aug 2009
Følger: 27 Følgere: 25 Hunde: 3 Emner: 138 Svar: 1.158
Jeg var i hundeskoven med min hvalp, jeg havde snor på fordi han ikke kommer 100% nå jeg kalder. Da der i samme øjeblik kommer en anden person ind i hundeskoven med sin sorte labrador blanding af en art, hvor h*n ikke har snor på (dvs bare slipper ved indgangen) denne hund løber så lige op i ansigtet af min hvalp, og h*n siger han er så sød og han gør ingen ting, og da min hvalp så snuser til personens hund, bider den ud efter min og rammer den i nakken. Lige siden den da har min hund været rædselslagen for alle andre hunde! især sorte hund! også selvom personens hund var i og åh så sød og ikke gjorde nogen noget, h*n kunne heller ikke kalde den til sig da den bed min, så jeg sparkede den væk (og det gør jeg gerne igen, hvis vi bliver angrebet) Jeg kan blive så sur, når folk ik har styr over deres hunde! BØVS
feb 2013
Se i sidder og får et helt unødvendigt billede af min hund.
mar 2008
vi er faktisk nogen der overholder loven, og tager ansvar for vores hunde..
det er sådan en hundejer som dig, jeg frygter at møde en dag.. min Grand danois, er ikke glad for fremmede hunde, og hvis han giver din hund et hak i tuden, ja.. så risikere han sq livet!
dec 2008
Hej, jeg har problemer med at min lille blanding mellem en mobs og border terrier ikke adlyder når han ser en anden hund eller leger med andre hunde. Der er ingen problemer når jeg går alene med ham, men lige så snart han får øje på en anden hund, høre han ikke noget som helst. Han skal dog nogle gange bare over og sige hurtig Hej også kommer han
Det hurtige hej kan betyde problemer... tænk hvis den anden hund bider din????
Hunde får dårlige oplevelser... og INGEN SIGER DIN HUND ER DUM ELLER BIDER... men du er altså ikke den eneste i denne verden... hvad med de andre hunde??
nov 2011
feb 2013
Hurtigt Hej, er ikke ment som om at han løber i fuld galop over til den anden hund, men at han hurtig snuser (snuser kort) til den anden hund og så kommer tilbage til mig.
nov 2007
Følger: 7 Følgere: 6 Hunde: 1 Emner: 43 Svar: 1.417
Folk advarer dig og det er ikke for at klandra dig eller sige dårlige ting om din hund, det er kun for at fortælle dig at hunde er altså hunde ( rovdyr ). Og mange af os har oplevet grimme ting med løse fremmede hunde, så de ting folk skriver skal du ikke tage personligt som et angreb, for det er ikke sådan ment, det er ganske enkelt for at du skal undgå grimme oplevelser.
nov 2005
feb 2013
feb 2013
Men starter til sommer med ham igen
nov 2011
dec 2008
og ja din sidste tråd omkring din hanhund er jo ikke så længe siden.. gætter på, at han stadig er sådan.
nov 2005
jan 2013
Følger: 1 Hunde: 1 Emner: 22 Svar: 163
da vi efter en times tid når porten igen så møder vi en dame med 3 store hunde, og da hun åbner porten springer alle 3 fra hende og hun råber efter mig at hun ikke kunne holde dem. så jeg stod med en hund der trykkede sig til jorden i frygt og det signal fattede de her 3 hunde ikke, så han begyndte at knurre og han fare op mod den største af de her 3, men han rør den heldigvis ikke.
Jeg kunne have risikeret at miste min venindes et og alt fordi der var en der ikke havde styr på sine hunde.
Jeg ved at den jeg havde med kun reagerede som han gjorde da han følte sig presset.
Jeg tør ikke tage min venindes hund med i hundeskoven igen, min egen kommer heller ikke til at opleve det når jeg får ham, jeg tør ikke i frygt for igen at møde en med hunde vedkommende ikke kan styre
Hvis jeg var dig, ville jeg øve indkaldet et stykke tid endnu før jeg slipper den løs
aug 2007
Følger: 13 Følgere: 12 Hunde: 3 Emner: 103 Svar: 3.959
nov 2012
Følger: 11 Følgere: 15 Hunde: 2 Emner: 26 Svar: 767
jun 2011
Følger: 15 Følgere: 37 Hunde: 1 Emner: 134 Svar: 3.592
Af den grund kommer jeg ikke selv i hundeskove. Har set alt for mange eksempler på hundejere der er ligeglade med andre, og bare lader deres hund tonse rundt som det passer den.
