{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
872 visninger | Oprettet:

Øv altså :( {{forumTopicSubject}}

Ja øv! Min hund Björk skal opereres på mandag smiley

Hun har haft en stoppet tagl-kirtel siden hun var omkring et år. Dyrlægen mente selvfølgelig ikke der skulle gøres noget ved det dengang, for den var ikke til gene.
Hun er nu fire år og fik betændelse i kirtlen for en måneds tid siden. Afsted til dyrlægen, tjekket igennem og hjem med piller mod betændelsen. Betændelsen forsvandt, men for et par dage siden kom det igen og denne gang mente dyrlægen, at det nok var bedst at fjerne vævet med kirtlen. Vævet er blevet så tykt, at operation med fuld narkose er nødvendigt.

Det er et nemt indgreb, i know, men jeg er alligevel lidt pylret smiley
Det er sgu heller ikke sjovt, at blive kaldt dyrplager af fremmede fordi jeg ikke får fjernet den "kræftknude" smiley

Det skal nok blive sjovt, når hun efterfølgende skal rende rundt med lampeskærm på. Skal nok passe på hun ikke kigger op når det regner smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Øv altså :(
  • #1   15. aug 2013 øv det er aldrig rart når vores kære hunde skal opereres men nogengange er det jo nødvendigt. og så må vi finde os i at være nervøse og pylrede smiley
    cyberkram til dig og klap til bjork.


  • #2   15. aug 2013 For at lette tiden efter operationen, kan sådan en oppustelig krave anbefales, i stedet for lampe skærmen..nogle dyrlæger har dem.

  • #3   26. aug 2013 Damn havde helt glemt, at vende tilbage her.
    Operationen var veloverstået i mandags og det er helet rigtig fint. De opdagede desuden lidt øregangsbetændelse, da de tjekkede hende mens de havde hende på operationsbordet, så hun bliver også behandlet for dette.
    Den oppustelige kravet var desværre ikke optimal i dette tilfælde, så hun render rundt og ligner en billig lampe fra Ikea smiley
    Stingene skal tages ud på onsdag.


  • #4   26. aug 2013 Det var godt at de gik som det skulle, discount lampe eller ej;)

Kommentér på:
Øv altså :(

Annonce