{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
954 visninger | Oprettet:

Hund med dårlig skulder {{forumTopicSubject}}

Nero fylder 10 år i år - han er altså ved at være oppe i alderen. Humøret fejler dog ingenting, der soves bare lidt mere. Nero har dårlig skulder og er/vil derfor aldrig blive brugt til avl. Opdrætter gjorde os også fra start af, opmærksomme på at dette nok ville blive et problem i takt med hans alder, og at vi nok ikke fik en hund, der blev gammel. Han har aldrig været synderligt påvirket af sin skulder. Han har blot ikke kunne klare så meget motion og har ikke kunne være jagthund trods hans store glæde for dette. Men nu er han begyndt at halte på forbenet - mere end han ellers har gjort. Han får kun motion i form af korte gåture samt løbeture i haven/gården. Han slikker enorm meget på forbenene, hvilket jo kan være tegn på smerter. Jeg ønsker for intet i verden, at han har smerter. Jeg synes dog også det er svært at vurdere, hvor ondt han har i og med han stadig virker så frisk som han gør.

Jeg snakkede med min dyrlæge om situationen og hun foreslog et tilskud kaldet Canosan (staves?) Er der nogen af jer der har erfaring med dette? Virker det? Eller er vi nået til det punkt, hvor der skal tages stærkere midler i brug? Kom meget gerne med jeres erfaringer smiley

Spar penge på din forsikring



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Hund med dårlig skulder

Annonce