Mødte du mig, og din hund kom løbende hen til min, så skal jeg love dig for, at den skulle komme lige så hurtigt væk igen! Så kunne du passende få en skideballe med på vejen.
okt 2006
Følger: 29 Følgere: 48 Hunde: 4 Emner: 135 Svar: 4.923
mar 2011
Følger: 20 Følgere: 19 Hunde: 1 Emner: 148 Svar: 2.367
folk kan finde på at tage deres arrige hunde med i en hundeskov, så sådan en kan din hund sagtens møde en dag, når den lige tænker den vil sige hurtigt hej. det kan blive en grim oplevelse for begge! en hund der bider fordi den føler sig presset af en situation får også en grim oplevelse ud af det, som din hund der bare ville snuse og sige hej. man kan ALDRIG vide om ens hund kan lide alle den møder, eller at de andre hunde nødvendigvis kan lide din hud, selvom den er så sød så sød.
Misha kommer når jeg kalder. med mindre der er en hund lige foran hende, eller en hund der løber hen til hende. derfor er hun KUN fri på nogen kæmpe fodboldbaner vi har her hvor jeg bor. der kan jeg se om der kommer andre og der ved jeg at jeg kan få hende til mig. ellers er hun i snor og hvis jeg synes hun skal have lov at gå og hygge sig, ryger hun i en flexline så hun kan gå og snuse osv.
hvis ikke du og din hund har styr på indkald, så hav den i snor, så sker der ikke noget ubehageligt!
jeg gjorde meget det, da Misha var lille, at jeg stod med hende og en anden person gik et lille stykke væk og kaldte på Misha, så styrtede hun hen til personen, fik en godbid og så kaldte jeg og så kom hun hen til mig og fik en godbid. og sådan blev vi ved og efterhånden gik vi længere og længere fra hinanden. hvis din hund er helt vild med et eller andet stykke legetøj, som bare er MEGA yndlings, så tag det med og så lav dit indkald, og hop og dans og vis legetøjet, så din hund synes du er helt vild sjov!
feb 2009
Følger: 41 Følgere: 39 Hunde: 2 Emner: 281 Svar: 2.342
Men sådan en som du er typen lader sin hund løbe uden og kunne lade sin hund til sig er de typer som jeg er støt på 8 gang .. Som har ØDELAGT min hund ..
Tag dit ansvar og tag din hund i snor ..
- Nå du kan kalde den til dig så kan du slippe den fri ..
Men kender du reglerne så skal du havde den I SNOR . lige meget hvor du er vis den ikk kommer nå du kalder ..
Sorry, bliver sku lidt pist . Også nå jeg ser dit andet inlæg fra tidliger med dominans ..
mar 2011
Følger: 20 Følgere: 19 Hunde: 1 Emner: 148 Svar: 2.367
Det fordi jeg har en dejlig lille hanhund, han er en blanding mellem en mobs og border terrier, og han er simplenhend SÅ dominerende og når den anden hanhund ikke vil lade ham bestemme bliver han agressiv. Jeg ved simplenhend ikke hvad jeg skal gøre, så vil blive rigtig glad hvis der var nogen der havde nogle gode råd.''
PÅ MED DEN SNOR.
feb 2009
HUSK snoren !
feb 2009
Jeg har sagt til mig selv efter 5mdrs træning og intet ændring overhoved at han må bare havde snor på og sådan er det bare.. Jeg har en 45meter line til ham så han bare kan tonse afsted .. Meega skønt og se .. OG JEG HAR en glad hund selv om han har snor på !
Men tag det med i dine tanker frem ad nå du tænker over hvad folk skriver ..
jul 2012
Følger: 1 Hunde: 1 Emner: 5 Svar: 39
Nu har jeg valgt ikke at læse hele din tråd, da jeg fornemmer 'stemningen', så beklager på forhånd hvis jeg gentager nogle andre.
Men for at svare på dit egentlige spørgsmål(!)
Jeg ville finde et område hvor fristelserne er, give ham en 20 meters line på, og så lære ham kommandoen 'Vent' ..
