{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
975 visninger | Oprettet:

Øv altså.. {{forumTopicSubject}}

Var til det årlige dyrlægetjek i dag. Bare det rutinemæssige sundhedstjek og vaccination. Alt gik så vel, og de var bare så dygtige alle sammen. Indtil dyrlægen nåede til min ene hunds venstre forben. Når det blev bøjet sagde albuen knæk, og den pev, så nu skal vi snart have det røntgenfotograferet. Øv altså, hvor er det bare surt..

Så i morgen bliver der ringet til Faxe, for at høre hvordan jeg skal forholde mig. Har aldrig haft en hund med den slags problemer her, men det hele skal nok gå. Det bekræfter mig bare endnu mere i at det er min sidste tavleløse hund.

Har da stadig et håb om at benet er som det skal være. Meeen…

Det har bare været en rigtig uheldig - og dyr! - hundemåned smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Øv altså..
  • #1   25. feb 2013 Øvøv! Kender godt det med man er uheldig og det bliver en dyr fornøjelse! Derfor vi fik tegnet en sygeforsikring på Silja, og sjovt nok efter den blev tegnet stoppede dyrlæge besøgene.. -.-'
    Har du en sygeforsikring? Og jeg krydser fingre for dig, og at alt er som det skal være!


  • #2   25. feb 2013 Hmmm... har lige kigget din hund "Ice's" profil..

    Jeg tør ikke sige om det er samme opdrætter, men der er mange ligheder...
    Min nabo, der hvor jeg boede før købte en border collie efter arbejdende forældre.
    Hvalpen havde ikke tavle fordi den havde for meget hvidt (???? Det er jo ikke derfor den ikke har tavle.. men nok om det )
    Hvalpen var helt hvid bortset fra en lille sort trekant oven på hovedet... Totalt nuttet så den ud.

    Den var døv og havde så svær HD at den blev aflivet 9 mdr gammel.


    Det var et sidespring.. Håber ikke det er alvorligt med din hund.


  • #4   26. feb 2013 Ice er købt i Aabenraa, hos en jeg hurtigt fortrød jeg havde købt hund af. Det viste sig at hun spyttede det ene kuld efter det andet ud. Hans søskende har haft problemer, men ikke ham. Endnu, fristes jeg til at sige.

    Det er desværre min 1-årige tæve, Aimee, som jeg var til dyrlægen med og få dette konstateret. Hendes mor kender jeg ikke til, da hun var en Border der blev indleveret til dyrlægen, efter at havde stået bundet til en lygtepæl. Faren har jeg så fundet ud af kommer fra hende damen fra Aabenraa.
    Hun laver en del kuld med hvide hvalpe i, så det kan meget vel være den samme som i taler om. Selvom jeg da på ingen måde håber det er tilfældet.
    Aimee er en stor tæve på 22 kg, og 55 cm, så der er ting der kan pege mod det.

    Håber i det mindste det er en mild grad, men nu får vi se hvornår hun kan komme ned og blive fotograferet, og så må vi jo tage den derfra.
    I samme omgang kan hun jo ligeså godt blive øjenlyst, og få tjekket sin HD status.


Kommentér på:
Øv altså..

Annonce