1.437 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Mandler Mandler

Godmorgen HG'ere smiley

Franco er fuldstændig tosset med mandler, og har de sidste par dage fået 3-4 stykker om dagen når min datter har siddet og spist dem..

Men så slog det mig, om de egentlig er giftige for hunde? Har googlet det, og synes ikke rigtig at jeg kan finde noget om mandler, kun om andre nødde/kerne typer..

Så tænkte på om der er nogen herinde som sidder med et klogt svar på hånden? smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montere fatning 400 kr.
  • Samling af spisebord 1.350 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine 1.200 kr.
  • Hækkeklipning 500 kr.
  • 2 lamper og 2 billeder 500 kr.
  • Tilslutning af komfur 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mandler
  • #1   19. feb 2013 der er et stof i mandler som kan give lammelser og hjerteproblemer, så det ville jeg godt nok holde op med smiley

• #2   19. feb 2013 smiley Orv for satan! Det stopper vist med det samme så smiley

• Matilde
    Matilde Tilmeldt:
    jan 2013

Følger: 1 Hunde: 2 Svar: 867
    #3   19. feb 2013 Det er så mærkeligt med hvad der er farligt og hvad der ikke er. Min venindes hund fik en stor håndfuld rosiner hver dag. Den døde af alderdom. Og en anden veninde fandt ud af - en uge efter - at hendes hund havde spist en chokolade julekalender. Der skete heller ik noget..
    Der sker sikkert ikke noget ved det i har givet den, men tror det er smart at stoppe ; )

• #4   19. feb 2013 selvfølgelig er det individuelt hvad en hund kan tåle, men jeg ville ikke løbe ricikoen smiley - ang. chokoladekalender, så er der ikke meget 'chokolade' i sådan en julekalender, og selvfølgelig kan uheld ske, men så 'vil jeg hellere' at det er et uheld, end man selv har fodret med giftige ting smiley

er sikke på der ikke er sket varig skade ved et par mandler, men synes det er fint du stopper smiley

• #5   19. feb 2013 Lige med chokolade, så er det MØRK chokolade der er værst. Og i chokoladekalendere er det oftest lys chokolade... Hvis man ellers kan kalde det for chokolade - Synes det meste smager af noget billigt syntetisk L... og ikke har en skid med chokolade at gøre smiley

Men ja - Det er ikke helt nemt hvad de kan tåle, og hvad de ikke kan. Men for en sikkerheds skyld, så ville jeg ikke give hundene noget som helst af det der siges at de ikke kan tåle.

Kommentér på:
Mandler

Annonce