Jeg har lært vores denne kommando, og dvs. når der bliver sagt vent, uanset om hun er 5 meter eller 10 cm fra mig, så sætter hun sig omgående.
Vi startede med at sige med fast tone 'vent' efterfulgt af et stille 'sit' - og så kæmpe ros og guffer! Efter nogle dage og 100 'vent' (sit) efter, kunne vi undlade 'sit', og kan nu nøjes med 'vent'.
(Det kræver naturligvis tålmodighed, og rejser han sig - uden at få kommandoen 'fri', værs'go eller hvad i måtte bruge, skal han naturligvis have 'skældud', og have kommandoen igen, efterfulgt af ros og guffer.)
Håber du kan bruge mit råd - vi havde samme problem, og måtte derfor selv være kreative med denne kommando
jan 2007
Følger: 18 Følgere: 52 Hunde: 4 Emner: 553 Svar: 30.929
Tag din hund i snor. ikke bare for andres skyld, men osse for din egen. Jo flere gange din hund har succes (= får belønning via adgang til de andre hunde) med at ignorere dit indkald, jo sværere bliver det at overbevise den om at den skal komme når du kalder HVER gang, uanset omstændighederne.
Så indtil du har lært den et stabilt indkald, må du holde den i snor -meld til træning i en god klub, hvor du kan træne indkald med andre hunde omkring, uden mulighed for at den "selv-belønner" ved at opsøge de andre hunde.
Så igen: det er ikke kun for de andres skyld, men så sandeligt osse for din egen at du er nødt til at holde hunden i snor, så den ikke får et hav af succesoplevelser med at ignorere dit indkald
jul 2012
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 2 Svar: 203
1) Ville du melde min hund, hvis din hund "bare ville sige hej" og min så hakkede ham i næsen? (Bare ét af de scenarier du kan udsætte din hund for, hvilket er skide synd for både din og min hund).
2) Selvom DIN hund er skide sød og rar, så er det INGEN garanti for at alle hunde vil hilse på ham. Vil du virkelig løbe den risiko at din hund bliver slemt skadet ved bid eller ejers spark, fordi han render hen til en hund som bestemt IKKE vil sige "hej"??
Bare to ting til eftertanke. Det handler ikke alt sammen om, at din hund er ih og åh så sød og rar. Det handler også om de hunde han "siger hej til". De fleste hunde i snor kan hurtigt føle sig "fanget" når en løs hun trænger sig på uden at "spørge", hvilket kan presse dem til at sige fra.
Så i stedet for at fordømme folk og hidse dig op, så træk vejret og LÆS indlæggene igen. Ingen vil dig eller din hund ondt, men advarer om den risiko du udsætter din hund for ved ikke at have styr på den og respektere andres hunde.
aug 2009
Følger: 27 Følgere: 25 Hunde: 3 Emner: 138 Svar: 1.158
jul 2012
Bliver bare så trist over folk med TS's holdning, "Min hund er godheden selv, så lad den da sige hej hvis den vil" - JA, måske hunden ER godheden selv, men det ved TS jo ikke om den hund som han siger hej til er! (Desuden har jeg mine skepsis pga tråden om aggression og stærkt egetkønshad).
Og hvis TS's lille søde vuffer bliver flået fordi den "sagde hej" til den forkerte hund, så bliver denne "forkerte hund" jo sandsynligvis anmeldt for skambidning, trods det er TS der ikke overholdt loven om hund i snor, hvis den ikke er under 100% kontrol.
Jeg havde selv en Greyhound. Verdenens rareste sjæl, intet ondt skabt i ham. MEN, han var pensioneret væddeløber og så derfor små hunde som "lokkemad"/bytte, især når de løb løse omkring. Jeg har flere gange måtte redde en tæppetissers liv, fordi den var løs og fes hen mellem benene på min hund, som jo med det samme "var på jagt" og skulle have fat i og ruske denne klump pels der fes rundt.
