1.380 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

Ting at lave med sin hund? Ting at lave med sin hund?

Hej alle.

Jeg har en pomeranian han (Louis) på knap et 1 år, som jeg rigtig godt kunne tænke mig at lave en masse flere ting sammen med, jeg tænker f.eks på hundesvømning, træning, en masse forskellige ting. Han elsker når vi træner der hjemme, og når vi er ude, elsker hvis han skal gøre nogen forskellige ting, f.eks hente en pind og komme tilbage med dem, osv osv. Derfor vil jeg rigtig gerne give ham endnu mere! - Men hvor er der hundesvømning henne, og hvad koster det ca? - Hvad med hensyn til træning udenfor, er der træningsbaner, hvad koster det ca?
I må meget gerne komme med flere forslag til hvad vi kan lave!

Vi bor i nordjylland, 20 km fra Aalborg, hvis nogen kender nogen gode steder der i nærheden ad! :-).

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle afbryder korrekt 400 kr.
  • Hænge maleri op 500 kr.
  • Opsætning af skab 600 kr.
  • Samle ikea pax skab 1.200 kr.
  • Klipning af hække 675 kr.
  • Opsætning af ny vandhane 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ting at lave med sin hund?
  • #1   22. feb 2013 nu ved jeg ikke hvor i bor ifht aalborg men der er hundesvømning i sæby og aabybro smiley prøv at google det..

og ellers kan du jo øve klikkertræning, spor og agility smiley

på dette link kan du fx for billige penge leje agilitybane smiley
    http://www.whund.dk/index.php?page=agilitybane

• #2   22. feb 2013 Tak for det. smiley
    Det desværre den anden vej på, jeg bor.
    Støvring, hobro, skørping og den vej! smiley

• #3   22. feb 2013 nåååh okay ja så ved jeg ikke smiley

• #4   22. feb 2013 Øv. men tak for hjælpen! :-).

• #5   22. feb 2013 DCH har en afdeling i Hobro. Det koster ca. 1000 kr om året at gå der. Og så er der træning hele året.

• #6   22. feb 2013 Og hunden behøver ikke stamtavle, eller hvad? Ved du noget om det? smiley

- Ved du hvad det koster per gang? Istedet for et helt år.

• #7   22. feb 2013 Man kan kun betale for et år af gangen og nej den behøver ikke stamtavle har gået der med min blandingshund i 13 år on and off nu siden hun var 8 uger.

De ser umiddelbart ud til at tilbyde både lydighed og agility i Hobro. Lydighedsprogrammet består -ud over lydighed- af rondering(find mennesker) Felt (find ting) og spor (følg et spor). disse ting lærer man på hold hvordan man lære hunden.
    Typisk træner man en til 2 gange om ugen og har man lyst til at prøve konkurrencer er der mulighed for dette på landsplan.

http://www.dch-hobro.dk/joomla/

• #8   22. feb 2013 Det lyder som noget, lige for mig og Louis! :-).
    Ved du hvad klok der er snakke om? Da jeg arbejder hverdag, så det skal helst være efter kl 16..

• #9   22. feb 2013 Det hold jeg går på lige nu starter ved 17.30 tiden og tror alle hold ligger derefter. Ellers ligger de i weekenden. smiley Det er ihvertfald super hyggeligt.

Men prøv at ring til formanden i aften han kan hjælpe dig med træningstider og hvem du skal tale med ang. hold (træner osv.). Så vil jeg tro at du typisk får lov at møde på holdet et par gange og prøve om det er noget for jer også får du et girokort. (her i KBH betaler vi hver 1 januar.) så du betaler jo bare når du får kortet og så har du medlemsskab for et år.

Husk din hund skal være lovpligtigt ansvarsforsikret og vaccineret.

• #10   22. feb 2013 Okay.
    Det tror jeg at jeg vil prøve så, det lyder rigtig spændene! Og hold da op, din fine hund kan en masse tricks! smiley Rigtig klog hund!
    - Jeg ved bare Louis kan så meget mere, end det vi laver sammen derhjemme og ude i skoven, og det vil jeg gerne han skal have lov til at prøve så! Han vil virkelig så gerne! :-).

• #11   22. feb 2013 glæder mig til at høre om i kommer igang:) og tak for rosen:)

Kommentér på:
Ting at lave med sin hund?

Annonce