6.356 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Klipning af egen puddel? Klipning af egen puddel?

Bare sådan hypotetisk, kan man klippe sin egen hund forkert?
Jeg tænker, hvis pengene nu ikke lige var der til en hundefrisør?
Hvis man har de rigtige redskaber, altså rette hundesakse og trimmere, kunne man så i realiteten ikke klippe selv?

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samling af spisebord 1.350 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine 1.200 kr.
  • 2 lamper og 2 billeder 500 kr.
  • Tilslutning af komfur 350 kr.
  • Tage ned en lampe i taget 335 kr.
  • Havemand til ukrudsrydning i indkørsel 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Klipning af egen puddel?
  • #1   22. feb 2013 Tak for svar smiley Har nemlig en veninde som har købt en puddelhvalp, og hun overvejer nemlig at selv at klippe, så ville bare hører smiley

• #2   22. feb 2013 min mor klipper selv sine... de er ikke altid så pæne smiley men de har det godt smiley

• #3   22. feb 2013 Den Danske Kæmpe - hvor er det et godt statement - " de er ikke altid så pæne, men de har det godt".
    Tror sandelig også der er en del hunde der vil foretrække en lettere alternativ klipning end den helt store omgang perfekte trimning med vask, føn, hårelastikker og hvad dertil hører.

• #4   22. feb 2013 Min far og kæreste klipper selv deres puddel, de første gange blev det ikke så pænt, især halen og hovedet var lidt sjovt hihi smiley men det endte faktisk med at blive ret godt. Det tager dog ret langtid og det er et stort arbejde, så efter at de har fået en baby, kommer hun til hundefrisør smiley

• #5   22. feb 2013 Selvfølgelig kan man trimme den selv smiley Måske var det en idé at rådføre sig med en der har prøvet det før, for at få et bedre resulat.

• H N
    H N Tilmeldt:
    jan 2013

Svar: 2
    #6   22. feb 2013 Pudelklubben holder kurser i klipning, og klubben har også udgivet en DVD, der viser terrierklip. Jeg vil anbefale, at man køber en god klippemaskine. Jeg har selv klippet mine pudler i mange år, og er resultatet ikke helt pænt, vokser pelsen jo ud igen.

• #7   22. feb 2013 Øvelse gør mester .-)

Kommentér på:
Klipning af egen puddel?

Annonce