Ikke af ondskab eller aggression, men pga instinkt. Jeg havde ham ALTID i snor, medmindre vi kunne slippe ham i en indhegning/ridehal hvor han var alene, eller sammen med store hunde som han/vi kendte. Netop fordi at jeg på INGEN måde kunne kalde ham til mig, hvis han så en lille hund, en hare, en fugl mm. Og det fortjener hverken den lille hund, dyrelivet eller ham selv. Men det er sg* svært at beskytte folks løse småkræ. når de gøende fiser helt op i snotten på ham og ind mellem benene - og hvem får skylden, hvis han får fat i kræet?? Det gør jeg/han!
aug 2012
Følger: 29 Følgere: 27 Hunde: 3 Emner: 86 Svar: 3.819
Derudover ville din hund være møg dårligt stillet hvis det var mig med min rotteblanding i snor han kom hen til. Ikke fordi din ville gøre noget, men det ville min. Han accepterer IKKE andre hanhunde der fiser hen til ham, og jeg vil også gerne have mulighed for at gå i naturområder, men det kan jeg ikke, da normen er, at man bare tager snoren af og lader dem spæne rundt. Det er så surt, for hvor jeg bor er der de lækreste områder, men der kan jeg ikke lufte min hund i snor da folk ikke kan kalde deres hunde til sig, og mener det er ok, at alle hunde skal sige "Hej" til hinanden uden begge ejeres accept.
feb 2013
Følger: 17 Følgere: 4 Hunde: 1 Emner: 80 Svar: 381
nov 2005
mar 2008
hvis du ikke kan lide at være her, hvorfor er du her så?
nov 2012
Følger: 11 Følgere: 15 Hunde: 2 Emner: 26 Svar: 767
nov 2005
jul 2012
Så hvis "alle andre" løb ud og legede på motorvejen, så ville du også gøre det?
jan 2007
Følger: 8 Følgere: 10 Hunde: 4 Emner: 31 Svar: 199
Inden længe vil han komme så snart du kalder, fordi han ved der venter ham en lækker godbid og en masse ros fra sin moar - også selvom der er en anden hund der er interessant
aug 2007
Følger: 28 Følgere: 53 Hunde: 2 Emner: 314 Svar: 16.164
Jeg kunne ikke drømme om at slippe snoren på min hund, hverken i hundeskov eller andre steder uden først at sikre mig, at det er ok med andre hunde i nærheden og deres ejere, eller at der ingen hunde er i nærheden. Og hvis der kommer nogen, bliver hun kaldt på plads, INDEN de kommer for tæt på.
Er indkaldet ikke helt sikkert, må man træne med en lang line, som beskrevet længere oppe i tråden.
nov 2011
feb 2009
Fordi en bruge det som "løbeplads" til sin hund :s .. ejern kunne ikk kalde den til sig og den flyv i hoved på min. han var ikk gammel der og ville gerne lege men stadig nervøs da den kom flyvene . som om det ikk var nok da vi kom forbi igen kom den hund igen flyvene og den gang var den ikk venlig . selv om det var en halv time siden vi havde set den . bider den i halsen på min . fedt .
Har aldrig været i en hundeskov siden .
SORRY FEJL Er ordblind
jan 2011
Følger: 39 Følgere: 31 Hunde: 3 Emner: 166 Svar: 5.266
feb 2009
okt 2006
Følger: 29 Følgere: 48 Hunde: 4 Emner: 135 Svar: 4.923
aug 2012
Følger: 29 Følgere: 27 Hunde: 3 Emner: 86 Svar: 3.819
Grønne områder ser vi sjældent, for uanset hvor det er, er der nogen der mener at deres uopdragne lokum af en hund bare skal buldre over i hovedet på os.
jun 2009
Følger: 50 Følgere: 257 Hunde: 3 Emner: 426 Svar: 10.536
Det hurtige hej, som din hund vil give, ville skræmme min hund fra vid og sans, fordi den lige pludselig står over for en fremmed hund, og min hund er i snor.
Min hund kan ikke lide andre hunde, når han er i snor, og det skyldes netop et angreb, hvor han ikke var helt fri (han var i min søsters arme).
Derfor - PLEASE tag din hund i snor indtil den har lært, at sådan gør man ikke. Det her er ikke kritik, så meget som det er en bøn. For jeg er da helt hundrede procent sikker på, at min hund ikke er den eneste, der har det, som han har det.
feb 2013
Denne kommentar er kun rettet imod de bæster som ikke har kunne snakke pænt og har snakket ned til mig og min hund!
jun 2010
Husk det er ikke tilladt at have hunden løs uden 100% kontrol. Dette gælder OGSÅ i hundeskovene
sep 2005
dec 2008
Mage til flabet tøs skal man da lede længe efter, og du lyder da på ingen måde "fucking smart"!!!!
Adlyder ikke