705 visninger
|
Oprettet:
VIRKELIG klæbrig.. {{forumTopicSubject}}
Misha er VIRKELIG klæbrig, specielt op af gæster. hun sidder nærmest og stirre dem lige i hovedet. eller hvis hun sidder med ryggen til dem, så læner hun sig sådan tilbage og kigger på dem og det vildt træls..
hun skal også helst sidde på folk og vil ikke ligge ved siden af i sofaen, det skal være helt op af folk. og så sidder hun med snuden så tæt på ansigtet det er muligt for hende, og ser hun sit snit til at slikke på en hånd, en arm, munden eller bare noget bart hud så gør hun det! og hun BLIVER VED!
det er en uønsket adfærd, men ved ikke lige hvordan jeg bryder den... nogen gode råd?
mar 2011
Følger: 20 Følgere: 19 Hunde: 1 Emner: 148 Svar: 2.367
jun 2010
Følger: 8 Følgere: 6 Hunde: 3 Emner: 104 Svar: 5.018
Har du prøvet at tage hende på skødet når der er gæster hvis det genere dine gæster?
mar 2011
jeg kan ikke sidde med hende på skødet hele tiden..
jun 2010
Følger: 8 Følgere: 6 Hunde: 3 Emner: 104 Svar: 5.018
jan 2011
Følger: 39 Følgere: 31 Hunde: 3 Emner: 166 Svar: 5.266
Og ellers en snor på hende så hun ikke opnår den ønskede virkning...
Synd du ikke har besøg af mig, jeg ville elske at nusse hende til hun sov...
okt 2009
Følger: 4 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 8 Svar: 260
1. Vis hunden til kurven.
2. Ros og belønne.
3. Ud af kurven og gør det igen.
4. Sæt komando "kurv" på når hun hved hvad det drejer sig om.
5. Når hn er meget sikker på hvad hun skal lave, træn i længre tid. Dvs ind i kurven og bliv i 2 sek, sen 3 sek, 10 sek, 1 minut og videre
6. Begynd og træne med andre mennsker omkring, men begynd gerne med mennsker hun er mest rolig med, ellers kan det blive for svært. Når du begynder med mennsker omrking, skal du huske at næsten starte forfra i træningen. Du kan dog lave det sværere hurtigere end når du trænede det for første gang, men husk masser af ros og godbidder
mar 2011
Bettan: tak
okt 2009
mar 2011
men vil helt sikkert prøve at gøre det med kurven som du forslår. hun ved godt hvad det drejer sig om, da hun bliver sendt i kurven når der spises. og der bliver hun indtil hun synes at vi er færdige
okt 2009
Haha men hun lyder som en meget klog hund, man skal kun lytte til mor ;D
mar 2011
ja jeg synes ikke det er rat og se at hun ikke kan falde til ro. vi har gæster lige nu og det har vi haft det meste af dagen og aftenen. (2 mennesker) nu ligger hun mellem dem i sofaen og putter. ENDELIG
det er bare så træls med det slikkeri, men jeg tror også det bunder i, at nogen giver hende lov til at slikke i deres hånd eller på deres arm osv. og så tror hun jo det er okay. det er sgu også tit de mennesker der kommer på besøg der trænger til opdragelse!
VIRKELIG klæbrig..