{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  skal/skal ikke.
  • #1   26. feb 2013 hvorfor vil du gerne have hund nr. 3? smiley

  • #2   26. feb 2013 Jamen hvis du har tid, overskud og penge til det - og hvis dine nuværende hunde ville kunne lide det også så hvorfor ikke ?

  • #5   26. feb 2013 Jeg har pengene og jeg er meget hjemme, så der er tid til det.
    De 2 andre elsker at snakke med andre hunde, så jeg tror bestemt ikke de ville have noget imod det smiley
    Problemet er lidt hvis de skal passes. Der er ikke så mange der kan passe 3.


  • #6   26. feb 2013 kan ikke se hvorfor det skal være mere tidskrævende med en hund mere? men sidder selv i samme situation.. har 2 hunde en han hund og en steriliseret tæve, men har nu muligheden for at få søsteren til min hanhund, hun er heldigvis også steriliseret.

    Men har også den sidste måneds tid haft 4 hunde gående som jeg mere eller mindre har passet, men hende min roommate med de 2 andre hunde valgte at få dem aflivet i sidste uge, så syns her er blevet så tomt smiley

    men er også i en Skal-skal ikke situation smiley


  • #8   26. feb 2013 Det er skide træls. jeg kan få den hund jeg gerne vil have på 1 år, og det er det der gør det svært... Det er ikke sikkert muligheden kommer igen.

  • #9   26. feb 2013 det selvfølgelig rigtig nok, at rent trænings mæssigt kan det tage 10 min mere om dagen, men det burde da ikke vælte ens tid, der er jo ikke nogen der siger at man skal træne 30 min hverdag med hver hund smiley ellers så vil jeg da bare tage en enkelt dag på ugen hvor jeg har fri og så træne lidt mere der, må da være ærlig og indrømme at har været EKSTREM doven med den lille denne gang, men han kan det jeg skal bruge ham til i en alm hverdag smiley

    Sara @ Er helt med på hva du mener, Kumi som Kaito's søsters hedder er jo også en "one and only" og orker ikke lige en hvalp lige forløbig igen, men Kumi er halvandet så det jo en dejlig alder smiley og skal da have en Kai mere, det havde jeg sagt mig selv, og pludselig så var hun der smiley


  • #11   26. feb 2013 Ja fra 1 til 2 er der noget mere arbejde, end 2 til 3.
    Jeg har heller ikke været helt god til at træne den lille, men det er blevet bedre.
    Ham jeg kan få, kan heldigvis det vigtigste, som at sætte sig, komme når man kalder, og gå i kkurv, så der er ikke så meget der.
    Men det er lidt et problem, hvis man skal have dem passet. Der er ikke så mange der kan passe 3 hunde på en gang...


  • #13   26. feb 2013 Lad være at tage på ferier eller lange dage væk, hvis du ikke kan få dem passet... Så nemt er det :b

  • #14   26. feb 2013 Linda: det er jeg godt klar over smiley men går sådan set lidt ud fra at Sara godt selv er klar over arbejde, tid og økonomi når hun har 2 hunde i forvejen smiley og det er også en rigtig god ting at hundene kan være alene hjemme osv og gå hver for sig og ved også godt at hver race og selv individer imellem racerne kan variere meget. Har trods alt selv en labrador blanding og en spids hund, det lidt som himmel og jord smiley

    Sara. det med pasning det ved jeg ikke så meget om, har ikke fået mine passet mens jeg har haft dem begge, men når de bliver "passet" er de bare her hjemme, for bor sammen med 2 andre piger og der er altid nogen hjemme smiley men det er jo en debat du skal tage op med dig selv smiley "kan jeg få det til at fungere, eller bliver det for problematisk?" smiley


  • #15   26. feb 2013 og så alligevel, så er jeg enig med Søren smiley

  • #16   26. feb 2013 For 5 1/2 år siden havde vi 1 hund, nu har vi 4 ;0)
    Da Luffe, den ældste var 2 år fik vi Buddy, hans halvbror fra samme opdrætter. 2 år senere flyttede Humle ind - og som rosinen i pølseenden flyttede Vega ind i december 12....og nu er flokken komplet. 2 Petit'er og 2 broholmere, det har givet en bedre balance end da de var 3..

    Men flokken fungerede fint med de 3 intakte hanhunde sammen. Ingen problemer i det. Heller ikke selvom Humle er 3 gange så stor som de andre. Den fungererer også fint nu, dog skal de små kastereres, da Vega jo er tæve, og vi håber at kunne avle på hende på sigt. Er spændt på hvad det gør ved flokken, at 2 af hanhundene bliver kastereret...

    Hvis du har lyst og overskud til nr. 3, skal du da gøre det. For os var det sværere at gå fra 1 til 2 og fra 3 til 4 end fra 2 til 3...


Kommentér på:
skal/skal ikke.

Annonce