{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.161 visninger | Oprettet:

Test - hvilken type hundeejer er du. {{forumTopicSubject}}

Jeg har hygget mig med at lave en lille for-sjov-test.

Svar på de 15 spørgsmål og regn dine point sammen.

God fornøjelse smiley

Hundetesten.

Du skal have hund, hvad gør du?

1: Tager et kig i lokalsprøjten, og finder en sød rundkørsel, som du ikke kan stå for.
2: Du kender nogen der har en rigtig sød hund, og får en af deres hvalpe.
3: Undersøger markedet og finder en race du mener passer til dig og din familie.
4: De bruger alle dine weekender på at tage på udstillinger og snakke med opdrættere, hunden skal jo passe perfekt til dig.

Hvad et dit forhold til din hund?

1: Har intet forhold til den, fik den kun fordi ungerne plagede om det.
2: Min hund er mit arbejdsredskab, derudover må den passe sig selv.
3: Min hund er min kammerat, jeg kan stole på den og jeg nyder dens selskab.
4: Min hund et mit barn, jeg vil gøre alt for den, den er det dyrebareste jeg har.

Hvad må din hund?

1: Den må ikke en skid, med mindre det er med ordre fra mig.
2: Den er så velopdraget at den ikke gør noget den ikke må.
3: Min hund må stort set alt.
4: Er der noget en hund ikke må?

Din hund skal i bad.

1: Kan man bade en hund? Den bliver da vasket når den jagter ænderne i søen.
2: Finder hunden, der har gemt sig under sengen, og spuler den engang med haveslangen.
3: Finder den velduftende shampoo og et blødt håndklæde, for Fido dufter ikke længere af blå violer.
4: Åbner skabet der indeholder flere hårprodukter til hunden, end til resten af familien, og bruger en hel aften på at børste, vaske og tørre hunden.

Hvad servere du for din hund?

1: Er det ikke et rovdyr? Så kan den vel også selv fange sin mad.
2: Den får hvad der lige er i køleskabet.
3: Den får fyldt sin madskål med tørfoder der passer til hunden.
4: Min hund spiser sundere og mere varieret end mig selv.

Din hund har fødselsdag, hvad gør du?

1: Kan ikke huske hvornår min hund er født.
2: Giver hunden et klap og ønsker den tillykke. Måske falder der også et kødben af i dagens anledning.
3: Det fejres med boller og varm kakao.
4: Du har sendt indbydelser ud til alle du kender, den store festmiddag er planlagt og gaven er købt i god tid. Sådan en dag skal da fejres.

Din bil er:

1: En vaks lille sportsvogn med hundeforbud.
2: En smart bil hvor hunden lige kan klemmes ind, men den skal være ren, og må kun være på gulvet.
3: En praktisk vogn hvor hunden har sit eget bur, men den vil hellere lige på sædet ved siden af dig, og så længe den er ren er det okay med dig.
4: En kæmpe kasse med plads til hunden, udstillingsbur, trimmebord, og træningsredskaber, og hvor det ikke betyder noget om den lige har være et smut i mosen, bilen lugter alligevel af hund.

Hvordan ser dit hjem ud?

1: Jeg kunne være med i Bo Bedre. Der ligger ikke et hundehår forkert, for hunden er i sin løbegård.
2: Man kan da godt se her er hund, men det er mest hvis man kommer ud i stalden eller i haven.
3: Man skal ikke lede længe for at finde tegn på at der er hund i hjemmet.
4: "Rent hjem" skal nok ikke komme her. Jeg vil hellere træne eller hygge med hundene end gøre rent.

Du tager til dyrlægen når

1: Hunden ikke længere kan kravle ud til vandskålen.
2: Når den skal vaccineres og hvis den ellers ser meget dårlig ud.
3: Årlige tjek og vaccine og så tjekker jeg afføring og den almene tilstand. Er jeg i tvivl tager vi et smut til dyrlægen.
4: Bare den nyser ringer jeg staks og bestiller tid til hunden. Jeg selv skal nærmest tvinges afsted til lægen. Jeg skal jo passe min hund.

Hvor er hunden når du er på ferie?

1: Den er hjemme, naboen kigger forbi og giver den mad og vand.
2: Jeg har fundet en god pension til den.
3: Den er hos venner eller familie, hvor jeg ved den har det godt.
4: Kan man holde ferie uden hunden?

Hvor mange penge bruger du på din hund om måneden?

1: 0-50 kroner
2: 51-250 kroner
3: 251-500 kroner
4: over 500 kroner

Hvor mange hundebøger ejer du?

1: Ingen, hvad skal jeg da bruge dem til?
2: Ingen, jeg har lånt på biblioteket eller søgt på nettet når jeg ville vide noget.
3: Et par stykker.
4: Hele bogreolen er fyldt med hundebøger, og køber altid den sidste nye på udgivelsesdagen.

Hvor mange racer kender du?

1: Øøøøøh, rundkørsel, øøøøh hul-i-hæk øøh er der flere?
2: Kender ikke ret mange, men kan da kende en schæfer og en gravhund fra hinanden.
3: Har rimelig styr på ret mange racer.
4: Kom an med "Kvit eller dobbelt".

Din garderobe består af

1: Mærketøj i sort og hvidt.
2: En blanding af pænt og praktisk tøj.
3: Mest praktisk, hundehår ses let på sort og poteaftryk er afslørende på hvidt.
4: Min garderobe? Men hunden har det sidste nye skrig fra Paris.

Hvor meget træner du med din hund?

1: Hvad skal den trænes i?
2: Ikke så meget, den kan sitte, dække og tigger ikke ved bordet.
3: Jeg går til træning en gang om ugen, og så øver vi lidt i det daglige.
4: Udover lydighed og agillity i klubben så træner jeg derhjemme flere timer om dagen.

1 = 0 point
2 = 1 point
3 = 3 point
4 = 5 point

0 - 15

Tror du skal anskaffe dig et andet dyr. Hunden er slet ikke noget for dig. Er du sikker på dyret stadig er i live?

16 - 30

Du har et yderst afslappet forhold til det at have hund, måske lige afslappet nok. Nu hvor du har anskaffet hunden, er det da synd du ikke får mere ud af den. Den kan bruges til andet end pynt eller arbejde.

31 - 60

Du har rigtig godt styr på det der med at holde hund. Du er med garanti glad for din hund, og den forguder sikkert sin ejer. Hvis alle hunde havde det som din, ville det være skønt.

61 - 75

Du er så hundefikseret, at du får resten af resultatet på hundsk. Vov wuf, grrr vov vov vif wooow, vuf vuf piiiv, vov vuf wuf vov woow vuf, vow vuf vov vov vov. Vuuuuf vuf vov vov wow, wow vuf wuv vov vuf.



Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Test - hvilken type hundeejer er du.
Kommentér på:
Test - hvilken type hundeejer er du.

Annonce