{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.012 visninger | Oprettet:

loveanimal
loveanimal
Tilmeldt:
1. mar 2013
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2

sankt bernhard {{forumTopicSubject}}

Hej jeg har nu valgt at lave en bruger herinde fordi jeg mener jeg har brug for råd og vejledning fra andre der har erfaret noget lign.
Vi er en familie på 4 der har den dejligste sankt. b. han er snart 2 år gammel . for ca 2 mdr siden flyttede vi fra en stor ejendom til et hus i byen . Det der nu er sket er at vores hund har mistet en del af den store frihed han havde på ejendommen hvor han havde kæmpe hundegård, men nu er han jo mere i huset med os da vi ikke har mulighed for at lave hundegård, og går derfor bare meget med ham ..
;Men han er blevet utrolig vagtsom , han knure af alle mennesker han ser når vi er ude og gå , og han er straks klar til at jagte kondi løber, andre hunde osv, . Indenfor har vi endnu ikke oplevet han har bidt , men hans gøén og advarsler når der kommer nogen til døren er meget utryg, han har halen langt pakket ned under kroppen , og den åbne mund der gøér af dem vender han mod folks hånd smiley det bekymre os , og vi er kede af hvid vi skal tage skylden at vi har ødelagt hans sind pga. flytning.. HJÆÆÆÆLP !!!!!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  sankt bernhard
  • loveanimal
    loveanimal Tilmeldt:
    mar 2013

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #2   1. mar 2013 krumme vi er flyttet fra landet til hus smiley

    Minion; vi er ikke i tvivl om hvis det her fortsætter så er det ikke en hund for os, men hvad skal der så ske med ham smiley


  • #3   1. mar 2013 åhh det har jeg også oplevet hos et par SBer. De kan blive meget vogtende og skarpe når de bliver voksende... Jeg ville som Krumme sige også anbefale jer at tage kontakt til en professionel da det er lidt en stor udfordring at stå med selv

  • #5   1. mar 2013 Jeg er enig med de andre. Har opdrætter ikke vejledt jeg og gjort jer opmærksom på at dette ligger til racen?

  • loveanimal
    loveanimal Tilmeldt:
    mar 2013

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #6   6. mar 2013 tusind tak for jeres støtte og indslag , nej jeg havde været inde og læse om racen inden vi fik ham , og det var bestemt ikke et sted der stod noget som helst negativt , tvært imod ,

Kommentér på:
sankt bernhard

Annonce