{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.285 visninger | Oprettet:

Mia M
Mia M
Tilmeldt:
16. nov 2012
Følger: 1 Hunde: 1 Emner: 4 Svar: 13

Løs hund!!!' {{forumTopicSubject}}

For at gøre en lang historie kort, jeg luftede i formiddags min hund. (Min hund var løs, da jeg godt kan kalde hende til mig)

Der kommer så en anden løs hund løbene i mod mig og min hund, ejeren til hunden kalder på den men den løber videre. Jeg skynder mig at tage min hund i snor, da den løbene hund kommer vil den bare lege. Da ejeren kom råbte og skreg hun af mig og sagde at hendes hund ikke måtte lege med andre hunde, da hun var færdig med at råbe af mig anbefalede jeg hende at have sin hund i snor hvis hun ikke kan kalde den til sig og hvis den ikke må lege.


Var der noget jeg kunne gøre bedre til en anden gang ?

Og ville i have jeres hund løs hvis den ikke måtte lege og i ikke kunne kalde den til jer.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Løs hund!!!'
  • #1   16. feb 2013 sikke et fjols! jeg var blevet tosset hvis jeg havde fået en skideballe af en pga. hans eller hendes dumhed! udover det bliver jeg stik tosset hvis en løs hund kommer løbene hen til mig og Misha.. indtil videre har jeg råbt af alle de hunde der er kommet løse hen mod Misha og samtidig skriger hun meget højt hvis de kommer mod hende, så det har som regel været nok. kan slet ikke snuppe sådan noget smiley

  • #2   16. feb 2013 Jaaa... jeg anbefaler at hvis du møder sådan en person igen..... så giver du vedkommende en ordentlig " vasker " i sneen............ det er det eneste du kan gøre bedre næste gang..... *GGG*

    Ajjjj.... hvad forventer du , vi svarer på dit spørgsmål ??... ha ha .... sorry... smiley


  • #3   16. feb 2013 Sikken en klaphat...

  • #4   16. feb 2013 Wow. Klaphat. Det har jeg faktisk også oplevet. Man bliver sgu chokeret over menneskers opførsel og "logik".

  • #5   16. feb 2013 Jeg synes at du handlede rigtigt.
    Man kan nok ikke gøre meget i sådan en situation,
    om hun vil lytte er nok at satse for højt, men man kan jo altid håbe smiley


  • #6   16. feb 2013 Give hende en Jysk lusing og bed hende om at tage sig sammen hehe

  • #7   16. feb 2013 Tak for jeres svar, jeg kom bare hjem med en rigtig øv følelse, og følte ikke at jeg havde handlet rigtigt. Men kan dog heller ikke se at jeg kunne have handlet på andre måder

Kommentér på:
Løs hund!!!'

Annonce