7.208 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 17 Svar

Tanja P
Tanja P
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4

Bichon havanais hvalp der fælder Bichon havanais hvalp der fælder

Hej. Vi har en lille havaneser hvalp på 3½ måned. Vores problem er at hun fælder rigtig meget. Ved jo at de normalt ikke skulle fælde ret meget. Så mit spørgsmål er om der er nogle der har oplevet det eller har gode råd til hvad man kan gøre?

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Info om hunderacen
Her kan du læse alt om bichon havanais.
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte 2 lamper op 500 kr.
  • Fallen dryer blocking entrance into bathroom 2.000 kr.
  • Reparation af sage espessomaskine 1.000 kr.
  • Flydespartel 1.500 kr.
  • Montering af låge på intregreret opvaskemaskine / Siemens 1.540 kr.
  • Ukrudt fjernes 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bichon havanais hvalp der fælder
  • #1   16. feb 2013 Hvad fodre du med?

• #2   16. feb 2013 enten er i blevet snydt godt og grundigt eller også ville jeg foreslå jer at ringe til en hundefrisør salon for at høre hvad problemet kunne være.. det er billigere og de har mere forstand på det end dyrelægerne med mindre det selvfølgelig skyldig de indre organer.. ville helt klart kontakte nogle profesionelle da der kan være noget meget galt med jeres lille baby..

trods dårlig foder bør denne race nemlig ikke fælde da den jo ikke har underuld...
    min egen som er ved at skifte fra hvalpepels til voksen pels fælder ikke engang..

• #3   16. feb 2013 Har du kontaktet opdrætter?
    Hvor sikker er du på, at hvalpen er ægte? Vil dog mene, at en hvalp i den alder ikke bør fælde, selvom der skulle være blandet noget andet i.
    Vil dog sige som Sanne, at du bør kontakte en dyrlæge.

• #4   16. feb 2013 Det lyder godt nok mystisk..

Jeg har godt nok ikke Bichon Havanais, men jeg har Lhasa Apso som også er ikke fældende hunde.. Og ingen af mine fælder og har aldrig fældet.. Den ene er næsten 3 år og den anden er 9mdr..

Jeg vil også sige som både Sanne og Lise-Lotte at i bør snakke med en dyrlæge om det.. smiley

• #6   16. feb 2013 Tror næppe at den er ved at skifte hvalpepelsen i den alder. Desuden giver et skift til voksenpels ikke en egentlig fældning (ikke hos den beslægtede malteser), udskiftningen sker stille og roligt, og giver hos malteseren en masse filter.

• #8   16. feb 2013 Tanja P - synes du skal komme på banen. Det lyder mystisk. Har du købt en "vist nok havanese"? Nej havanesere fælder ikke og slet ikke som 3½ mdr gammel hund - Største problem er når de skifter fra hvalpe til voksen pels fra ca 9 mdrs alderen. Enig med Sanne P. "enten er i blevet snydt godt og grundigt eller også ville jeg foreslå jer at ringe til en hundefrisør salon for at høre hvad problemet kunne være.. det er billigere og de har mere forstand på det end dyrelægerne med mindre det selvfølgelig skyldig de indre organer.. ville helt klart kontakte nogle profesionelle da der kan være noget meget galt med jeres lille baby..

• #9   16. feb 2013 Eller hvis I har en dygtig opdrætter, så hjælper de jer med at lære at passe en langhåret hund som den skønne hund en Havanese er

• #10   16. feb 2013 Tanja ku du ikke oploade et billede af din hvalp. og fortælle hvor du ved fra den er ægte?
    For jeg er bange for teorien her i tråden om du er blevet snydt nok passer.. En Havaneser fælder ikke. Det skulle da lige være hvis den fejler et eller andet, som jeg ikke lige på stående fod kan komme i tanke om hvad skulle være.

• Tanja P
    Tanja P Tilmeldt:
    mar 2010

#11   17. feb 2013 Hej igen. Tak for alle jeres svar. Vi skulle helst ikke være blevet snydt. Hun har tstambog og udover det kender vi nogle som også har købt en hvalp fra samme kuld og den fælder heller ikke. Det foder som hun får er det samme som hun fik hos opdrætteren. Jeg vil kontakte en dyrlæge da jeg også er bekymret for årt der er noget galt med hende.

• Tanja P
    Tanja P Tilmeldt:
    mar 2010

#12   17. feb 2013 Her er et billede af Bella.

profilbillede
  • #13   17. feb 2013 Hvad er det for et foder?

• #14   17. feb 2013 Og hvilken stambog taler vi om?

• Tanja P
    Tanja P Tilmeldt:
    mar 2010

#15   17. feb 2013 Hun får specific hvalpefoder og hun har en DKK stambog.

• #16   17. feb 2013 Har du talt med Opdrætteren? Måske det er et fænomen hun kender til.
    Men ja. jeg ville få fat i en dyrlæge på Mandag

• #17   17. feb 2013 Hvem er opdrætteren?
    En 3 mdr. Hvalp bør ikke gælde smiley

• Tanja P
    Tanja P Tilmeldt:
    mar 2010

#18   17. feb 2013 har snakket med opdrætteren og hun ville lige snakke med sine erfarne venner som selv er opdrættere. hun ringer tilbage senere i dag. men hun er flink og kommer også selv meget gerne forbi besøger os. men hun kendte ikke til dette heller ikke fra moren som selv har været udstillings hund.

det er det første kuld de opdrættere har fået, og faren er endda fløjet ind fra Sverige for at holde racen ren.

jeg er enig i at en hund godt kan fælde lidt men hvis man kører sin hånd over ryggen får man en del hår med og hvis man tager hende op på maven kan man tydeligt se et spor hvide hår.

• #19   17. feb 2013 Krydser fingre for det viser sig at være et eller andet uskyldigt, som kan kureres med en vitamin sprøjte eller lignende.
    Held og lykke.

Kommentér på:
Bichon havanais hvalp der fælder

Annonce