{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
800 visninger | Oprettet:

Chihuahua svulmede op efter vacc. {{forumTopicSubject}}

Hej alle.

Jeg vil lige høre om der er nogen som har prøvet det samme!
- For ca. 3 uger siden var jeg til dyrlægen med min lille chihuahua Kenai som skulle have sin vacc. og tjek, efter første måned.
Det hele går fint, selvfølgelig bort set fra det lille pus skriger af stikket. Men da vi så kommer hjem, og der er gået omkring 45 min. Så svulmede han helt ekstremt op i hovedet, især omkring øjnene og munden.
Jeg ringede selvfølgelig omgående til dyrlægen, og de sagde jeg skulle komme derud med det samme. Inden vi var nået der ud, var han allerede begyndt at få store knopper oven i hovedet også.
Da vi så kommer derind, for han noget mod gift mod vacc, han var på det tidspunkt blevet så sløv at han intet sagde til stikket.
De ville så beholde ham til observation, da de skulle holde øje med hans hjerte, og vejr trækning da han er meget lille, og meget bagefter med hans udvikling. Dyrlægen sagde at det var en allergisk reaktion, han havde fået, og noget som skete meget sjældent.
Heldigvis gik alt vel, og dyrlægen ringede efter et par timer og sagde han frisk og klar til at komme hjem igen!
Dyrlægen sagde så at for en sikkerhedsskyld skal han have en ny vacc. efter en måneds tid, selvfølgelig ikke den samme, men fra en anden producent.
- Men jeg må ærlig indrømme, at jeg nervøs over næste vacc. netop fordi han er så langt bagefter med udviklingen, og ikke kan holde til sig meget.
Men jeg skal have en tid i næste uge, så jeg krydser fingre for at det vil komme til at gå godt med ham denne gang, eftersom det jo var en ret ubehagelig oplevelse for ham sidst! Lille nus!

- I må meget gerne komme med nogen input, hvis i har oplevet noget lign. eller hvis i har andre ting.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vi mangler og sætte lys i huset 700 kr.
  • Hjælp til ophængning af 5-7 billeder 500 kr.
  • Opvaskemaskine fejl 900 kr.
  • Boret huller i køkkenlåge og isat hængsler 1.250 kr.
  • Dissemble and assemble cage 525 kr.
  • problem med vandtilførsel til opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Chihuahua svulmede op efter vacc.
Kommentér på:
Chihuahua svulmede op efter vacc.

Annonce