{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
927 visninger | Oprettet:

Øøh hvad kom det dog af?? {{forumTopicSubject}}

Jeg har jo som sagt mine to hunde:

Anton 9 mdr gammel, kastreret hanhund.

Smutt næsten 4 år gammel, Stadig fungerende hanhund.

Her forleden dag, da der var så dejligt vejr, oplevede jeg noget som jeg aldeles ikke bryder mig om overhovedet!

Jeg sad med anton ude foran døren på trappetrinet op til døre, her sidder jeg så og nusser Anton på ryggen midt i solskin, hvor han sidder mellem mine ben.

Så kommer min far forbi og lukker Smutt ud til os, og jeg siger jo Heeeeeeej smutti med sød stemme og ville da også gerne nusse ham.

Så sker det idet han kommer i nærheden af mig og bare kigger på mig, så løfter Anton børster og viser tænder, slikker sig om munden og siger bare GRRrrrrrrr...... ( der er ingen godbidder indvolveret kun mig!)

Så går Smutt væk og kigger ikke på mig og straks er Anton normal igen. Så kommer Smutt igen og BOM! så sker det en gang til.

Hvordan skal jeg reagere i sådan et tilfælde, jeg gjorde bare det at jeg rejste mig op og gik, da jeg ikke vil give ham opmærksomhed for sådan en handling.

Der sker så bare det at Anton følger med, med sænket hale og rejste børster og heletiden holder sig bag mig ???? Jeg tænker bare wtf sker der for dig hund, har du glemt hvem han er eller hvad??

Er der nogle kloge hoveder der kan hjælpe mig, de plejer ikke at være oppe at toppes, de plejer at lege sammen. Da Anton var helt ny tilkommen der kunne de godt blive lidt sure på hinanden, men det gik altså over, og jeg har aldrig set det på denne måde før ?? :S

Hjælp??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Øøh hvad kom det dog af??
Kommentér på:
Øøh hvad kom det dog af??

Annonce