{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
984 visninger | Oprettet:

hun halter udendørs {{forumTopicSubject}}

Lille søde nelly halter på det ene ben så snart vi træder uden for døren og på hele turen. Men så snart vi kommer ind er der ingenting i vejen, og hun løber rundt uden problemer.

Nogen ideer til hvad problemet er? Der er intet at se på poten.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hun halter udendørs
  • #1   1. mar 2013 salt?
    min chi halter efter få minutter på salt,så hun har sko på

• #3   1. mar 2013 Nu ved jeg ikke hvor sart din hund er.

Men er underlaget vådt eller koldt, kan den løfte benet af den grund.

Er der salt på vejen, kan det være at det gør ondt på den.

Men nu ved jeg ikke hvor gammel din hund er, men jeg ville nok tage den til dyrlægen og få den tjekket for Patella Luxacion (løs knæskal).

• #4   1. mar 2013 Hans-Erik og Mathilde. Hun er blevet tjekket for patella lux, og har det i mild grad på det venstre bagben. Men det er højre hun halter på, og det er kun udendørs. Og det er i sekundet vi træder ud hun gør det, og i sekundet vi træder ind er der ingenting.

Hun gør præcis det der med "gadedrengehop" når det venstre ben sætter sig fast, og det er slet ikke på den måde hun halter.

Min tanke var også salt først eller fordi det var vådt, for hun er nemlig en sart hund, men det er konsekvent kun det ene ben, og det var på alle gåturene igår hun gjorde det.

• #5   1. mar 2013 Prøv at køb de der pote sko smiley det kan være de hjælper

• #7   1. mar 2013 Vores dyrlæge siger at det stadig er så mild grad at vi intet skal gøre. Det har slet ikke udviklet sig, og hun er til regelmæssig tjek.

Vi har sko til hende som vi har brugt hele vinteren, men vi prøver at give hende dem på og se om det kan hjælpe lidt.

• #9   1. mar 2013 har hun brugt skoene hele vinteren?
    halede hun også med skoene på?

• #10   1. mar 2013 Nå jeg er lige kommet hjem, og manden har været ude og gå flere ture idag, og der har intet været. Hverken langs vejen i snor, eller da hun løb fri i den store have..

Vi må se tiden an, og hvis det kommer tilbage må hun forbi en tur til dyrlægen.

• #11   1. mar 2013 det lyder jo fint,held og lykke med hende

• #12   4. mar 2013 Tak Joan smiley

Kommentér på:
hun halter udendørs

Annonce