{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
705 visninger | Oprettet:

VIRKELIG klæbrig.. {{forumTopicSubject}}

Misha er VIRKELIG klæbrig, specielt op af gæster. hun sidder nærmest og stirre dem lige i hovedet. eller hvis hun sidder med ryggen til dem, så læner hun sig sådan tilbage og kigger på dem og det vildt træls.. smiley hun skal også helst sidde på folk og vil ikke ligge ved siden af i sofaen, det skal være helt op af folk. og så sidder hun med snuden så tæt på ansigtet det er muligt for hende, og ser hun sit snit til at slikke på en hånd, en arm, munden eller bare noget bart hud så gør hun det! og hun BLIVER VED!

det er en uønsket adfærd, men ved ikke lige hvordan jeg bryder den... nogen gode råd? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  VIRKELIG klæbrig..
  • #1   22. feb 2013 hun kan også godt gøre det over for os, men hun er værst ved gæster for tiden..

• #2   22. feb 2013 næh syndes det lyder sødt.
    Har du prøvet at tage hende på skødet når der er gæster hvis det genere dine gæster?

• #3   22. feb 2013 det er også sødt til at starte med, men har man gæster hele dagen og hun gør det HELE tiden og de ikke lige gider slikkes på og have en hund på skødet al den tid de er her, så er det ikke så sødt. smiley

jeg kan ikke sidde med hende på skødet hele tiden.. smiley

• #4   22. feb 2013 Ved faktisk ikke hvad du kan gøre. Sorry. Jeg har Kineser, indbegrebet af klæbrig hehe

• #5   22. feb 2013 Forstår hun ikke et nej...???
    Og ellers en snor på hende så hun ikke opnår den ønskede virkning...

Synd du ikke har besøg af mig, jeg ville elske at nusse hende til hun sov... smiley

• #6   22. feb 2013 Træn hende at tage til kurven når der er gæste, så kan du bare give komando "kurv" når hun bliver for meget. Du kan bruger følgende måde til at træne det på.
    1. Vis hunden til kurven.
    2. Ros og belønne.
    3. Ud af kurven og gør det igen.
    4. Sæt komando "kurv" på når hun hved hvad det drejer sig om.
    5. Når hn er meget sikker på hvad hun skal lave, træn i længre tid. Dvs ind i kurven og bliv i 2 sek, sen 3 sek, 10 sek, 1 minut og videre smiley gå ikke for hurtigt fram, hun skal synes det er sjovt!!
    6. Begynd og træne med andre mennsker omkring, men begynd gerne med mennsker hun er mest rolig med, ellers kan det blive for svært. Når du begynder med mennsker omrking, skal du huske at næsten starte forfra i træningen. Du kan dog lave det sværere hurtigere end når du trænede det for første gang, men husk masser af ros og godbidder smiley og gerne nogle extre gode godbidder når det er gæster smiley

• #7   22. feb 2013 hun forstår godt et nej, men hun er ligeglad.. :s

Bettan: tak smiley det må jeg lige prøve.. det er bare svært at være alle steder på en gang, har også et spædbarn i en meget ked af det fase lige pt. men vil helt sikkert prøve det du forslår! smiley

• #8   22. feb 2013 Ja det er ikke nemt at tænke på et extre ting, men når i får det at fungere så giver det for håbentligt gode resultater smiley men da du også har så meget at tænke på, husk bare at ikke gøre det for svært for hende med detsamme, så tag det meget stille og roligt smiley og de gange du føler at du ikke har overskud til at træne hende når gæster er der, så brug noget helt andet, så at hun ikke bliver ked af at blive i kurven fordi hun ikke helt forstår komandoet endnu og du bliver stresset, træn kun når du har energi til det smiley så set hende i et andet rum eller hvad du ellers plejer at gøre smiley det er ting jeg mnder mig selv om mange gange, så at man ikke ødelægger træningen smiley

• #9   22. feb 2013 ja det er en meget god idé det der med kun at træne når der er overskud. hun plejer bare at få lov til at blive i rummet med os. det er bare rigtig træls når der kommer nogen der ikke lige ønsker en hund på skødet og en hund der slikker på dem i al evighed. jeg synes også det er træls når hun gør det på mig, men jeg kan sjovt nok godt få hende til at stoppe med nej/slut. men det kan andre ikke, selvom jeg siger hvad de skal sige. og hvis jeg siger nej/slut når hun gør det ved andre, ignorere hun mig indtil jeg bliver bestemt, så stopper hun lige i 5 min. så starter hun forfra.. smiley

men vil helt sikkert prøve at gøre det med kurven som du forslår. hun ved godt hvad det drejer sig om, da hun bliver sendt i kurven når der spises. og der bliver hun indtil hun synes at vi er færdige smiley hvis hun kan se vi ikke lige spiser, men lige sidder og snakker osv. så må vi jo være færdige og så må hun gå synes hun selv hehe smiley

• #10   22. feb 2013 Ja jeg kan også synes det bliver for meget når hunden ikke kan slappe af efter et stykke tid, og jeg tror heller ikke de har det altfor godt af det, de bliver nog stressede af at hele tiden føle at de er nød til at slikke og nusse konstant.
    Haha men hun lyder som en meget klog hund, man skal kun lytte til mor ;D

• #11   22. feb 2013 hun er meget klog smiley

ja jeg synes ikke det er rat og se at hun ikke kan falde til ro. vi har gæster lige nu og det har vi haft det meste af dagen og aftenen. (2 mennesker) nu ligger hun mellem dem i sofaen og putter. ENDELIG smiley

det er bare så træls med det slikkeri, men jeg tror også det bunder i, at nogen giver hende lov til at slikke i deres hånd eller på deres arm osv. og så tror hun jo det er okay. det er sgu også tit de mennesker der kommer på besøg der trænger til opdragelse! smiley Misha ved godt det er ''forkert'' men hun kan ikke styre sig.. gad bare godt og kunne knipse med fingeren og så slappede hun af smiley

Kommentér på:
VIRKELIG klæbrig..

Annonce