{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.933 visninger | Oprettet:

Besvime pga opkast? Søger nogen med erfaring {{forumTopicSubject}}

Jeg havde en frygtelig oplevelse i dag, som jeg håber jeg aldrig nogensiden kommer til at opleve igen!

Raya legede med hendes kuldbror, som hun så tit gør. Pludselig stopper hun op og kaster rigtig meget op, vakler så på benene og falder så livløs om. Hun var helt væk og jeg troede virkelig at jeg havde mistet hende. Vi gnubber hende alt hvad vi har lært for at forsøge at få liv i hende og prøver at sikre hendes luftveje men lige lidt hjælper det. Vi prøver at få fat i en dyreambulance men bliver stillet om til nogen der ikke tager telefonen. Det føles som evigheder men jeg vil tro at der alligevel kun er gået 1-1½ minut før hun lige så stille "kommer tilbage" igen og efter hun har lagt og sundet sig i nogle minutter er hun klar til stille og roligt at komme på benene igen.

Der var en lille pind i den første potion opkast og vagtdyrelægen mente at det var derfor hun havde kastet op og at hun havde kastet så meget op at hun var besvimet af det...

Har nogen af jer oplevet det før? Og hvad gjorde i efterfølgende? Jeg tænker at hun skal have skåne kost i hvert fald i aften for at være god ved hendes mave?

Lige nu er hun træt og ligger bare og sover, men virker ellers som sig selv. Det skete omkring kl 12.30, er "faren" drevet over eller skal jeg stadig være opmærksom på noget bestemt? Jeg kigger til hende hver 10. minut ca og tjekker hun er ok...
Men jeg var rimelig meget i chok og fik ikke spurgt vagtdyrelægen hvordan jeg skal forholde mig resten af dagen? Kun at hun jo selvfølgelig skal have ro..

Puha hvor er det bare frygteligt at tro at man er ved at miste sit kæreste eje og føler sig magtesløs! smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Besvime pga opkast? Søger nogen med erfaring
Kommentér på:
Besvime pga opkast? Søger nogen med erfaring

Annonce